tarifakos έγραψε:δεν είναι τίποτα το σοβαρό αρκεί να ξέρεις πόσο βενζίνη έχεις.
κολανε πολες φορές ,άλλα να μην αφήνεις το ρεζερβουάρ πότε να τελειώνει
πάντα να έχεις μέσα ενα τέταρτο για το κάλο της μηχανής διότι στον μπατο
μαζεύει λάσπη και μετά πάνε στην μηχανή...μεγάλη προσοχή
Μου είπαν επίσης ότι "κουράζεται" και η αντλία καυσίμου (όταν είναι σχεδόν άδειο το δοχείο καυσίμου), μειώνοντας το χρόνο ζωής της. (και στο diesel είναι πολύ ακριβό ανταλλακτικό για να μην το προσέχεις...)