Το πρωτο κομματι που καναμε ειναι μονο για λαστιχα mud και αμαξια με αργά, ειναι διαδρομη μεσα σε ανηλιαγες λαγκαδιες εχεις τρελες ανηφορες και κατηφορες με μερεντα που θελει πολυ τεχνικη οδηγηση.
Σε καποιο σημειο παταγαμε τον δρομο και απο κατω εβγαινε νερο που γεμιζε το αυλακι
Το πρωτο κομματι μπορει να βγει μονο με αυστηρες προδιαγραφες στα αυτοκινητα και για οδηγους εμπειρους.
Εκτος αυτων η βλαστηση δημιουργει στενα περασματα και πρεπει να εχεις πολυ καλη σχεση με την 3Μ
Μου ελειψε αφανταστα το αμαξι μου με την αναγομωση
Τo NGV του Γιωργου μετα BF ΚΜ2 τα καταφερε πολυ καλα, ειχε βεβαια και τεχνιτη οδηγο στο τιμονι, τον ιδιο φυσικα, εγω το οδηγησα στην επιστροφη για να τον ξεκουρασω, μαλιστα μετα απο μια αλλαγη που του εκανε

ειναι τελείως "βελουδο" το απολαμβανεις να το οδηγείς.
Οδηγησα και του Νασσου με ΟΜΕ+ΟΜΕ, επισης "βελουδο" στην κροκαλα
Το δευτερο και μεγαλύτερο ειναι για ολα τα αυτοκινητα, με ΑΤ πας ανετα, το υψομετρο ηταν μεχρι 700m οποτε δεν θα εχει και πολυ χιονι τον χειμωνα.
Γενικα η περιοχη ειναι πανεμορφη, απιστευτα πευκοδαση και τον χειμωνα το πρασινο θα οργιαζει.