1. Επιστρατεύοντας δύο γρύλους (ο ένας στο σασί και ο άλλος στο χωνί του διαφορικού) ξεκίνησα πρώτα το πίσω.Αφου αφαιρέθηκαν οι τροχοί σειρά είχαν τα αμορτισέρ οπου το αριστερό δεν έλυνε με τίποτα και γι΄ αυτό το λόγο κόπηκαν οι βίδες του και φάνηκε το σκάσιμο τους (λάδια στο εξωτερικό του άξονα του εμβόλου).
2. Ύστερα με μια ξαπλώστρα λύθηκε το A-bar στις τέσσερις βίδες που το συγρατούν πάνω στο χωνί του διαφορικού.Ο γρύλος κατέβασε το διαφορικό και τα ελατήρια αφαιρέθηκαν....οπου εκεί διαπιστώθηκε οτι το αριστερό ήταν σπασμένο.
3. Τα νέα ελατήρια τοποθετήθικαν γρύλος άρχισε να ανεβάζει το διαφορικό ωστε να μπορούν να τοποθετηθούν τα αμορτισέρ οπου και βιδώθηκαν με καινούριες βίδες inox.Με ανεβοκατέβασμα των δύο γρύλων και μετακίνηση/περιστροφή του διαφορικού βιδώθηκε και το A-bar.Έγιναν συσφήξεις σε όλες τις βίδες του συστήματος και έλεγχος των σινεμπλόκ και κατόπιν τοποθετήθικαν οι τροχοί.Το πίσω μέρος κατέβηκε και το αποτέλεσμα ήταν αυτό.....



4. Σειρά είχαν τα μπροστινά ανα ένα μιας και λόγο των γρύλων δεν μπορούσα να σηκώσω ταυτόχρονα το αμάξι για να δουλέψω στα ψαλίδια....Αφου αφαιέθηκε ο τροχός σειρά έιχαν οι βίδες στο αμορτισέρ που το συνδέουν με τη πλύμνη και κατόπιν η βίδα του εμβόλου οπου είναι προσβάσιμη απο το καπό απάνω στους θόλους.Επιδή το αμορτισέρ δεν έβγαινε απο το σινεμπλόκ λύθηκαν και οι τρείς βίδες του θόλου ωστε να δουλευτεί κάτω.Όπου και αφαιρέθηκε.
5. Ο γρύλος τοποθετήθικε στο ψαλίδι και σειρά είχαν οι βίδες του ψαλιδιού οπου αφαιρέθηκαν και το ελατήριο βγήκε κατεβάζοντας το γρύλο.
6. Το καινούριο ελατήριο τοποθετήθικε και άρχισε η τοποθέτηση του ψαλιδιού.Καταρχήν μπήκε το αμορτισέρ Oldman-emu και βιδώθηκε ωστε να συγρατήται το μουαγιέ.Ο γρύλος με τη βοήθεια ενως τάκου σήκωνε το ψαλίδι απο τα μπράτσα (μονόπατα),επιδή το ελατήριο άρχισε να έχει ταση και η γωνία του ψαλιδιού στο γρύλο ήταν μεγάλη κατέβασα το γρύλο που ήταν στο σασί,το ψαλίδι ήρθε στα σημάδια του και μπήκαν και εκεί νέες βίδες ο τροχός τοποθετήθικε και το αμάξι ήταν έτοιμο απο τη μια πλευρά.
7. Το ίδιο έγινε και απο την άλλη πλευρά με τα όποια προβλήματα προέκυψαν απο τις καταπονημένες βίδες....
Να σημειώσω ότι:
Η παρούσα εργασία δεν ενδυκνείεται για κάποιον αρχάριο.



Για λόγους αλυλλεγκύης το παρόν post δεν αποτελεί οδηγό βήμα-προς βήμα και ούτε υποκαθιστά τα συνεργεία αποτελεί προσωπική μου εργασία στο δικό μου τουτού η δε εργασία στα ελατήρια χωρίς δαγκάνες είναι επικύνδηνη.
Όλες οι βίδες της ανάρτησης μπρός-πίσω αντικαταστάθηκαν με αντοίστηχες inox απο το ¨βιβλίο συνεργείου¨
Στο αμάξι δεν έχει γίνει ακόμα ευθυγράμμηση.
Να ευχαριστήσω
Τον φίλο Κώστα (ΚΟΝ.GV) για τις συμβουλές του πάνω στα θέματα αναρτήσεων των vitara







Να προτείνω: Όλους τους φίλους-ες του site να επισκεπτούν ένα συνεργείο ώστε να ελέξουν ή καλύτερα να αντικαταστήσουν τις βίδες της ανάρτησης.Απο τη χρήση και τα νερά-λάσπες δεν φαντάζεστε τι καταπόνηση δέχονται παράδειγμα επιδή το σιλεντμπλόκ του ψαλιδιού περιστρέφεται στη βίδα της βάσης κανονικά,λόγω του οτι ήταν και τα δύο ενα σώμα η βίδα περιστρεφόταν μαζί του και φαγωνόταν και φάγωνε τη βάση