panoshm έγραψε:Λοιπόν, τελικά ο συντονισμός βρέθηκε....
Ηταν από το μεταλλικό καπάκι που καλύπτει το χταπόδι της εξάτμισης που βγαίνει από την μηχανή...
Σφίχτηκε μια βιδούλα που είχε λασκάρει και όλα καλά
Ξαναεπανέρχομαι με τον συντονισμό..... Αυτή τη φορά γίνεται στο ρελαντί, και όταν πατάω λίγο γκάζι σταματάει. Τι στο καλό γίνεται με αυτό το καπάκι τελικά? Όλο του λασκάρουν οι βίδες πια? Θα περιμένω μέχρι το επόμενο service και τα ξαναλέμε....
Όταν το αμάξι είναι κρύο,κοιτάξτε μήπως έχει στραβώσει κάπου και βρίσκει στην πολλαπλή,αλλάξτε σε πρώτο χρόνο τις ροδέλες γκρόβερ με καινούριες,πιθανώς να έχουν χάσει την ¨ελαστικότητά¨ τους και να λασκάρουν οι βίδες συγκράτησης.Άλλη πιθανή αιτία είναι όντως κάποιο ξενο σωμά να έχει κάτσει πάνω στην πολλαπλή (πχ κάποιο πετραδάκι,κάποιο παξιμάδι ξεχασμένο απο κάποιο service ή ακόμα κάποια βίδα που συγκρατεί το καπάκι να ξεβιδώθηκε και να έχει μείνει πάνω στο καπάκι)
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Μολις σηκωσα το αμαξι κ κοπανησα τον καταλυτη εκανε ακριβως τον ίδιο θόρυβο.....
Οπότε αλλαγη....
Βεβαια στα 200.000 κμ και με πρωην κατοχο ΖΗΡΕΙΑ .......
Κ πολυ αντεξε....!!!
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω κι εγώ...Μου φαίνεται ότι ακούγεται από καταλύτη στις 2600-2800 αλλά δεν ακούγεται τίποτα όταν τον χτυπάω από κάτω... Ο εξατμισάς μου είπε ότι δεν είναι από καταλύτη...τώρα από πού ακούγεται...ψάχνω 3 μήνες...
Έτσι ακριβώς !Δεν είναι από τον καταλύτη . Εμένα θυμάμαι στο παλαιό είχαν μπει πετραδάκια και ανάμεσα στην εξάτμιση και στον προφυλακτήρα της εξάτμισης που είναι τοποθετημένος σε απόσταση ενός περίπου εκατοστού !
Αν εχει σπασει ο καταλυτης περα απο τον θορυβο εχεις κ καυσαερια , γιατι δν δουλευει σωστά και είναι προβληματκος... Αν εχει λιωσει κ παραμενει ακεραίος δν ξερω αν βγάζει καυσαέρια.....
Μολις σηκωσα το αμαξι κ κοπανησα τον καταλυτη εκανε ακριβως τον ίδιο θόρυβο.....
Οπότε αλλαγη....
Βεβαια στα 200.000 κμ και με πρωην κατοχο ΖΗΡΕΙΑ .......
Κ πολυ αντεξε....!!!
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω κι εγώ...Μου φαίνεται ότι ακούγεται από καταλύτη στις 2600-2800 αλλά δεν ακούγεται τίποτα όταν τον χτυπάω από κάτω... Ο εξατμισάς μου είπε ότι δεν είναι από καταλύτη...τώρα από πού ακούγεται...ψάχνω 3 μήνες...
Ίσως έχει κοπεί κάποιο από τα διαφράγματα της εξάτμισης στο τελικό καζανάκι και χτυπάει Τον θόρυβο δεν μπορείς να το προσδιορείσεις με το αυτί αφού μπορεί να εντοπίζετε και εμπρός αριστερά κάποιες φορές
Αν και έχω Vitara νομίζω μας αφορά όλους:άλλαξα την φλάντζα της πολλαπλής εισαγωγής και μιας και αφαιρέθηκε η πολλαπλή αλλαχθηκαν και 2 μικρά κολλάρα νερού που είναι από κάτω...!!! Αυτό όμως που θέλω να τονίσω είναι ότι μετά από 4 μήνες ψαξίματος ,βρήκαμε τον ενοχλητικό θόρυβο συντονισμού που άκουγα από 2700 έως 2900 rpm.Τον άκουγα από τη μεριά του καταλύτη αλλά δεν βρίσκαμε τίποτα... Ορίστε από που ερχόταν ο θόρυβος απλά για να ξέρετε...:
H λαμαρίνα που βλέπετε στην δεξιά βάση της μηχανής όπως κοιτάμε τον κινητήρα(κόκκινος κύκλος) έχει κοπεί και συντονίζει(το ''σχίσιμο'' φαίνεται στον κίτρινο κύκλο)...Το βρήκαμε εντελώς κατα τύχη όταν μαρσάραμε το vitaraki στην διαδικασία εξαέρωσης...Μετά από 4 μήνες...επιτέλους το βρήκαμε...Να είναι καλά το παληκάρι στο συνεργείο που μπόρεσε και κατάλαβε από ερχόταν ο θόρυβος γιατί 3 άτομα κοιτάζαμε για 10 λεπτά μαρσάροντας και δεν μπορόυσαμε να προσδιορίσουμε την πηγή του θορύβου...Αυτά κύριοι...
Να πω ότι την Άνοιξη ο μάστορας της αντιπροσωπείας, είχε πει ότι είναι οι βίδες του καπακιού, τις έσφιξε και όντως ok ο τριγμός στις 2.500-2.700rpm εξαφανίστηκε αμέσως.
Τον Αύγουστο όμως που το ξαναπαρουσίασε μόνο στο ρελαντί, και εφόσον είναι εντελώς κρύο το αμάξι (όταν ζεσταινόταν σταμάταγε) θέλετε να σας πω τι μου είπε ένας άλλος μάστορας της ίδιας αντιπροσωπείας?
"Καδένα/γλύστρες, δεν είμαι πολύ σίγουρος, αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι μέσα από τη μηχανή... πρέπει να λυθεί και βλέποντας και κάνοντας πράττουμε"