kaliakouda έγραψε:Χρήστο αφού ξεκίνησες το θέμα πες στο κόσμο τι σκάφη περνάνε και ποια είναι υποχρεωμένα να ρυμουλκούνται!
Επίσης πες για τις συνέπειες για κάποιο που θελήσει να περάσει μόνο του και κολλήσει ή προκαλέσει ζημιά στον Ισθμό και το τεράστιο πρόστιμο που πληρώνει ημερησίως κλείνοντάς τον

σωστος γιωργο τωρα το ειδα και δεν σας λεω
λοιπον στα μεγαλα καραβια εκτος απο το βυθισμα παιζει ρολο και το πλατος τους γιατι ο ισθμος εκει που ειναι η επιφανεια της θαλασσας και βλεπουμε τα χωματα δεν κατεβαινει καθετα μεχρι το βυθο.ο ισθμος εχει πλατος στην επιφανεια της θαλασσας 24,5 μετρα και μηκος 6,5 χιλιομετρα περιπου.φανταστειται οτι το κατεβασμα προς τον βυθο εχει τετοιο σχημα \ / οποτε αναλογα το βυθισμα πρεπει να εχει και το σωστο πλατος.το μεγαλυτερο βυθισμα που παιρναει φορτηγο πλοιο ειναι 6,80 μετρα.τωρα οταν ενα καραβι ειναι πανω απο 600 net tonnage παιρνει υποχρεωτικα πλοηγο δικο μας διαφορετικα δεν γινεται διελευση.οταν το net υπερβαινει τα 800 τοτε μπαινει υποχρεωτικα και ρυμουλκο.υπαρχουν και περιπτωσεις κατω των 600 net και να παιρνουν παλι υποχρεωτικα πλοηγο και ρυμουλκο οταν το καραβι κουβαλαει επικινδυνο φορτιο.σε περιπτωση που γινει ζημια σε καραβι (εχει γινει αρκετες φορες) μεσα στον ισθμο και εχει πλοηγο δικο μας τοτε αναλαμβανει την ζημια η ασφαλεια της διωρυγας.αν παλι περναει μονο του χωρις πλοηγο και γινει ζημια η διωρυγα δεν ευθυνεται πουθενα.σε περιπτωση καταπτωσης χωματων που κλησει ο ισθμος μεχρι να ανοιχτει παλι η διωρυγα παιρνει χρηματα απο την ασφαλεια μεχρι να ανοιξει παλι.ποσα χρηματα δεν ξερω αλλα ειναι πολλα.και τελος για την διελευση πληρωνουν ολα τα σκαφη ανεξαρτητου μεγεθους.ξεκινανε απο 100 ευρω βαρκες και πολυ μικρα κοτερα και φτανει διελευση για κρουαζεροπλοιο 4500 με 5000 ευρω.
τα μονα σκαφη που δεν πληρωνουν διελευση ακομα και με την χρηση πλοηγων η ρυμουλκου μαζι ειναι του λιμεναρχειου και του πολεμικου ναυτικου.
Υ.Γ μεγαλο ποστ αλλα δεν μπορουσα να σας εξηγησω διαφορετικα