#### έγραψε:Λοιπον μολις μιλησα με τον ηλεκρολογο της suzuki στον Αλιμο

(ευχαριστω Κωστα

)
Οπως τα ειπε και ο Δημητρης

Μονο σε
παρατεταμενη χρηση με σβηστο αυτοκινητο(κοινως αμα την ξελιγωσουμε)δεν θα μπορεσει ο εναλλακτης να την φορτισει

Σε φυσιολογικες συνθηκες δεν εχουμε θεμα

Πράγμα που σημαίνει ότι σημασία έχει
πότε θα έχει ξελιγωθεί η μπαταρία...
Αν λοιπόν, ο εργάτης υπό πλήρη φορτίο τραβάει 400+ Amper, θα πρέπει κάποιος να του τα δώσει, σωστά? Και προφανώς
ο εργάτης θα δουλεύει για τουλάχιστον 5 λεπτά ίσως και παραπάνω, ανάλογα την απόσταση και το είδος του κολλήματος....
Σημασία λοιπόν έχει το CCA της μπαταρίας:
CCA is critical for good cranking ability. It's the number of amps a battery can support for 30 seconds at a temperature of 0 degrees F until the battery voltage drops to unusable levels. A 12V battery with a rating of 600 CCA means the battery will provide 600 amps for 30 seconds at 0 degrees before the voltage falls to 7.20 V (six cells).
Αν λοιπόν, η 80Ah μπαταρία έχει CCA=651A σημαίνει ότι μπορεί να τροφοδοτήσει (με σβηστό κινητήρα) τον εργάτη υπό πλήρη φορτίο περίπου για 1 λεπτό με το ζόρι...

. Με αναμμένο κινητήρα,
θεωρητικά η μπαταρία δεν ξελιγώνεται λόγω του εναλλάκτη.... Μπα! πιο εναλλάκτη? Αφού είναι μικρός για αυτήν την μπαταρία..... Και κάτι ακόμα.... πες ότι θες να περάσεις ποτάμι, ή τέλος πάντων, λόγω δυσκολίας του περάσματος, έχεις μείνει με σβηστή μηχανή... Τι γίνεται τότε?
Γίνομαι κουραστικός ώρες-ώρες, αλλά η επανάληψη χρειάζεται πότε-πότε.... Ξεκίνησα να τα κοιτάω αυτά εδώ:
viewtopic.php?f=12&t=6992 κοιτάξτε τα και εσείς και πείτε τις απόψεις σας
ΥΓ: εγώ λέω, να δοκιμάσεις πρώτα σε ελεγχόμενο περιβάλλον και με καλώδια για μπαταρία δίπλα σου, ώστε να πάρεις ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο αν την ξελιγώσεις, και μετά να είσαι σίγουρος για την αποελεσματικότητα του εργάτη.... Μην σε αφήσει και αυτός, ενώ νομίζεις άλλα στην αρχή της εκδρομής...