Sorry αλλα πρέπει να ενημερώσω ότι τα σχέδια που είχα βγάλει για το T-Case (διαφορά με το 1,6GV σε 2.000GV είχα πεί ότι είναι 10cm μεγαλήτερη σε εμάς)[link2]http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=19&t=28&hilit=dreammaster&start=165[/link2] και ένα μικρό cut 3cm στην μία άκρη (μπορείτε να δείτε ακριβός τα σχέδια στο ανάλογο post). Πάνω σε αυτό το σχέδιο οι αλλάγές που έγιναν έχουν λάθοι...(αντί για 10cm μεγαλήτερη είναι μόνον 7cm και το cut στην μια πλευρά όχι μεγαλήτερο των 3-5 πόντων)
Το έχω καρατσεκάρει....ΔΕΝ χρειάζεται κόψιμο.για το 2λιτρο...και λίγες μοίρες μεγαλύτερο στραντζάρισμα.... αλλά θέλει το μήκος που έχει δωθεί στο Μαλιδάκη και αν θέλετε την προσωπικη μου γνώμη 2 εκ ακόμα πιο μεγάλη.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Έχει κάποια διαφορά σε σχέση με αυτό το σχέδιο που στάλθηκε στο Μαλιδάκη ?
Τέλος πάντων, για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο, τελικά το κόψιμο -για μένα- χρειάζεται αλλά για 3cm το πολύ. Για άλλους δεν χρειάζεται καθόλου. Στάλθηκε λοιπόν στον Μαλιδάκη νέο e-mail με νέο πατρόν (για τους επόμενους). Εν πάση περιπτώση, η ποδιές που έχουν φτιαχτεί, μπαίνουν χωρίς πρόβλημα στο GV, έχει ξεκαθαριστεί πια. Απλά κάνουμε ό,τι καλύτερο, γι'αυτό δόθηκε και νέο πατρόν στον Μαλιδάκη
Το πατρόν αυτό ΔΕΝ έχει καθόλου κόψιμο, όποιος θέλει το κάνει μόνος του με τον τροχό και επίσης έχει 2 μοίρες παραπάνω στρατζάρισμα για να εφάπτεται ακριβώς και ίσως λίγο παραπάνω στην κεντρική κυκλική τραβέρσα.
Δεν χρειάζεται 2 cm ακόμα συνολικό μάκρος, γιατί θα χρειαστεί να μεγαλώσει κι άλλο το κεντρικό στρατζάρισμα και θα εξέχει η ποδιά πολύ κάτω χαμηλώνοντας το ωφέλιμο ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος.... Δεν βάζουν ποδιά μόνο οι ψηλωμένοι, μην το ξεχνάμε αυτό
Το νέο πατρόν είναι αυτό. (σε νέα παραγγελία θα μπεί εκεί, προς το παρόν ας μείνει εδώ). Μένει μόνο να τηλεφωνήσω στον Μαλιδάκη να επιβεβαιώσει ότι πήρε το mail
panoshm έγραψε:Έχει κάποια διαφορά σε σχέση με αυτό το σχέδιο που στάλθηκε στο Μαλιδάκη ?
PODIA_GV_T-CASE_FINAL.jpg
Τέλος πάντων, για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο, τελικά το κόψιμο -για μένα- χρειάζεται αλλά για 3cm το πολύ. Για άλλους δεν χρειάζεται καθόλου. Στάλθηκε λοιπόν στον Μαλιδάκη νέο e-mail με νέο πατρόν (για τους επόμενους). Εν πάση περιπτώση, η ποδιές που έχουν φτιαχτεί, μπαίνουν χωρίς πρόβλημα στο GV, έχει ξεκαθαριστεί πια. Απλά κάνουμε ό,τι καλύτερο, γι'αυτό δόθηκε και νέο πατρόν στον Μαλιδάκη
Το πατρόν αυτό ΔΕΝ έχει καθόλου κόψιμο, όποιος θέλει το κάνει μόνος του με τον τροχό και επίσης έχει 2 μοίρες παραπάνω στρατζάρισμα για να εφάπτεται ακριβώς και ίσως λίγο παραπάνω στην κεντρική κυκλική τραβέρσα.
Δεν χρειάζεται 2 cm ακόμα συνολικό μάκρος, γιατί θα χρειαστεί να μεγαλώσει κι άλλο το κεντρικό στρατζάρισμα και θα εξέχει η ποδιά πολύ κάτω χαμηλώνοντας το ωφέλιμο ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος.... Δεν βάζουν ποδιά μόνο οι ψηλωμένοι, μην το ξεχνάμε αυτό
Το νέο πατρόν είναι αυτό. (σε νέα παραγγελία θα μπεί εκεί, προς το παρόν ας μείνει εδώ). Μένει μόνο να τηλεφωνήσω στον Μαλιδάκη να επιβεβαιώσει ότι πήρε το mail
PODIA_GV_T-CASE_FINAL_ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ.jpg
Αυτά, και καλές μας ασφαλείς offroad εξορμήσεις
Panoshm ,
εσύ έχεις βάλει αυτές απο τον Μαλιδάκη ή έτοιμες???
Από τον Μαλιδάκη (μόνο T-Case). Την έχω προβάρει 2 φορές, έχω δει πως κάθετε, έχω αποφασίσει που θα τρυπήσω, μένει μόνο να πάρω ανοξείδωτες βίδες κλπ να βρω χρόνο και ράμπα (γιατί οριζοντιομένος δεν μπορώ να δουλέψω ) και να την βάλω μόνιμα πια...