Σας το πα γενήτρια,σας το πα γενήτρια

Πιστεύω φίλε λάμπρο να τελείωσες πλέον οριστικά,πιστεύω τη παλιά μπαταρία να την πήρες μιας και ήταν καινούρια,με μία αρχική φόρτιση θα ήταν καινούρια.
Όλες οι γενήτριες έχουν καρβουνάκια οι διαφορές τους είναι στον ανορθωτή.Άλλές τον έχουν έσωτερικά στο πίσω μέρος τους και άλλες εξωτερικά υπάρχουν και κάποιες που το έχουν υπο μορφή μαύρου κουτιού στο τρόπετο (συνήθως ανατολικού μπλοκ αυτοκίνητα).
Η δουλειά του ανορθωτή είναι να κρατά σταθερή τη τάση και ένταση του ρευματος (συνήθως 13,8 V) ανεξάρτητα των καταναλώσεων και των στροφών του κινητήρα ωστε το τουτου να μην υπερφορτίσει με αποτέλεσμα την καταστροφή της μπαταρίας και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.Μεγάλες εταιρίες του χώρου BOSCH & MAGNETI MARELLI) υποστηρίζουν τις γενήτριες πλήρως και για κάθε κομάτι ξεχωριστά με αποτέλεσμα την επισκευή τους σε οτι χρειαστεί.Άλλες εταιρίες τις φτιάχνουν φιξαριστές με αποτέλεσμα κατα την βλάβη να θέλουν ολοκληρωτική αντικατάσταση.
Παρόμοια με τη γενήτρια λειτουργεία έχει και η μίζα και εκεί υπάρχουν καρβουνάκια.
Μια απλή ονοματολογία των παραπάνω σας παραθέτω εδώ (διστυχώς εδω που είμαι δεν μπορώ να ανεβάσω φώτο δεσμεύομαι όμως όταν βγώ)
Γενήτρια:
Ρότωρας (περιέλιξη) κινούμενο μέρος πάνω στον άξονα της γενήτριας
Στάτωρας (οι μαγνήτες περιμετρικά στο σώμα της γενήτριας) σταθερό μέρος
Άξονας της γενήτριας φέρει πάνω του το ρότωρα,την τροχαλία κίνησης απ τον ιμάντα,και το σημείο επαγωγής
Σημείο επαγωγής ο χάλκινος κύλινδρος οπου πατάνε τα καρβουνάκια και παραλαμβάνουν το ρεύμα στελνοντάς το στον ανορθωτή
Τα γνωστά καρβουνάκια
Ο ανωρθωτής
Τα δύο αυτολίπαντα ρουλεμάν (ένα σε κάθε ακρη του άξονα)
Η τροχαλία κίνησης
Μίζα
Ρότωρας (περιέλιξη) κινούμενο μέρος πάνω στον άξονα της μίζας
Στάτωρας (οι μαγνήτες περιμετρικά στο σώμα της μίζας) σταθερό μέρος
Άξονας της μίζας φέρει πάνω του το ρότωρα,το γρανάζι της μίζας,και το σημείο επαγωγής
Σημείο επαγωγής ο χάλκινος κύλινδρος οπου πατάνε τα καρβουνάκια και παραλαμβάνουν το ρεύμα και θέτουν τη μίζα σε περιστροφή
Τα γνωστά καρβουνάκια
Το μπουτόν οπου πετάει έξω το γρανάζι της μίζας ενω παράλληλα δείνει ρεύμα στα καρβουνάκια θέτοντας τη μίζα σε περιστροφή
Τα δύο αυτολίπαντα ρουλεμάν (ένα σε κάθε ακρη του άξονα)