ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Τρί Απρ 20, 2010 10:35 pm

Καλησπέρα

Παιδιά πριν 2 ημέρες πήγαινα απο Γρεβενά στην Καλαμπάκα. Ειχε ψιλόβροχο και πολύ γλίτζα. Δεν ήμουν πρώτη φορά στον ίδιο δρόμο με τέτοιες συνθήκες. Αλλες φορές έβαζα τετρακίνηση και ήμουνα "τραίνο ". Αυτή τη φορά ίδρωσα να κατέβω...!!! Εφευγα ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟΣ ιδιαίτερα στις κατηφορικές φουρκέτες παρα το γεγονος ότι έμπαινα τηρώντας όλους τους κανόνες ( κατεβασμα-στροφες).

Δεν έτρεχα .Το GPS έδινε 52 λεπτα και έκανα 50. Λάστιχα TOYO Α/Τ 50-50 1,5 χρόνου με 25000 κμ και πολύ τακούνι. Σε όλα τα VITARA που πέρασαν από τα χέρια μου φορούσα τα ίδια λάστιχα και δεν είχα κανένα πρόβλημα.Είναι η τέταρτη τετράδα που "λοιώνω".

Πίστεψα ότι είχα πολύ αέρα και ήμουνα "μπαλόνι",αλλα όταν τα μέτρησα στην Καλαμπάκα σχεδόν ζεστά είχα πολύ λιγότερο ( 20 αντι για 26). Δεν τόλμησα να γυρίσω για να τα ξαναδοκιμάσω γιατί είχε αρχίσει να νυχτώνει και είχα ζοριστεί πολύ. Από τότε δεν ξαναέβρεξε

Εχει αντιμετωπίσει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα???? Μήπως επειδή είχα λίγο αέρα???? Σε αντίθετη περίπτωση μάλλον έχει πρόβλημα η "γόμα". Τι γίνεται με θέματα εγγυήσεων ??? Πως αποδεικνήεις κατι τετοιο ???

Ευχαριστω για τη φιλοξενία
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί Απρ 20, 2010 10:39 pm

Φιλε μου , οταν έχεις τετρακινηση το αμαξι έχει μια τάση να "μουριάζει"....
Καπου το έχω διαβασει....

Βεβαια μου φαίνεται τραγικο να ζοριζεσαι στην ασφαλτο....

Μαλλον πολυ γλιτσα κ μαπα το λαστιχο...
Τι να πω δν ξέρω...
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό char » Τρί Απρ 20, 2010 10:42 pm

Ζεσταμένα φίλε μου να υπολογίζεις ότι έχουν αυξήσει την πίεσή τους περίπου 2-3 psi!!!
Που σημαίνει ότι η πίεσή τους κρύα, θα ήταν γύρω στα 17-18 psi!!! :shock:

Με αυτή την πίεση στα λάστιχά σου, να είσαι ευχαριστημένος που δεν αγόρασες οικοπεδάκι δίπλα στο δρόμο! :wink:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τρί Απρ 20, 2010 10:56 pm

Κανονικά όσο ζεστένονται τα λάστιχα τόσο ανεβαίνει η πίεσή του απο τη θερμοκρασία (γι αυτό και φουσκόνονται ΠΑΝΤΑ κρύα) ανόπως λές σχεδόν ζεστά είχες 20 (!) κρύα θα ήταν γύρο στο 18 (!). :think: :think: :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό dpol » Τρί Απρ 20, 2010 11:02 pm

char έγραψε:Ζεσταμένα φίλε μου να υπολογίζεις ότι έχουν αυξήσει την πίεσή τους περίπου 2-3 psi!!!
Που σημαίνει ότι η πίεσή τους κρύα, θα ήταν γύρω στα 17-18 psi!!! :shock:

Με αυτή την πίεση στα λάστιχά σου, να είσαι ευχαριστημένος που δεν αγόρασες οικοπεδάκι δίπλα στο δρόμο! :wink:


Αυτο που ειπε ο ΝΙκος, να φανταστεις οτι με την χαμηλη πιεση το λαστιχο πατάει μονο ατις ακρες του ενω το πελμα σχηματιζει αναποδο U με αποτελεσμα να μην αποδιδει
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό taxidriver06 » Τρί Απρ 20, 2010 11:12 pm

dpol έγραψε:
Αυτο που ειπε ο ΝΙκος, να φανταστεις οτι με την χαμηλη πιεση το λαστιχο πατάει μονο ατις ακρες του ενω το πελμα σχηματιζει αναποδο U με αποτελεσμα να μην αποδιδει

......με αποτέλεσμα στις στροφές το λάστιχο να πατάει με το πλάι(μάγουλο)και όχι με το πέλμα.Η πίεση των ελαστικών, ότι λέει ο κατασκευαστής και λίγο παραπάνω,κάνε δοκιμή και θα με θυμηθείς.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16
Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Άβαταρ μέλους
taxidriver06
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Παρ Μαρ 27, 2009 1:26 am
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: 215/75/15,225/70/15
Suspension: Calmini
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Τρί Απρ 20, 2010 11:43 pm

Γιαυτό έγραψα την εμπειρία μου .Για να προβληματιστουμε (θεωρητικα) και μήπως έχει συμβεί σε κάποιον άλλο.
Οταν λεω οτι έφευγα ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟΣ εννοω ότι έφευγα στην φυγόκεντρο ομοιόμορφα. Και γνωρίζω πολύ καλά πως είναι να φεύγει το μπρος ή πίσω μέρος και πως "μαζεύεται"(το πρώτο μου αυτοκίνητο το 1979 ήταν ένα οπισθοκίνητο δίλητρο GTV).
Και λέτε ότι πατούσα με τα μάγουλα γιαυτό " έπλεα". Τόση παραμόρφωση ???? Δεν ξέρω ... Κάτι που θυμήθηκα .Δοκίμασα σε ευθεία τα φρένα σε φούλ πέδηση με 80 Km και δούλεψαν άριστα χωρίς να απαιτηθεί να εμπλακεί το ABS.
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Απρ 20, 2010 11:47 pm

Χοντρικά να το πώ, είναι κλειστά τα λούκια της υδροροής πότε αναγκαστικά θα γλυστράει :)
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό SELECTOR » Τρί Απρ 20, 2010 11:50 pm

Φίλε μου λογικά το φαινόμενο οφείλεται κατά το μεγαλύτερο μέρος του στην πίεση των ελαστικών.
Πάντως εγώ δεν έχω την εικόνα ότι αμάξια με τετρακίνηση όπως την δική μας πρέπει να είναι
τρένα σε συνθήκες όπως αυτές που περιγράφεις.
Λόγω απουσίας κεντρικού διαφορικού και γλιστερού οδοστρώματος το <κούρδισμα> εκτονώνεται
πολλές φορές με απρόβλεπτες συμπεριφορές...
Καλύτερα με 2Τ κίνηση και προσεκτικά , είναι η γνώμη μου.
GV 1,6 3d 2005
SELECTOR
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 21, 2010 8:14 pm
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Λάστιχα: go12
Suspension: Μαμα
cb: Όχι
Name: ΜΑΚΗΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Τετ Απρ 21, 2010 12:12 am

Φίλε SELECTOR
Tο 2Τ σε τέτοιες συνθήκες που ούτε να περπατήσεις δεν μπορείς , καλύτερα να το ξεχάσεις. Τώρα το πόσο τραίνο γίνεται το δίλητρο με επιλεγμένη τετρακίνηση...
Δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 1,6

Φίλε kaliakouda
Δεν είχε νερό , ψιλόβροχο ήταν. Αλλωστε ποτέ δεν ενοιωσα υδρολίσθηση....
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Τετ Απρ 21, 2010 10:54 am

Η μετάδοση στο γκουβου οταν εμπλακεί η τετρακίνηση ως γνωστόν πάει 50 εμπρός 50 Πίσω ( εξαιρείται το NGV που έχει κατ΄ επιλογή κεντρικό κλείδωμα διαφορικού ) . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια που στρίβει να διώχνει την μούρη του προς το εξωτερικό μέρος της στροφής επειδή οι εμπρός και οι πίσω τροχοί γυρνάνε μηχανικά με την ίδια ταχύτητα . Γι΄ αυτόν τον λόγο τα αυτοκίνητα που έχουν μόνιμη τετρακίνηση μοιράζουν την μετάδοση ανάλογα 60 % πίσω 40% εμπρός άλλα 57% με 43% ανάλογα την εταιρία και σε συνδυασμό με ξεκλείδωτο κεντρικό διαφορικό δεν παρουσιάζετε αυτό το φαινόμενο.

Οπότε λίγο η γλίτσα λίγο η τετρακίνηση λίγο τα ξεφούσκωτα λάστιχα λίγο η κατηφόρα δεν θες και κάτι παραπάνω για να σου παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο και είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Άρα την επόμενη φορά πάνω από όλα σωστή πίεση είναι το Α και το Ω για το αυτοκίνητο. Για την τετρακίνηση σωστά έκανες και την κλείδωσες εφόσον το οδόστρωμα ήταν γλιστερό και δεν θα σου παρουσιαζόταν το φαινόμενο του κουρδίσματος . Απλά θέλει λίγη προσοχή παραπάνω και θα το συνηθίσεις . Ακριβώς το ίδιο φαινόμενο θα το αντιμετωπίσεις και σε όλα τα εδάφη που έχουν γλιστερές επιφάνειες όπως χιόνι , πάγο , γαρμπιλόχωμα , λάσπη .
mikeGV
 

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό SpirosThiva » Πέμ Απρ 22, 2010 10:06 pm

Καλά έβαλες την τετρακίνηση σε άσφαλτο αν κατάλαβα μιλάς για το παλιό GV που το διάβασες αυτό κατεπιλογη τετρακίνηση του οχήματος αυτού είναι μόνο για σαθρά εδάφη και για άσφαλτο μόνο σε περίπτωση χιονιού η πάγου και όταν η πρόσφυση ανέβει την αποπλέκουμε .Επειδή έχει σταθερή κατανομή 50-50 όταν στρίβεις έχει την τάση να μην μπορεί να στρίψει το όχημα άρα υποστρέφει έντονα άρα χειρότερη συμπεριφορά. Στην καινούργια έκδοση έχει κεντρικό διαφορικό άρα μεταβάλει την ροπή εμπρός πίσω και εχει καλύτερο κράτημα άρα η λύσει είναι 2Η και πιο χαμηλή ταχύτητα.
SpirosThiva
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 14, 2009 8:18 pm
Τοποθεσία: Thiva

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό LEMON » Τετ Μάιος 12, 2010 1:21 am

Φιλε μου συμφωνω με σπυροθηβα απολυτα.Εγω με το δικο μου κατεβαινα κι απο τη Βασιλιτσα και με ψιλοχιονο και με χιονακι και χωρις 4Η. Καλυτερα να δοκιμασεις πλεον τα BF GOODRICH A/T. Ακομα και μετα απο 50000 χλμ επρεπε να προσπαθησω αρκετα για να διωξουν.!!!!!!! :violin:
κάθε μέρα μαθαίνω..........
. . .οι άνθρωποι δεν σταματούν να παιζουν επειδή γερνανε . . . !
. . .γερνανε επειδή σταματούν να παίζουν ! ! !
Άβαταρ μέλους
LEMON
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1570
Εγγραφή: Κυρ Απρ 25, 2010 1:46 am
Τοποθεσία: Καματερό τέλος !!! Ίλιον !!!
Λάστιχα: General Graber 2
Διάσταση ελαστικών: 205/75/15
Suspension: +5
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Κι εγώ το ......... βιολι μου !!!
Name: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό ------ » Τετ Μάιος 12, 2010 9:48 am

Αφου δεν ξεζανταρισε παλι καλα να λες :!:
------
 

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΑ....!!!!

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Κυρ Μάιος 30, 2010 9:01 am

Καλημέρα.

Ειχα υποσχεθεί ότι θα ξαναδοκίμαζα τα λάστιχα σε ίδιες συνθήκες γλίτζας....
Χθές τα κατάφερα και βρήκα παρόμοιες συνθήκες. Τετρακίνητο δεν καταλάβαινε τίποτα , σαν "τραίνο"....
Με κίνηση μόνο πίσω, όταν το πιεζα έχανα το πίσω μέρος αλλα με "ανάποδο" επανέρχονταν.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την δημιουργική σκέψη.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Οταν το αυτοκίνητο το "χάνουμε ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟ" σε τέτοιες συνθήκες , στρίβουμε με τα "μάγουλα"....!!!!
Προσοχη λοιπόν στα βενζινάδικα όταν το μηχάνημα του αέρα μας λέει να βάλουμε ή να βγάλουμε σε όλα τα λάστιχα πάνω από 3 - 4 PSI. Ας πάμε στο επόμενο για διπλοέλεγχο......
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες