Λοιπόν ας ξεκινήσουμε !
Το πρόβλημα με τον θόρυβο μέσα στο ταμπλό , προερχόταν από εγκλωβισμένο αέρα μετά από αντικατάσταση του αντιψυκτικού ! Δεν γνωρίζουμε όμως αν λόγω κάποιου προβλήματος σε κάποιο από τα παρακάτω εξαρτήματα , το πρόβλημα επαναλαμβανόταν μετά από κάθε εξαέρωση !
Για το λόγο αυτό οι άνθρωποι του συνεργείου στα κεντρικά της Σπύρου Πάτση ,αφού έκαναν έλεγχο με μια ειδική συσκευή για ύπαρξη υπολειμμάτων καύσης στο κύκλωμα του νερού που ευτυχώς δεν έδειξε κάτι ανησυχητικό και μετά από μια προσπάθεια εξαέρωσης δυστυχώς χωρίς αποτελέσματα , θεώρησαν σκόπιμο για προληπτικούς λόγους να αντικαταστήσουν ( με χρήση της εγγύησης βέβαια )
το ψυγείο , τον θερμοστάτη , την τάπα του ψυγείου και ασφαλώς εκ νέου το αντιψυκτικό υγρό !
Μετά από έλεγχο που έκαναν παρουσία μου στο ψυγείο αφού το άνοιξαν , διαπιστώθηκε ότι καμία διέλευση υγρού σε όλο το μήκος του δεν ήταν βουλωμένη , είχε όμως αρχίσει η συγκέντρωση αλάτων σε όλες τις εσωτερικές του επιφάνειες ! Πράγμα φυσιολογικό για 55.000χιλ. και 2.5 χρόνια !
Ο θερμοστάτης είχε σημεία τριβής σε κάποια τμήματά του , τα οποία από ότι μου είπαν οι άνθρωποι , ίσως δικαιολογούν δυσλειτουργία . Ίσως !
Η τάπα του ψυγείου δεν έδειξε κάτι οπτικά , όμως αντικαταστάθηκε και αυτή για προληπτικούς λόγους !
Τέλος μεγάλη έμφαση δόθηκε στην
διαδικασία εξαέρωσης ! Εκκίνησαν τον κινητήρα , και τον δούλευαν περίπου στις 2500 στρ/λεπτό σταθερά , μέχρι να ξεκινήσουν τα βεντιλατέρ . Συμπλήρωσαν υγρό στο ψυγείο και συνέχισαν με ανοιχτή πάντα την τάπα να δουλεύουν τον κινητήρα στις παραπάνω στροφές . Κάποια στιγμή , και ενώ το computer που είχαν συνεχώς συνδεδεμένο έδειξε περίπου 105 βαθμούς , πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεσαία σκάλα ! ( έχει 3 σκάλες !!!) . Συμπλήρωσαν πάλι υγρό και η διαδικασία συνεχίστηκε μέχρι που το υγρό του ψυγείου άρχισε να βράζει για τα καλά και να αναβλύζει μέσα από το ψυγείο !

Τότε πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεγάλη σκάλα !!! Ήταν ο ίδιος θόρυβος που είχα ακούσει , όταν κάποια μέρα στην κίνηση μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία και τα βεντιλατερ δούλευαν σαν τρελά !
Τότε το έσβησαν , αφού συμπλήρωσαν πάλι υγρό στο ψυγείο και έκλεισαν την τάπα !
Μετά από λίγη ώρα αφού κρύωσε λίγο , τοποθέτησαν έναν μεγάλο ανεμιστήρα να φυσάει την μηχανή , ώσπου μετά από 20 περίπου λεπτά , ο δείκτης της θερμοκρασίας έδειξε ΚΡΥΟ
Τότε επανέλαβαν όλη την παραπάνω διαδικασία από την αρχή !
Μετά την τελευταία πλήρωση του ψυγείου με υγρό , έκλεισαν την τάπα και η διαδικασία ολοκληρώθηκε .
Όταν μετά από μια ώρα η μηχανή κρύωσε , κάναμε δοκιμή για να δούμε αν ακούμε τον ήχο στο ταμπλό και διαπίστωσα ότι .... μετά από τέσσερις μήνες ταλαιπωρίας με επαναλλαμβανόμενες αποτυχημένες εξαερώσεις και άγχος για το τι συνέβαινε στο αμάξι , το πρόβλημα είχε λυθεί και ο ήχος στο ταμπλό είχε εξαφανιστεί ( πραγματικά μου φαινόταν σαν ψέματα !!!)

Να σημειώσω τέλος ότι όσοι δεν έχετε ακόμα αντικαταστήσει το αντιψυκτικό υγρό και κοντεύει να λήξει η εγγύησή σας , καλό είναι να το κάνετε πριν λήξει για ευνόητους λόγους !!!
Ευχαριστώ θερμά τον διευθυντή του τεχνικού τμήματος του ομίλου Σφακιανάκη , κο Διονύσιο Μαντά , για το ενδιαφέρον που επέδειξε στο να λυθεί το πρόβλημά μου , την ώρα που αφιέρωσε πάνω στο αυτοκίνητό μου , αλλά και για την ευγένειά του να μου ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία μου όλον αυτό τον καιρό
