Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Μάιος 13, 2010 4:15 pm

Αν σε αφήσουν να είσαι στο χειρουργείο δες τι κανουνε αυτοί που δεν έκανες εσυ,και στο τέλος θα σου πουν οτι το έφτιαξαν (μακάρι) πέχτο ¨Αλέκος¨ ωστε να δεις τη π@π@ρολογίες θα σου πουν.Στην αναμονή λοιπον :shhh: :think: :think:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό eibpartner » Πέμ Μάιος 13, 2010 9:47 pm

Έχω παρόμοια εμπειρία με γρίφο στο θέμα αυτό (αέρας στο κύκλωμα ψύξης), με άλλο αυτοκίνητο βέβαια (SAXO), όπου τελικά μετά από 1 μήνα ταλαιπωρίας και ένα σωρό πεταμένα χρήματα (αλλαγή θερμοστάτη, αλλαγή αντλίας κλπ) ο ύποπτος βρέθηκε να είναι η τάπα του ψυγείου!! Δεν ξέρω εάν παίζει σημαντικό ρόλο και στο NGV όπως έπαιζε στο saxo αλλά έχε το στο νου σου μιας και είναι πιθανή αιτία εισροής αέρα στο ψυγείο. Και μια φιλική συμβουλή εάν πάει να σου ανεβάσει θερμοκρασία μέχρι να το πάς στο συνεργείο . Βάζεις τον κλιματισμό στην ψύξη στο τέρμα , μιας και θα αναγκάσει το βεντιλατέρ να δουλεύει μόνιμα. Ελπίζω να βρούν την λύση τα μαστόρια και να μην ταλαιπωρηθείς άλλο. :|
eibpartner
NEW GR VITARA 2.0 JLXA
MOD 09'
Άβαταρ μέλους
eibpartner
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 1:34 am
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Λάστιχα: DUELER A/T 001
Διάσταση ελαστικών: 235/65/17
Suspension: mad-αποστάτες-kyb
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Παναγιώτης

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 13, 2010 10:58 pm

Σε ευχαριστώ Παναγιώτη ! Να είσαι καλά ! :wink:

Δεν νομίζω πάντως να ανεβάσει ξανά θερμοκρασία ! Το έκανε μόνο μια φορά στιγμιαία εδώ και 15 μέρες και από τότε ποτέ ξανά !

Για την περίπτωση να φταίει η τάπα έχεις απόλυτο δίκιο ! Μακάρι να είναι κάτι τόσο απλό και να την αλλάξουν και να ξεμπερδέψω ! :evil:

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας !!!
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Μάιος 13, 2010 11:08 pm


Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας !!!


Μη το ξαναπείς αυτό,ειμαστε εδώ για να δύνουμε οσο το δυνατο γίνεται λύσεις...
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 14, 2010 9:39 am

Αφου στο εκανε μια φορα και μονο μεχρι τωρα,μηπως ηταν κατι προσωρινο-παροδικο :?:
Μηπως ειναι αυτου του ειδους τα προβληματα που εμφανιζονται μια φορα και μονο και μετα ..........παπαλα. :?:
Βεβαια το θεμα θερμοκρασιας ειναι σοβαρο και ειδικα σε σενα που κανεις μεγαλες αποστασεις.
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 14, 2010 10:32 pm

GEORGE.B έγραψε:
Σημερα μαλλον κατάλαβα τι ειχε παθει ο φίλος με την εξαέρωση του συστήματος ψύξεις αλλάζω λοιπόν τα υγρά του ψυγείου σήμερα, βάζω τον κινητήρα να δουλευει στο ρελαντι με καλοριφερ ανοιχτό και συνεχίζω αλλες εργασίες μετα απο περίπου 10-15λεπτά ακουω το βεντιλατέρ, ωπα λεω και παω να δω εαν θελει συμπλίρωμα αλλα τσίφος ο αερας απο τα βεντιλατέρ κρύος το πανω κολάρο ζεστο το κατω κρυο βλέπω θερμοκρασια στην μεση αστο λεω ακομα και θα δούμε πέρασαν τουλαχιστον 20 λεπτα ακομα τα ιδια αρχισα να τα βαζω με την γκαντεμια μου που στα χερια μου ειχε κολίση ο θερμοστατης, και ειχε περάση η ωρα για να παω να παρω αλλον και ξαφνικά ανοιξε και ολα δουλεψαν κανονικά τραβηξε τα νερακια του και ολα καλα, τελικα πρεπει να εχει θερμοστάτη με μεγάλους βαθμούς και σου λεει ο αλλος τώρα που να περιμένω να ανοιξη παρτο και φύγε και θα κανει μονο του εξαερωση αλλα μέχρι να κανει θα εσπαγε τα νευρα στον Κωστα η σε καποιον αλλο.


Φίλε Γιώργο αντέγραψα τμήμα του τελευταίου σου post γιατί περιέχει στοιχεία χρήσιμα για το παρόν θέμα ! :wink:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Μάιος 14, 2010 10:57 pm

GEORGE.B έγραψε:
Σημερα μαλλον κατάλαβα τι ειχε παθει ο Κωστας με την εξαέρωση του συστήματος ψύξεις αλλάζω λοιπόν τα υγρά του ψυγείου σήμερα, βάζω τον κινητήρα να δουλευει στο ρελαντι με καλοριφερ ανοιχτό και συνεχίζω αλλες εργασίες μετα απο περίπου 10-15λεπτά ακουω το βεντιλατέρ, ωπα λεω και παω να δω εαν θελει συμπλίρωμα αλλα τσίφος ο αερας απο τα βεντιλατέρ κρύος το πανω κολάρο ζεστο το κατω κρυο βλέπω θερμοκρασια στην μεση αστο λεω ακομα και θα δούμε πέρασαν τουλαχιστον 20 λεπτα ακομα τα ιδια αρχισα να τα βαζω με την γκαντεμια μου που στα χερια μου ειχε κολίση ο θερμοστατης, και ειχε περάση η ωρα για να παω να παρω αλλον και ξαφνικά ανοιξε και ολα δουλεψαν κανονικά τραβηξε τα νερακια του και ολα καλα, τελικα πρεπει να εχει θερμοστάτη με μεγάλους βαθμούς και σου λεει ο αλλος τώρα που να περιμένω να ανοιξη παρτο και φύγε και θα κανει μονο του εξαερωση αλλα μέχρι να κανει θα εσπαγε τα νευρα στον Κωστα η σε καποιον αλλο.


Φίλε Γιώργο αντέγραψα τμήμα του τελευταίου σου post από το θέμα " μπαράκια ζανφορ " εδώ , γιατί περιέχει στοιχεία χρήσιμα για το παρόν θέμα ! :wink:




Ένα λάθος πολλών συνεργείων είναι το εξής πολύ συμαντικό και πολύ επικίνδυνο,Πολλές φορές πέφτουμε στη παγίδα να αλλάξουμε θερμοστάτη με κάποιον μικρότερο (π.χ απο 80άρι σε 70άρι) ωστε το αμάξι να μη ζεστένεται κατα τη διάρκεια σκληρής χρήσης χωρίς να αλλάσουμε τη θερμοστατική βαλβίδα του βεντιλατέρ (βρίσκεται πάνω στο ψυγείο και δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ οταν η θερμοκρασία του ψ. υγρού φτάσει στην επιθυμητη θερμοκρασία).Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο θερμοστάτης να ανοίγει και το ψ. υγρό να κάνει κύκλωμα,αλλα το βεντιλατέρ να μη δουλεύει λόγο οτι η θερμοστατική βαλβίδα το ανοίγει σε υψηλότερη θερμοκρασία.Τα πράγματα είναι χειρότερα όταν ο θερμοστάτης αντικαθίσταται με έναν μεγαλύτερο (π.χ απο 80άρι σε 90άρι) εκεί η θερμοστατική βαλβίδα ανοίγει μεν το βεντιλατέρ αλλα ο κλειστός θερμοστάτης δεν επιτρέπει στο ψ. υγρό του κινητήρα να ψυχθεί στο ψυγείο με ολέθρια κάποιες φορές αποτελέσματα

Γνώμη μου είναι (το έχω κάνει και θα το κάνω και στο δικό μου τουτού) η τοποθέτηση διακόπτη για κατεπιλογή λειτουργία του βεντιλατέρ χωρίς να χρειαστεί να φτάσει στη λειτουργία με τη θερμοστατική βαλβίδα αλλα και για λόγους ασφαλείας σε περιπτωση που η θερμοστατική χαλάσει ή κολήσει.

Οι θερμοστατικές βαλβίδες αλλα και οι θερμοστάτες είναι δύο ειδών:
Με σπειρωειδές έλασμα οπου η θερμοκρασία του ψ. υγρού το αναγκάζει σε διαστολή
Με κερι σε κυλινδράκι οπου και πάλι η θερμοκρασία του ψ. υγρού το αναγκάζει σε διαστολή
Το δεύτερο είδος είναι πιο διαδεδομένο λόγω της απλότητας και του κόστους κατασκευής. :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Παρ Μάιος 21, 2010 10:57 pm

Τελικα τι εκανες εβγαλες ακρη?και κατι αλλο που σκεφτηκα αλλα δεν μπορει γιατι καινουργιο αμαξι ειναι.σου λειπουν καθολου νερα οταν ειναι κρυο το πρωι απο το ψυγειο?οταν βαζεις μπροστα το πρωι μηπως σου κανει για δευτερολεπτα μπερδεματα δηλαδη ρεταρει για λιγο και μετα στρωνει μονο του?μακαρι να μην στα κανει αυτα αλλα ολα παιζονται
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 21, 2010 11:31 pm

Φίλε Χρήστο σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! :D

Όπως είχα αναφέρει παραπάνω , την περασμένη Δευτέρα πήγα το αμάξι στα κεντρικά του Σφακιανάκη στη Σπύρου Πάτση!

Ο ασθενής χαίρει πλέον άκρας υγείας , απλά περιμένω κάποιες μέρες για να είμαι απόλυτα σίγουρος όταν ενημερώσω σχετικά το post ! :wink:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Σάβ Μάιος 22, 2010 9:14 am

μακαρι να πανε ολα καλα.τελικα τι βρηκαν?
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Μάιος 22, 2010 4:31 pm

Λοιπόν ας ξεκινήσουμε !

Το πρόβλημα με τον θόρυβο μέσα στο ταμπλό , προερχόταν από εγκλωβισμένο αέρα μετά από αντικατάσταση του αντιψυκτικού ! Δεν γνωρίζουμε όμως αν λόγω κάποιου προβλήματος σε κάποιο από τα παρακάτω εξαρτήματα , το πρόβλημα επαναλαμβανόταν μετά από κάθε εξαέρωση !


Για το λόγο αυτό οι άνθρωποι του συνεργείου στα κεντρικά της Σπύρου Πάτση ,αφού έκαναν έλεγχο με μια ειδική συσκευή για ύπαρξη υπολειμμάτων καύσης στο κύκλωμα του νερού που ευτυχώς δεν έδειξε κάτι ανησυχητικό και μετά από μια προσπάθεια εξαέρωσης δυστυχώς χωρίς αποτελέσματα , θεώρησαν σκόπιμο για προληπτικούς λόγους να αντικαταστήσουν ( με χρήση της εγγύησης βέβαια ) το ψυγείο , τον θερμοστάτη , την τάπα του ψυγείου και ασφαλώς εκ νέου το αντιψυκτικό υγρό !

Μετά από έλεγχο που έκαναν παρουσία μου στο ψυγείο αφού το άνοιξαν , διαπιστώθηκε ότι καμία διέλευση υγρού σε όλο το μήκος του δεν ήταν βουλωμένη , είχε όμως αρχίσει η συγκέντρωση αλάτων σε όλες τις εσωτερικές του επιφάνειες ! Πράγμα φυσιολογικό για 55.000χιλ. και 2.5 χρόνια !

Ο θερμοστάτης είχε σημεία τριβής σε κάποια τμήματά του , τα οποία από ότι μου είπαν οι άνθρωποι , ίσως δικαιολογούν δυσλειτουργία . Ίσως !

Η τάπα του ψυγείου δεν έδειξε κάτι οπτικά , όμως αντικαταστάθηκε και αυτή για προληπτικούς λόγους !


Τέλος μεγάλη έμφαση δόθηκε στην διαδικασία εξαέρωσης !

Εκκίνησαν τον κινητήρα , και τον δούλευαν περίπου στις 2500 στρ/λεπτό σταθερά , μέχρι να ξεκινήσουν τα βεντιλατέρ . Συμπλήρωσαν υγρό στο ψυγείο και συνέχισαν με ανοιχτή πάντα την τάπα να δουλεύουν τον κινητήρα στις παραπάνω στροφές . Κάποια στιγμή , και ενώ το computer που είχαν συνεχώς συνδεδεμένο έδειξε περίπου 105 βαθμούς , πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεσαία σκάλα ! ( έχει 3 σκάλες !!!) . Συμπλήρωσαν πάλι υγρό και η διαδικασία συνεχίστηκε μέχρι που το υγρό του ψυγείου άρχισε να βράζει για τα καλά και να αναβλύζει μέσα από το ψυγείο ! :shock: Τότε πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεγάλη σκάλα !!! Ήταν ο ίδιος θόρυβος που είχα ακούσει , όταν κάποια μέρα στην κίνηση μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία και τα βεντιλατερ δούλευαν σαν τρελά ! :shock:
Τότε το έσβησαν , αφού συμπλήρωσαν πάλι υγρό στο ψυγείο και έκλεισαν την τάπα !

Μετά από λίγη ώρα αφού κρύωσε λίγο , τοποθέτησαν έναν μεγάλο ανεμιστήρα να φυσάει την μηχανή , ώσπου μετά από 20 περίπου λεπτά , ο δείκτης της θερμοκρασίας έδειξε ΚΡΥΟ

Τότε επανέλαβαν όλη την παραπάνω διαδικασία από την αρχή !

Μετά την τελευταία πλήρωση του ψυγείου με υγρό , έκλεισαν την τάπα και η διαδικασία ολοκληρώθηκε .

Όταν μετά από μια ώρα η μηχανή κρύωσε , κάναμε δοκιμή για να δούμε αν ακούμε τον ήχο στο ταμπλό και διαπίστωσα ότι .... μετά από τέσσερις μήνες ταλαιπωρίας με επαναλλαμβανόμενες αποτυχημένες εξαερώσεις και άγχος για το τι συνέβαινε στο αμάξι , το πρόβλημα είχε λυθεί και ο ήχος στο ταμπλό είχε εξαφανιστεί ( πραγματικά μου φαινόταν σαν ψέματα !!!) :shock:



:idea: Να σημειώσω τέλος ότι όσοι δεν έχετε ακόμα αντικαταστήσει το αντιψυκτικό υγρό και κοντεύει να λήξει η εγγύησή σας , καλό είναι να το κάνετε πριν λήξει για ευνόητους λόγους !!!



Ευχαριστώ θερμά τον διευθυντή του τεχνικού τμήματος του ομίλου Σφακιανάκη , κο Διονύσιο Μαντά , για το ενδιαφέρον που επέδειξε στο να λυθεί το πρόβλημά μου , την ώρα που αφιέρωσε πάνω στο αυτοκίνητό μου , αλλά και για την ευγένειά του να μου ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία μου όλον αυτό τον καιρό :!:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Μάιος 22, 2010 6:38 pm

Τέλος καλό όλα καλά, εύχομαι να μην υπάρξει ξανά κανένα πρόβλημα στο εργαλείο :dance: :dance: :dance: :dance:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό taxidriver06 » Σάβ Μάιος 22, 2010 8:48 pm

Επιτέλους,να ηρεμήσεις καί σύ.Απ ότι φαίνετε τελικά ήταν συνδιασμός αιτιών.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16
Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Άβαταρ μέλους
taxidriver06
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Παρ Μαρ 27, 2009 1:26 am
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: 215/75/15,225/70/15
Suspension: Calmini
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Κυρ Μάιος 23, 2010 2:17 am

Μπράβο και Μπράβο τους και στα κεντρικά για την στάση τους! Τέλος καλό όλα καλά! :wink: :clap: :clap: :clap: :clap:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Μάιος 23, 2010 11:58 am

:clap: :clap: :clap: στα κεντρικά :!:
Όμως το δυσάρεστο είναι ότι δεν ξέρουμε ακόμη την αιτία που προκάλεσε το πρόβλημα μετά την αλλαγή των υγρών :?
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες