Σκέψεις και απόψεις για σήκωμα NGV

Σκέψεις και απόψεις για σήκωμα NGV

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τρί Μάιος 18, 2010 9:03 pm

Έχει λίγο καιρό που πήγα να αγοράσω εργοστασιακά top mount απο βιτάρα και είχα τον χρόνο και την τύχη(αφού απαγορευότανε για πελάτες να εισέρθουν στο σέρβις) να μελετήσω ένα νέο gv από κάτω.Πιο πολύ μέτρωγε να δω τι παίζει με την ανάρτηση.
Εσείς με τα νέα gv έχετε εντελώς διαφορετικό σύστημα με ψαλίδια από τα προηγούμενα μοντέλα.Αυτό το διαφορετικό σύστημα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω σύστημα των ψαλιδιών είναι ανεξάρτητο από το σασσί-καμπίνα και δεμένο πανω του με 8η10 συνολικά βίδες-συνεμπλοκ.τα μόνα που πατάνε πάνω στο σασσί σε βάσεις είναι τα ελατήρια.
Χωρίς καμία προσθήκη στα ψαλίδια΄και το εμπρός και το πίσω σύστημα μπορούνε να κατέβουνε πιο κάτω (πχ 4εκ) με μεταλλικούς αποστάτες και στα ελατήρια αν δεν βρεθούνε πιο μακριά τότε και εκεί να γίνουν κατάλληλοι αποστάτες.(το ίδιο προτζεκτ έκανε και το παλίκάρι με το 1,6 με τα κοντά επίσης. :wink: )
έπιπλέον θα χρειαστεί και πίσω και εμπρός αποστάτης για τα διαφορικά και αποστάτες τροχών 5εκ για να είναι σταθερό το όχημα.
Αν το παραπάνω συνδιαστεί με mad ελατήρια&αποστάτες για εμένα θα είναι η καλύτερη λύση,χωρίς να υπάρχουν προβλήματα με ημιαξόνια μπιλιοφορους κλπ.
όποιο μέλος τακάρει το όχημα του για σερβις ας βγάλει φώτο κοντινές και μακρυνες από το όλο συστημα ψαλιδιων(ξεχωριστά το εμπρός και χεξωριστά το πίσω). :wink:
να τονίσω ότι για κάθε 2-3 εκ ύψους πρεπει να βγαίνουν οι τροχοί 1 εκ πιο έξω οπότε με τα 5 εκ αποστάτες το όχημα θα καθήσει μια χάρα.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Μάιος 18, 2010 9:12 pm

Όλα αυτά χωράνε περισσότερης ανάλυσης από κοντά και με αμάξι σηκωμένο εμπρός μας, μάλλον θα σε πάρω μαζί μου στο επόμενο πλύσιμο :!:
Είσαι όμως γάτος σιδεροκαμμένος ρε φίλε, να' σαι καλά :lol:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τρί Μάιος 18, 2010 9:17 pm

Ανάβεις φωτιές Κώστα , ανάβεις φωτιές :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Για ετοίμαζε την γιάφκα :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τρί Μάιος 18, 2010 9:29 pm

Το λοιπόν βρήκα μία φώτο από το wrc αλλά το σύστημα είναι στην ίδια φιλοσοφία. :wink:
25_IMG_6752_1.jpg
25_IMG_6752_1.jpg (78.49 KiB) 4553 προβολές

αναίμακτα τό όλο πακέτο κατεβαίνει 4 εκ. και αποχωρίζεται το εσνωματομένο σασσί.
το ίδιο και πίσω με τη μόνη διαφορά ότι πίσω τα ελατήρια πατάνε σε βάση που είναι πανω στο σασσι και πρέπει να γίνει ανάλογος αποστάτης.
έτσι τα ψαλίδια θα δουλεύουνε το ίδιο όπως και πριν(γωνίες κρεμασμα κλπ) αλλά πιο χαμηλά :wink:
αν το όχημα μεινει ετσι χωρίς αποστάτες τροχών τότε δεν θα είναι σταθερό οπότε με 5 εκ αποστάτες θα είναι ότι πρέπει.
πέρα από τα παραπάνω χρειάζεται αποστάτες στα διαφορικά και τπτ παραπάνω.
1)στα ψαλίδια του παλαιού gv αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί απο τη μια μεριά είναι βιδωμένα στο υποπλαίσιο και απο την άλλη στο σασσί..
2)από την άλλη στο νεο gv είναι δύσκολο να κατασκευάσεις εξ αρχής μακρύτερα ψάλίδια και όλα τα υπόλοιπα "σκατολοίδια" που λέει και ο Βαγγέλης. :mrgreen:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τρί Μάιος 18, 2010 9:34 pm

Όταν το πρωτο είχα δει τακαρισμένο το ngv είχα κάνει κανα δυο τηλεφωνήματα σε κατόχους-φίλους για να τους ενημερώσω. :wink:
1)Στην προκειμένη περίπτωση γίνεται εκμετάλευση ενώς από τα πρωτερύματα των ψαλιδιών.(ότι δλδ δίνουν όλο το ύψος που παίρνουν σε εδαφική ανοχή του οχήματος ενώ με τον άξονα δεν ισχύει παρα μόνο με τοποθέτηση μεγαλύτερης διάστασης ελαστικών. :idea: )
2)το να αυξηθεί η διαδρομή των ψαλιδιών προς τα κάτω και να ξεχειλώσει το σύστημα έχει αποδειχθεί καταστροφικό τόσο στα συνεμπλόκ όσο και τους μπιλιοφόρους. :idea: οπότε τα ψαλίδια ας έχουν τις ίδιες διαδρομές αλλά πιο κάτω σε σχέση με πριν.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό grvitara » Τετ Μάιος 19, 2010 5:34 pm

KON.GV έγραψε:Έχει λίγο καιρό που πήγα να αγοράσω εργοστασιακά top mount απο βιτάρα και είχα τον χρόνο και την τύχη(αφού απαγορευότανε για πελάτες να εισέρθουν στο σέρβις) να μελετήσω ένα νέο gv από κάτω.Πιο πολύ μέτρωγε να δω τι παίζει με την ανάρτηση.
Εσείς με τα νέα gv έχετε εντελώς διαφορετικό σύστημα με ψαλίδια από τα προηγούμενα μοντέλα.Αυτό το διαφορετικό σύστημα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω σύστημα των ψαλιδιών είναι ανεξάρτητο από το σασσί-καμπίνα και δεμένο πανω του με 8η10 συνολικά βίδες-συνεμπλοκ.τα μόνα που πατάνε πάνω στο σασσί σε βάσεις είναι τα ελατήρια.
Χωρίς καμία προσθήκη στα ψαλίδια΄και το εμπρός και το πίσω σύστημα μπορούνε να κατέβουνε πιο κάτω (πχ 4εκ) με μεταλλικούς αποστάτες και στα ελατήρια αν δεν βρεθούνε πιο μακριά τότε και εκεί να γίνουν κατάλληλοι αποστάτες.(το ίδιο προτζεκτ έκανε και το παλίκάρι με το 1,6 με τα κοντά επίσης. :wink: )
έπιπλέον θα χρειαστεί και πίσω και εμπρός αποστάτης για τα διαφορικά και αποστάτες τροχών 5εκ για να είναι σταθερό το όχημα.
Αν το παραπάνω συνδιαστεί με mad ελατήρια&αποστάτες για εμένα θα είναι η καλύτερη λύση,χωρίς να υπάρχουν προβλήματα με ημιαξόνια μπιλιοφορους κλπ.
όποιο μέλος τακάρει το όχημα του για σερβις ας βγάλει φώτο κοντινές και μακρυνες από το όλο συστημα ψαλιδιων(ξεχωριστά το εμπρός και χεξωριστά το πίσω). :wink:
να τονίσω ότι για κάθε 2-3 εκ ύψους πρεπει να βγαίνουν οι τροχοί 1 εκ πιο έξω οπότε με τα 5 εκ αποστάτες το όχημα θα καθήσει μια χάρα.


Απο Σεπτεμβρη εχουμε δουλεια. Ξεκουρασου οσο μπορεις τωρα γιατι μετα θα βαλουμε μπροστα το project και οι γνωσεις σου ειναι πολυτιμες!
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Τετ Μάιος 19, 2010 6:17 pm

Αν δεν κάνω λάθος Κώστα δεν είναι το ίδιο που έχει κάνει και ένα μέλος ο Βαγγέλης :?:
mikeGV
 

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό grvitara » Τετ Μάιος 19, 2010 6:43 pm

KON.GV έγραψε:Έχει λίγο καιρό που πήγα να αγοράσω εργοστασιακά top mount απο βιτάρα και είχα τον χρόνο και την τύχη(αφού απαγορευότανε για πελάτες να εισέρθουν στο σέρβις) να μελετήσω ένα νέο gv από κάτω.Πιο πολύ μέτρωγε να δω τι παίζει με την ανάρτηση.
Εσείς με τα νέα gv έχετε εντελώς διαφορετικό σύστημα με ψαλίδια από τα προηγούμενα μοντέλα.Αυτό το διαφορετικό σύστημα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω σύστημα των ψαλιδιών είναι ανεξάρτητο από το σασσί-καμπίνα και δεμένο πανω του με 8η10 συνολικά βίδες-συνεμπλοκ.τα μόνα που πατάνε πάνω στο σασσί σε βάσεις είναι τα ελατήρια.
Χωρίς καμία προσθήκη στα ψαλίδια΄και το εμπρός και το πίσω σύστημα μπορούνε να κατέβουνε πιο κάτω (πχ 4εκ) με μεταλλικούς αποστάτες και στα ελατήρια αν δεν βρεθούνε πιο μακριά τότε και εκεί να γίνουν κατάλληλοι αποστάτες.(το ίδιο προτζεκτ έκανε και το παλίκάρι με το 1,6 με τα κοντά επίσης. :wink: )
έπιπλέον θα χρειαστεί και πίσω και εμπρός αποστάτης για τα διαφορικά και αποστάτες τροχών 5εκ για να είναι σταθερό το όχημα.
Αν το παραπάνω συνδιαστεί με mad ελατήρια&αποστάτες για εμένα θα είναι η καλύτερη λύση,χωρίς να υπάρχουν προβλήματα με ημιαξόνια μπιλιοφορους κλπ.
όποιο μέλος τακάρει το όχημα του για σερβις ας βγάλει φώτο κοντινές και μακρυνες από το όλο συστημα ψαλιδιων(ξεχωριστά το εμπρός και χεξωριστά το πίσω). :wink:
να τονίσω ότι για κάθε 2-3 εκ ύψους πρεπει να βγαίνουν οι τροχοί 1 εκ πιο έξω οπότε με τα 5 εκ αποστάτες το όχημα θα καθήσει μια χάρα.



Ναι Μιχαλη το αναφερει ο Κωστας στο ποστ του.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Τετ Μάιος 19, 2010 8:47 pm

Ναι Μιχαλη το αναφερει ο Κωστας στο ποστ του.
:doh: :doh: :doh: :doh: έχεις δίκιο φίλε :lol: :lol: :lol: :lol:
mikeGV
 

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τετ Μάιος 19, 2010 10:21 pm

Παλικάρια να βρούμε χρόνο και ευχαριστως να βοηθήσω. :wink:
για αρχή πρέπει να τακάρουμε ένα gv και απλά να βγούνε οι τροχοί για καλύτερη αποψη. :wink:
Κρίμα που δεν ειχα φωτογραφική μηχανή όταν ειχα παει στα κεντρικα...τώρα θα το είχα έτοιμο το προτζεκτ με φώτο. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Μάιος 20, 2010 1:36 pm

Κώστα θα σε ανακηρύξουμε επίτιμο και στο NGV :!: :D
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Πέμ Μάιος 20, 2010 1:43 pm

kaliakouda έγραψε:Κώστα θα σε ανακηρύξουμε επίτιμο και στο NGV :!: :D


Άρχιζε να ετοιμάζεις το event καθώς και το μετάλλιο διότι έχουμε αργήσει Γιώργο :lol: :lol:
mikeGV
 

Re: Κατασκευη Σιλεντμπλοκ ψαλιδιων-μπαρακια ζαμφορ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιουν 07, 2010 9:19 pm

KON.GV έγραψε:Παλικάρια να βρούμε χρόνο και ευχαριστως να βοηθήσω. :wink:
για αρχή πρέπει να τακάρουμε ένα gv και απλά να βγούνε οι τροχοί για καλύτερη αποψη. :wink:
Κρίμα που δεν ειχα φωτογραφική μηχανή όταν ειχα παει στα κεντρικα...τώρα θα το είχα έτοιμο το προτζεκτ με φώτο. :wink:

Βρήκα χρόνο και τάκαρα ένα νέο gv.
τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα.. :idea: με μια πρώτη ματιά βλέπεις ότι έχω πει παραπανω....αλλά με μια πιο καλή μελέτη βγαίνουν πολλές δυσκολίες.
1)στο εμπρός σύστημα ψαλιδιών είναι με βάσεις ο κινητηρας και το ψυγείο.
2) πέρα από τα ψαλίδια πισω και εμπρός θέλει αποστάτες και η μεσαία βάση που συγκρατεί το σασμάν γιατί αν κατέβει το μοτερ συνεπώς πρέπει να κατέβει ανάλογα και το σασμάν.
Αυτά προς το παρών. :idea:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Σκέψεις και απόψεις για σήκωμα NGV

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Οκτ 08, 2010 5:32 pm

Το ngv απο κατω.
Συνημμένα
apo kato.jpg
apo kato.jpg (74.85 KiB) 4123 προβολές
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος


Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

antonis1627 Κυρ Ιουν 01, 2025 6:47 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Σάβ Μάιος 31, 2025 10:09 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 31, 2025 7:20 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Μάιος 30, 2025 6:29 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 29, 2025 9:41 am Ενημέρωση για την καλοκαιρινή μας κολεξιόν .
antonis1627 Πέμ Μάιος 29, 2025 7:20 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Μάιος 28, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Τετ Μάιος 28, 2025 6:12 am Καλημέρα
arahova Τρί Μάιος 27, 2025 9:15 am Καλημέρα σε όλους.
sumi Τρί Μάιος 27, 2025 7:10 am Καλημέρα
antonis1627 Τρί Μάιος 27, 2025 6:27 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 7:26 pm Τετάρτη 28-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο .
arahova Δευτ Μάιος 26, 2025 4:15 pm Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
Zoderman Δευτ Μάιος 26, 2025 2:07 pm Καλησπέρα ομάδα. Εχω ένα θέμα με το μοτέρ της τετρακίνησης. Υπάρχει καμία ασφάλεια να τσεκάρω μήπως έχει καεί η τι άλλο μπορεί να φταίει ;
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 6:33 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 6:32 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Μάιος 25, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 25, 2025 6:11 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 24, 2025 9:27 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 24, 2025 6:40 am Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
antonis1627 Σάβ Μάιος 24, 2025 6:35 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Παρ Μάιος 23, 2025 11:34 am καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)
arahova Παρ Μάιος 23, 2025 10:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 23, 2025 6:17 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 22, 2025 5:53 pm Τετάρτη 28-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο .
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης