Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 07, 2010 10:22 pm

Όπως έχω γράψει και σε συγγενικό θέμα ( viewtopic.php?f=28&t=7453 ) , έχω εδώ και αρκετό καιρό πρόβλημα με εγκλωβισμένο αέρα στο κύκλωμα ψύξης της μηχανής , το οποίο προέκυψε μετά από τακτική αντικατάσταση του υγρού ψύξης του κινητήρα !

Προχθές εκτός από τον θόρυβο στο ταμπλό ( ήχος τρεχούμενου νερού ) , αντιμετώπισα και κάτι πιο σοβαρό !
Σε κίνηση στην Αθήνα , ο δείκτης της θερμοκρασίας άρχισε να υπερβαίνει το κανονικό σημείο λειτουργίας και να τείνει να μπει στο κόκκινο ! Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι ότι δεν ήταν σταθερός , αλλά ανεβοκατέβαινε συνεχώς ! Παράλληλα τα βεντιλατερ του ψυγείου δούλευαν στο μέγιστο των στροφών τους ...έτσι που δεν τα είχα ξανακούσει ποτέ !!!

Όλα τα παραπάνω συμπτώματα κράτησαν περίπου για 5 λεπτά και μετά επανήλθαν όλες οι λειτουργίες και ενδείξεις σε φυσιολογικά επίπεδα !

Επειδή κατά πάσα πιθανότητα έχω θέμα με εγκλωβισμένο αέρα , μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να τον αφαιρέσω από το κύκλωμα ???
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό taxidriver06 » Παρ Μάιος 07, 2010 10:46 pm

Δέν έχω εικόνα του κινητήρα απο NGV,αλλά πιστεύω ότι ανοίγοντας το διακόπτη του καλοριφέρ τέρμα στο κόκκινο,βγάζεις το κολάρο επιστροφής του καλοριφέρ στον κινητήρα και συμπληρώνεις υγρά από την τάπα του ψυγείου η του δοχείου.Οταν βγάλει νερό από την επιστροφή είσαι έτοιμος.Ετσι γίνεται στο παλιό αλλά και στα άλλα αυτοκίνητα που είχα.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16
Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Άβαταρ μέλους
taxidriver06
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Παρ Μαρ 27, 2009 1:26 am
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Λάστιχα: 215/75/15,225/70/15
Suspension: Calmini
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Μάιος 07, 2010 10:59 pm

Τα κλειστά κυκλώματα ψύξης έχουν συνήθως δύο σημεία εξαέρωσης.Το ένα είναι μια τάπα στη πάνω πλευρά του ψυγείου απο την αντίθετη πλευρά του πάνω κολάρου και η άλλη μια περιστροφική στο κολάρο επιστροφής στο ψυγείο του καλοριφέρ.Με το διακόπτη του καλοριφέρ ανοικτό (στο κόκκινο) ανοίγεις διαδοχικά τις τάπες και συμπληρώνεις υγρό μέχρι να αρχίσει να τρέχει απο απο την εξαέρωση,το ίδιο γίνεται και στη τάπα εξαέρωσης του ψυγείου.Κατόπιν το βάζεις μπροστά μέχρι να φτάσει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργείας,το σβήνης και όταν κρυώσει συμπληρώνης υγρό μέχρι τη πάνω γραμμή του δοχείου διαστολής
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 07, 2010 11:52 pm

Σας ευχαριστώ και τους δύο Γιώργηδες ... :D Να είστε καλά !

Επειδή όμως και οι δύο μου λέτε για τον διακόπτη του καλοριφερ στο ζεστό , να ενημερώσω ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το NGV δεν έχει βαλβίδα που να ανοίγει και να κλείνει το νερό στο ψυγείο του καλοριφερ , αλλά έχει μόνιμα ζεστό νερό και την εναλλαγή την κάνουν τα κλαπέτα μέσα στο ταμπλό ! :shock: :think:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μάιος 07, 2010 11:57 pm

taxidriver06 έγραψε:Δέν έχω εικόνα του κινητήρα απο NGV,αλλά πιστεύω ότι ανοίγοντας το διακόπτη του καλοριφέρ τέρμα στο κόκκινο,βγάζεις το κολάρο επιστροφής του καλοριφέρ στον κινητήρα......


Το σκέφτηκα και εγώ , γιατί έτσι λογικά θα γεμίσει το ψυγείο του καλοριφέρ ...αλλά πως θα ξεχωρίσω ποιο είναι της επιστροφής ? Δεν έχουν κάποιο χαρακτηριστικό ! :think:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Μάιος 08, 2010 7:16 am

Επισκέπτης έγραψε: ...αλλά πως θα ξεχωρίσω ποιο είναι της επιστροφής ? Δεν έχουν κάποιο χαρακτηριστικό ! :think:


Κώστα καλημέρα το κολάρο του ζεστού ξεκινάει απο το καβούκι του θερμοστάτη και πάει στην εισαγωγή του ψυγείου,το κολάρο του κρύου βγαίγει απο την εξαγωγή και καταλήγει (κανονικά) σε κάποιο σημείο του κάτω κολάρου του ψυγείου του κτήνους.Αυτό που σου είπαν με το μόνιμο κύκλωμα στο καλοριφέρ θα το δώ και θα σου πώ (θα βρώ ένα ngv και θα το κοιταξω).Το ψυγείο του αυτοκινητου δεν έχει τάπα εξαέρωσης;Αν έχει κάνε εξαέρωση απο εκεί όπως σου είπα και θα λύσεις το πρόβλημα.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Μάιος 08, 2010 11:25 am

Mastergunner έγραψε:Το ψυγείο του αυτοκινητου δεν έχει τάπα εξαέρωσης;Αν έχει κάνε εξαέρωση απο εκεί όπως σου είπα και θα λύσεις το πρόβλημα.


Δεν έχει φίλε μου , δεν έχει ... :think:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Μάιος 08, 2010 1:37 pm

Τελευταία λύση (δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ),ανοίγεις τη τάπα του δοχείου διαστολής και συμπληρώνης υγρό μέχρι πάνω,εκκινείς το μοτέρ και το αφήνης να δουλέψει με ανοιχτή τη τάπα μέχρι να ανοίξει ο θερμοστάτης (θα το καταλάβεις απο το βεντιλατέρ,το όργανό ή το βράσιμο που θα βλέπεις στο δοχείο διαστολής).Όταν ο θερμοστάτης ανοίξει το υγρό (λόγο βάρους) θα αναγκάσει τον αέρα να βγεί προς το δοχείο διαστολής (θα βλέπεις φυσαλίδες) σβύνεις το μοτέρ και το αφήνεις να κρυώσει (η τάπα εξακολουθεί να είναι ανοιχτή),αν χρειαστεί συμπληρώνης υγρό,αν είναι πάνω απο τη γράμμη αφαιρεις με μια σύριγγα,κατόπιν βιδώνεις τη τάπα και πιστεύω να μην ακούς το χόχλασμα απο το καλοριφέρ. :wink: :wink: :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Μάιος 08, 2010 1:38 pm

Παράλειψη ο επιλογέας του καλοριφέρ να είναι στο ζεστό
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Μάιος 09, 2010 12:12 am

Ωραία ! Σήμερα το απόγευμα έκανα τα εξής :

Με την μηχανή κρύα και τον επιλογέα του καλοριφέρ στο ζεστό , άνοιξα την τάπα του ψυγείου και έβαλα τον κινητήρα σε λειτουργία . Μετά από λίγο άρχισαν να βγαίνουν μικρές φυσαλίδες που μάλλον ήταν από τον εγκλωβισμένο στο κύκλωμα αέρα .

Δούλεψε έτσι για 10 περίπου λεπτά , ώσπου πήραν τα βεντιλατερ. Μόλις πήραν τα βεντιλατερ , η στάθμη του υγρού στο ψυγείο έπεσε απότομα !

Τα βεντιλατερ σταμάτησαν μετά από 20 δευτερόλεπτα λειτουργίας .

Αυτό επαναλήφθηκε για 2 ακόμα φορές , ώσπου σταμάτησαν να βγαίνουν φυσαλίδες !

Τότε άνοιξα τον διακόπτη του ανεμιστήρα του καλοριφέρ στο μέγιστο των στροφών ! Το νερό στο ψυγείο άρχισε πάλι να υποχωρεί , αλλά με πιο αργό ρυθμό από ότι όταν έπερνε το βεντιλατερ. Αυτό σημαίνει αν καταλαβαίνω καλά , ότι ο ανεμιστήρας ψύχει το νερό του ψυγείου του καλοριφερ , οπότε και μικραίνει ο όγκος του , για αυτό και παίφτει η στάθμη του .

Αμέσως λοιπόν με την έναρξη του ανεμιστήρα του καλοριφερ , άρχισαν να βγαίνουν μεγάλες αυτή τη φορά φυσαλίδες !!! Και λέω εγώ τώρα ...

Μήπως με την κυκλοφορία του νερού λόγω διαφοράς θερμοκρασίας που δημιούργησε ο ανεμιστήρας ψύχοντας το νερό του ψυγείου του καλοριφερ , ο εγκλωβισμένος αέρας του καλοριφερ άρχισε να βγαίνει από το ψυγείο ...?

Στο τέλος , αφού σταμάτησαν και αυτές οι φυσαλίδες με το καλοριφερ πάντα στη μέγιστη λειτουργία του , γέμισα μέχρι πάνω το ψυγείο και το έκλεισα και γέμισα και αρκετά το παγούρι για να μπορεί να αναπληρώσει όταν η μηχανή κρυώσει και το νερό στο κύκλωμα συσταλεί !

Αποτέλεσμα ... θα σας πω το πρωί αν ξανακούσω τον θόρυβο μέσα στο ταμπλό ! Αν όχι , πέτυχα να ξεφορτωθώ τον αέρα .... :pray: :pray: :pray:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Μάιος 09, 2010 12:21 am


Προχθές εκτός από τον θόρυβο στο ταμπλό ( ήχος τρεχούμενου νερού ) , αντιμετώπισα και κάτι πιο σοβαρό !
Σε κίνηση στην Αθήνα , ο δείκτης της θερμοκρασίας άρχισε να υπερβαίνει το κανονικό σημείο λειτουργίας και να τείνει να μπει στο κόκκινο ! Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι ότι δεν ήταν σταθερός , αλλά ανεβοκατέβαινε συνεχώς ! Παράλληλα τα βεντιλατερ του ψυγείου δούλευαν στο μέγιστο των στροφών τους ...έτσι που δεν τα είχα ξανακούσει ποτέ !!!



Επίσης κάτι πολύ βασικό που ξέχασα να πω , είναι ότι όσο ο δείκτης ανεβοκατέβαινε από το σημείο κανονικής λειτουργίας του μέχρι το κόκκινο , άνοιξα το καλοριφερ στο φουλ ζεστό και μόνο όταν πατούσα το γκάζι ο αέρας έβγαινε ζεστός .Στο ρελαντί ήταν κρύος !!!

Αν δεν είναι αυτό αέρας στο κύκλωμα του καλοριφερ , τότε τι είναι ...??? :think:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Μάιος 09, 2010 7:32 am

Θεωρητικά το έχει εξαερωθεί τώρα.Το θέμα ζεστού αερα με γκάζι οφείλεται στο γεγονός οτι η αντλία νερού΄κυκοφορούσε το υγρο πιο γρήγορα στο κύλωμα και ετσι το ψυγείο του καλοριφερ ζεστενόταν.Πόσο συμπλήρωσες (γύρο στο λίτρο είναι καλά).
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Μάιος 09, 2010 11:07 am

Περιμένουμε τα πρωινά αποτελέσματα, εμπρός μίλα :P
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Μάιος 09, 2010 12:08 pm

Τα κατάφερα !!! :dance: :dance: :dance:

Ο θόρυβος στο ταμπλό ίσα που ακούστηκε ελάχιστα για 1 - 2 δευτερόλεπτα και μετά σιγή !!!

Μέχρι χθες , το γκλου γκλου ακουγόταν για αρκετή ώρα και έντονα , μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία ! Σήμερα σχεδόν καθόλου !

Επειδή όμως δεν πείθομαι έτσι εύκολα , θα το αφήσω να κρυώσει τελείως και θα το δοκιμάσω ξανά και ξανά ! Λέω να του ξανά κάνω μία εξαέρωση ακόμα με ανοικτό το καλοριφερ στην μεγάλη σκάλα όπως χθες , μήπως βγάλει και ότι υπολείμματα αέρα είναι ακόμα εγκλωβισμένα !

Ρε παιδιά ....λέτε να βρέθηκε η άκρη ...? :pray: :pray: :pray:
Επισκέπτης
 

Re: Πως κάνουμε εξαέρωση στο NGV ?

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Μάιος 09, 2010 12:12 pm

Το χόχλασμα δείχνει ακόμα αέρα στο κύκλωμα,καλό θα είναι να κάνεις άλλη μία.Κοίτα και τις τάπες ψυγείου και διαστολής μήπως έχουν φαγωθεί οι τσιμούχες και κατα την υποπίεση τραβάν αέρα. :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες