Ο ανεμιστήρας (φτερωτή) της Suzuki είναι μηχανο-υδραυλικής λειτουργίας δηλ. θερμαινόμενο το υγρό και κάποιο έλασμα που έχει στο κέντρο του διαστέλεται και ''πατάει'' τον άξονα, οπότε αρχίζει έτσι να περιστρέφεται και ο ανεμιστήρας (ελπίζω να τα λέω καλά). Στην πράξη όμως, είσαι πχ. στα χιόνια με -10 β. και βάζεις μπρος, οπότε ανακαλύπτεις ότι άν και τα πάντα είναι παγωμένα ο ανεμιστήρας δουλεύει και ψύχει (τα ήδη κατεψυγμένα...). 2 ζημιές λοιπόν, μία ότι πετάμε κάποια ιπποδύναμη γιά να κινήσουμε τον ανεμιστήρα χωρίς να χρειάζεται και δύο, ότι δεν θερμαίνεται γρήγορα το λάδι οπότε δεν λιπαίνει σωστά και έχουμε αυξημένη φθορά στον κινητήρα. Στην πράξη λοιπόν έχει διαπιστωθεί ότι μόνο στο 10% ή και λιγώτερο του χρόνου οδήγησης χρειαζόμαστε τον ανεμιστήρα (στην εθνική καθόλου) άρα η αντικατάστασή του με έναν πλήρως ηλεκτρικό μας δίνει οικονομία καυσίμου, μείωση κατανάλωσης, μείωση θορύβου και μείωση των φθορών του κινητήρα στα ξεκινήματα.
Επιπλέον, όταν τύχει και τραβήξουμε εκείνο το βαρύ trailer και κινηθούμε με μικρές ταχύτητες / μικρές στροφές και σε ανηφοριές, τότε με την μετατροπή σε πλήρως ηλεκτρικό ανεμιστήρα έχουμε πλήρεις στροφές του ανεμιστήρα και μέγιστη ψύξη, έστω και αν πηγαίνουμε αργά (ή και σε συνθήκες πόλης).
Τρέχουμε λοιπόν στην KENLOWE Αγγλίας και παίρνουμε μιά φτερωτή διαμέτρου 368 mm, μοντ. 14 HP B/S 12V, αποχωριζόμαστε 195 λίρες Αγγλίας παραδοτέα στο σπίτι και αρχίζουμε δουλειά..

- ρελέδες-καλωδίωση

- εξοδος αισθητήρα θερμοκρασίας νερού

- ρυθμιστής θερμοστάτη

- ρυθμιστής θερμοστάτη

- φτερωτή KENLOWE

- φτερωτή KENLOWE

- φτερωτή μαμάς