από haritak » Σάβ Απρ 24, 2010 10:38 pm
Περίπου μιάμιση ώρα χρειάστηκε για δύο άτομα που δεν είχαν απολύτως καμία προηγούμενη σχετική εμπειρία. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του αισθητήρα είναι ότι δεν χρειάζεται τρύπες στον προφυλακτήρα και έτσι απλοποιείται η όλη διαδικασία.
Το να βγει ο πίσω προφυλακτήρας είναι πολύ εύκολο αλλά θέλει το χρόνο του. Το δύσκολο ήταν να βρεθεί διαδρομή για το εσωτερικο του αυτοκινήτου ώστε να επικοινωνεί ο beeper, εγκέφαλος με τον αισθητήρα και την τροφοδοσία που γίνεται απο το λαμπάκι της όπισθεν.
Αν έχετε κάμερα, μην ξεχάσετε πριν την επανατοποθέτηση του προφυλακτήρα να ελέξετε ότι η εικόνα της κάμερας είναι σωστή.
Εχουμε και λέμε (οι φωτογραφίες τελικά μπήκαν με ανάποδη σειρά - απο το τέλος στην αρχή-) :
- Συνημμένα
-

- Εξωτερικά δεν φαίνεται τίποτα...
- b.jpg (79.05 KiB) 4829 προβολές
-

- Με Σ το καλώδιο που μας συνδέει με τον αισθητήρα πάνω στον προφυλακτήρα. Με Τ τροφοδοσία και γείωση που πήγαν πάνω στο λαμπάκι της οπισθεν. Τελικά χρειάστηκε η προέκταση που μου έβαλε ο spirus για την ένωση με τον αισθητήρα γιατι το καλλώδιο που δίνει το πακετάκι δεν έφτανε.
- a.jpg (49.84 KiB) 4829 προβολές
-

- Απο την μέσα πλευρά χρησιμοποιούμε τις γρύλιες εξαερισμού. Απο την πάνω πάνω βγαίνουμε έξω στην προηγούμενη τάπα.
- 9.jpg (56.53 KiB) 4829 προβολές
-

- Η τρύπα (Τ) που έλυσε το πρόβλημα πως θα περάσουμε τα καλλώδια μέσα στην καμπίνα. Με (Σ) οι βάσεις στις οποίες το φανάρι πρέπει να πιάσει συρταροτά για να κάτσει καλά. Εκτός απο αυτές υπάρχουν και δύο βίδες απο την μέσα πλευρά της πόρτας του πόρτ παγκαζ. Πρωτα ξεβιδονουμε αυτές και στην συνέχεια τραβάμε το φανάρι παράλληλα με το αμάξωμα προς τα πίσω.
- 8.jpg (64.24 KiB) 4829 προβολές
-

- Ο το λαμπάκι της Οπισθεν. ΚΓ : Γειωση της κάμερας (στο μαύρο καλώδιο), ΚΡ: Ρεύμα της κάμερας (στο κόκκινο καλώδιο). Λύσαμε τις συνδέσεις και βάλαμε και τις δικές μας πάνω.
- 7.jpg (69.31 KiB) 4829 προβολές
-

- Φ το φλάς, Ο η όπισθεν, το πίσω φανάρι απ'όπου πήραμε ρεύμα και γειώσαμε το κύκλωμα.
- 6.jpg (90.16 KiB) 4829 προβολές
-

- Με Κ η κάμερα οπισθοπορείας. Με μπλε βελάκια η διαδρομή της ταινίας μετά την τοποθέτηση.
- 5.jpg (85.14 KiB) 4829 προβολές
-

- Εδώ η άλλη άκρη του αισθητήρα. Την ταινία την κόβουμε όπου θέλουμε. Καλό είναι να μην πάει άλλο πλάγια γιατί πιάνει και τα πλαινά του αυτοκινήτου.
- 4.jpg (69.03 KiB) 4829 προβολές
-

- Τοποθέτηση του αισθητήρα στο μέσα μέρος του προφυλακτήρα. Αποτελείται απο την μεταλική λουρίδα η οποία κολλάει απο την μία πλευρά και απο πάνω της βάζουμε μία ειδική μαύρη ταινία. Εδώ προσοχή στις οδηγίες. Πρέπει να απέχει τουλάχιστον 3cm απο μεγάλη μεταλλικη επιφάνεια. Σε εμάς δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Πριν την τοποθέτηση έγινε καλό καθάρισμα. Επίσης ο συνδετήρας να είναι απο την μεριά του φαναριού της όπισθεν.
- 3.jpg (60.01 KiB) 4829 προβολές
-

- Με μπλε το καλώδιο του βίντεο για την κάμερα, περνάει απο το άλλο φανάρι. Με πράσινο οι βίδες που στηρίζουν τον προφυλακτήρα. Είναι τέσσερεις κατα μήκος του πορτ μπαγκάζ (η μία δεν φαίνεται στην φώτο). Είναι άλλες δύο κάτω απο την πινακίδα. Μία τάπα ψηλά διπλα απο το φανάρι και οι ίδιες βίδες που ήταν και στην προηγούμενη φώτο.
- 2.jpg (83.41 KiB) 4829 προβολές
-

- Με πράσινο οι βίδες (Λ-αμαρινόβιδα, Τ-άπα, Ο-κανονικές βίδες). Με μπλέ το καλωδιάκη τροφοδοσίας για την κάμερα οπισθοπορίας. Με κόκκινο η διαδρομή κατα μήκος της οποίος ο προφυλακτήρας κουμπώνει. Κατα την επανατοποθέτηση ξεκινάμε απο το 1 και πάμε στο 2.
- 1.jpg (81.36 KiB) 4829 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από
haritak και Σάβ Απρ 24, 2010 10:53 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr