AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Χτες ειχα κανονισει για αλλαγη ελαστικων στο NGV μου. Μολις λοιπον ξεκίνησε ο βουλκανιζατερας να ξεβιδωνει μπουλόνια το αεροκλειδο ζοριζοταν. Τα μπουλονι α δεν ξεβίδωναν. Παλευει το 1ο το 2ο το 3ο ολα το ιδιο προβλημα. Στο επομενο τροχο (σιδερενιες ζαντες) τα ιδια. Τελικα και τα 20 μπουλονια ξεβιδωσαν με μεγαλη δυσκολια. Ηταν φανερο και μονο με ενα απλο κοιταγμα οτι τα πασα τοσο στο μπουζονι οσο και στο μπουλονι ειχαν γραναρει. Οι τροχοι δεν ειχαν βγει μεχρι τωρα ποτε. Το αυτοκίνητο ειναι καινουριο. Για να δωσω εικονα του προβληματος λεω οτι με το χερι τα μπουλονια αν και λασκαρισμενα δεν βιδωναν ουτε ξεβιδωναν.
Μετα απο συνεννονηση με εξουσιοδοτημενο συνεργείο (Τουντας-Ψωφιμης) σημερα πρωι πρωι το Vitara το πηγα για τσεκαρισμα. Προς μεγαλη εκπληξη διαπιστωθηκε οτι και τα 20 μπουζονια και μπουλονια ειναι βλαμενα και μονη λογικη εξηγηση το υπερβολικό σφιξιμο με αεροκλειδο .
Στα πλαισια της εγγυησης έγινε αντικατασταση σε ολα με καινουρια, εργασια που πηρε πανω απο 3 ωρες.
Μετα απο αυτη τη ιστορια εμεινε οτι ξεβιδωνουμε με αεροκλειδο βιδωνουμε με το χερι και σφιγγουμε με σταυρο ή για τους πιο ψειρες σε σιδερενια ζαντα βιδωνουμε με το χερι σφιγγουμε λιγο με σταυρο και τελικο σφιξιμο στα 8Kpm με ροποκλειδο ενω η αλουμινενια θελει πιο προσοχη. Ο κ Τουντας οπως παντα εξυπηρετικος και αψογος επαγγελματιας.