
Από το Ιούνιο του 2009 έχω ένα G.V. 2000 cc
Θέλω να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που παρατήρησα από τη πρώτη κιόλας αλλαγή λαδιών.
Παρατήρησα λοιπόν γύρω στα 6000 χλμ να έχει πέσει η στάθμη του λαδιού στη βελόνα του κινητήρα, συγκεκριμένα περίπου στη μέση της πλήρης ενδειξης (ανάμεσα στις δύο κουκίδες).
Επειδή πλησίαζε το 1ο service δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και όταν ήρθε η ώρα (7500 χλμ) έθεσα το θέμα στο συνεργείο.
Εκεί μου είπαν ότι αποκλείεται να καίει λάδια τόσο νωρίς και ότι ήταν λόγω στρωσίματος.
Καλόπιστα, δέχτηκα την άποψη τους και δεν ζήτησα να μετρήσουν το λάδι που έβγαλαν από το κάρτερ στην αλλαγή λαδιών για να δώ πόσο είχε κάψει.
Τώρα έχω σχεδόν 15000 χλμ και νάτα πάλι τα ίδια...

Το περίεργο είναι ότι μέχρι τα 13000 χλμ που το είχα ξανακοιτάξει η στάθμη ήταν εντάξει!

Είδα σε άλλα θέματα του φόρουμ ανάλογα ζητήματα, αλλά δεν ήταν για καινούργια αυτοκίνητα, άλλωστε αν είχα κάνει πχ 200.000 χλμ δεν θα μου φαινόταν παράξενο να καίει λιγα λάδια, αλλα σε καινούργιο ...
Έχει καποιος ιδέα τι συμβαίνει;
Ακόμα, πόσο λάδι να είναι η μέση της στάθμης ανάμεσα στις δύο κουκίδες;
Πολλές ευχαριστίες!