Α! Ξέχασα... Ο Κυριάκος τσέκαρε και έσφιξε πολλές λάσκα βίδες στο μπροστινό σύστημα (κανείς έως τώρα δεν τις είχε δεί ). Έγινε, φυσικά, και ευθυγράμμιση! Ορίστε και οι τιμές:
"We have two lives. The second begins when we realise we only have one."
char έγραψε:Ο Κυριάκος τσέκαρε και έσφιξε πολλές λάσκα βίδες στο μπροστινό σύστημα (κανείς έως τώρα δεν τις είχε δεί ).
Θα το πώ για άλλη μία φορά,όταν ασχολείσαι με κάτι, εκτώς απο το να γνωρίζεις το πώς γίνεται πρέπει και να το αγαπάς.Ο Κυριάκος τα έχει και τα δύο. Νίκο έτοιμη η ανάρτηση,μπήκε και η ποδιά,μάχημο το όχημα,μπράβο φίλε ωραίες δουλειές.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16 Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Σε συνέχεια μου στο ίδιο thread, έχω τα εξής νεότερα σε ότι αφορά στα εμπρός ελατήρια. Από τότε μέχρι και πριν λίγο καιρό (όπου το θέμα διορθώθηκε) το αυτοκίνητο φαινόταν πολύ "μπρουμουτιασμένο" (βλ. τελευταία εικόνα του GV μου στο παραπάνω link), και είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τα πίσω ελατήρια που πήρα από το Μυρωνίδη ήταν λάθος. Τόσο καιρό λοιπόν εγώ και ο char, ως επί το πλείστον, που είχαμε κάνει το ΙΔΙΟ ψήλωμα με τον ΙΔΙΟ τρόπο και ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ χρονική περίοδο, ψαχνόμασταν για το τι να συμβαίνει. Συγκρίναμε λοιπόν αποστάσεις από το κάτω νύχι της ζάντας μέχρι το φτερό και ήμασταν περίπου στα ίδια. Το μυστήριο λύθηκε σε πρόσφατη επίσκεψή μου στην BiMors, όπου και διόρθωσα πλέον τα αμορτισέρ μετά και το ψήλωμα που έκανα. Εκεί τα ελατήρια (εργοστασιακά και Μυρωνίδη) μετρήθηκαν σε δυναμόμετρο και οι τιμές ήταν: Εργοστασιακά: 70kg/cm, Μυρωνίδη: 53kg/cm! Το πρόβλημα που το αυτ/το κατέβαζε μούτρα λοιπόν βρισκόταν μπροστά διότι τα ελατήρια ήταν λάθος!!! Πιο μαλακά κι από τα εργοστασιακά! Έτσι λοιπόν διευθετήθηκε και το θέμα με τον κ. Μυρωνίδη Κώστα, όπου μου τα αντικατέστησε με τα σωστά. Το λάθος προέρχεται από το εξής γεγονός: ο Μυρωνίδης θεώρησε ότι το μήκος των εργοστασιακών μου είναι 28cm και μου έδωσε αυτά που θεωρητικά θα μου έδιναν το επιθυμητό +4cm μπροστά. ΟΜΩΣ το μήκος των εργαστασιακών μας είναι 32cm απάτητα. (Εγώ μετρώντας τα μετά από 9 χρόνια τα βρήκα 31cm σκάρτο). Εκεί ήταν και η "παρεξήγηση". Παραθέτω παρακάτω την ΣΩΣΤΗ φωτό με τη διαφορά των εμπρός εργοστασιακών και αυτών από Μυρωνίδη
Το ΛΑΘΟΣ ελατήριο. Μπορεί μεν να είναι πιο μακρύ, στην ουσία δεν προσδίδει ύψος γιατί είναι πιο μαλακό από το εργοστασιακό.
Το ΣΩΣΤΟ ελατήριο. Mακρύτερο και από το παραπάνω "ΛΑΘΟΣ" σε σχέση με το εργοστασιακό! Πιο σκληρό λοιπόν, άρα και δίνει το επιθυμητό ύψος.
Αυτά λοιπόν, παληκάρια και προσοχή στην παραγγελία των ελατηρίων σας, γιατί ακόμα και οι επαγγελματίες μπορεί να κάνουν λάθος. Δώστε λοιπόν σωστά τα στοιχεία για να είστε σίγουροι για τη σωστή συναλλαγή! Εγώ ταλαιπωρήθηκα και ψυχολογικά (γιατί το αμάξι τόσο καιρό δε στηνόταν με τίποτα) και οικονομικά γιατί μπάσε-βγάλε για να το ψάξω φεύγανε τα ευρά! Τέλος καλό όμως, έστω κι έτσι Κι επειδή δε θέλω να μου στεναχωριέστε, φτιαχτείτε με τις παρακάτω φωτό
Μετά και τη διόρθωση των αμορτισέρ... αααχχχ ξεπιάστηκα!! 84cm κρέμασμα.
Το ίδιο και μπροστά! Μπαλαρίνα τοργαλείο!
Αυτές είναι αμέσως μετά την τοποθέτηση των καινούργιων αμορτισέρ στη BiMors, σε έναν αγρό δίπλα από το σπίτι του κολλητού μου soupia. Το αυτ/το το κρέμασα σαν τον Αγ. Ανδρέα (στο χιαστί του δηλ... ) ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, γιατί για να βγω χρειάστηκε η συνδρομή της Σούζης (το GV του soupia) μετά ιμάντος!!!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
ΠΑΛΙ έχω νεότερα! Το μαμά ύψος (ζάντα-φτερό, τα γνωστά, ξέρετε εσείς) είναι 67cm μπροστά και 66cm πίσω. Οι μετρήσεις που μόλις πριν λίγο έκανα εγώ είναι: 73.5cm μπροστά και 73cm πίσω. Αυτό σημαίνει ψήλωμα κατά +6.5cm μπροστά και +7cm πίσω! Άντε μην πάρω τα σφυριά και τα καλέμια κι αρχίσω να ξηλώνω από σήμερααααα!!! Τι είναι αυτά ρε παιδιά;;; Ένα ψήλωμα +5cm ήθελα χωρίς πολλά - πολλά (αποστάτες, ψαλίδια, κοκορόψαρα) και τώρα έχουμε αρχίσει και πάμε στην άλλη όχθη;;; Μπουρλότοοοοοο!!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
char έγραψε:67 και 66 cm ήταν με πεσμένα μαμά ελατήρια (προφανώς)!
Αυτό δηλ. να με καθησυχάσει λίγο; Η αλήθεια είναι ότι μόλις μέτρησα το δικό μου το εμπρός εργοστασιακό και το βρήκα 31εκ. σκάρτο, πάει να πει ότι τόσο καιρό χρησιμοποιημένο είχε κάτσει κατά 1.2εκ. Οπότε... +5.5εκ περίπου ψήλωμα μπροστά; Αν ισχύει το ίδιο και για πίσω... +6εκ περίπου ψήλωμα.
char έγραψε:Ήμαρτον ρε! Μην αρχίσεις πάλι...! Πιό πολύ λυμένο θα είναι το καημένο το Γκου Βου παρά στο δρόμο...
Εγώ φταίω που άλλο ζητάω, κι άλλο βγαίνει;;; Ας περιμένω και τη μέτρηση από τον MikeGV που θα κάνει και μετά αν είναι θα το ρίξω το μπουρλότο!!!! Μα μπάσε-λύσε, βγάλτα-βάλτα ξέρεις πόσο έχει βγει;;; LandCruiser θα είχα πάρει! Κι όχι τίποτε άλλο... πήγα Κρήτη θεωρώντας ότι είμαι ΚΟΜΠΛΕ και η μελέτη που έκανε για τα αμορτισέρ ο Μάριος θα βγει κουκουρούκου! Αυτά και θα επανέλθω! Πα να πιω καφέ για να συνέλθω!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!