καλησπερα παιδια εχω το vitaρακι 98 μοντελο το ισπανικο, το πηρα προσφατα για κυνηγι κ βολτες εκτος δρομου.μετα τη σεζον που μασ περασε κ πολυ χτυπημα απο κατω αποφασισα να το σηκωσω κ δω χρειαζομαι τα φωτα σας.
Giorgos P έγραψε:καλησπερα παιδια εχω το vitaρακι 98 μοντελο το ισπανικο, το πηρα προσφατα για κυνηγι κ βολτες εκτος δρομου.μετα τη σεζον που μασ περασε κ πολυ χτυπημα απο κατω αποφασισα να το σηκωσω κ δω χρειαζομαι τα φωτα σας.
σε βιτάρα santana πριν βάλεις ανάρτηση....αγόρασε απο παλιατζίδικο ιαπωνικά ημιαξόνια με 26δοντους πλανήτες....γιατί και με 3 πονταλάκια ύψος σε ζορι ίσως να σπάσουν... διάβασε και εδώ...viewtopic.php?f=18&t=6248
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Τώρα για ανάρτηση έχει αρκετους συνδιασμούς... από ελατήρια.. 1)ΟΜΕ 2)MAD 3)χειροποιητα(μυρωνίδη,elathria.gr) από αμορτισερ 1)ΟΜΕ 2)ΜΟΝΡΟΕ 3)BILSTEIN 4)χειροποιητα(bimors.gr,bilstein) και έχει και κομπλέ πακέτο η calmini ανάρτηση 2" και ανάρτηση 3"¨αλλά ξεφεύγει πολύ η τιμή.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
που μπορω να βρω τα ημιαξονια που μου πες κ που παιζουν οι τιμες τους;παραληψη, το αμαξι ειναι το τριθυρο. για τις αναρτησεις σ' ενα μηχανικο που πηγα μου προτεινε ή τα ομε ή τη καλμινι των τριων ιντσων με ομε ελατηρια εμπροσ. ενας αλλος μου προτεινε σαν πιο δοκιμασμενη την καλμινι των 2 ιντσων.ποιεσ ειναι οι προτασεις σας.ψαχνω κατι δοκιμασμενο κ αξιοπιστο
Για τιμές ημιαξονίων δεν ξέρω αλλά σε μάντρα με σουζούκι ..κάνε μια ερώτηση..ο μηχανικός σου θα ξέρει.. για calmini να σκεφτείς ότι πιθανώς να χρειαστείς άλλα αμορτισερ. επίσης αφού το θέλεις για κυνηγι και όχι τόσο για χωσίδια βάλε πάνω ome Ελατήρια-Αμορτισερ που θα σου δώσει +4 εκ περιπου και βάλε και μια ποδια από κάτω και ολα οκ.η calmini θα σου σηκώσει το όχημα 3" οκ αλλά ο πίσω άξονας σου θα μείνει στο ίδιο ύψος(ίδια εδαφική ανοχή με πριν).οπότε θα χρειαστείς και μεγαλύτερα ελαστικανα τον σηκώσεις πιο ψηλά.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
επίσης αν θέλεις να αποκτήσεις και μια απόψη για το σετ calmini διάβασε εδώ.... viewtopic.php?f=20&t=2570 βέβαια είναι για το σετ 2,5" για το gv αλλά ισχύουν και για τα σετ που αφορούν το δικό σου όχημα.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Να θυμάσαι ότι η βελτιωση και το στήσιμο απο το βιτάρα σου είναι ΚΑΘΑΡΑ προσωπική σου υπόθεση.απλά όλοι οι υπόλοιποι μόνο γνώμες μπορούμε να υποβάλλουμε. πάντως μη βιαστείς να κάνεις κάτι.πρώτα εξάντλησε τα πάντα ξεκαθάρισε τα και μετά πράξε. προσωπικά πριν 6-7 μήνες βιαζόμουνα να χώσω τη νέα "lego"ανάρτηση στο όχημα μου αλλά ας είναι καλά ο γνωστός-άγνωστος μετρ και με συγκράτησε για να προσέξω κάποιες λεπτομέρειες πολύ σημαντικές ομως.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
τη δουλεια την ετοιμαζω για μετα το πασχα κ προσπαθω μεχρι τοτε να συγκεντρωσω καποιεσ αποψεις απο δοκιμεσ σας κ πιθανα προβληματα που εχετε αντιμετωπισει για να κρινω αναλογως.κ οκ στην περιπτωση που βαλω τα ομε με λαστιχο bf mud 215/75/15 δε θα καταπονουνται περισσοτερο τα ψαλιδια;αλλα κ παλι με τα ψαλιδια τησ καλμινι τα ενισχυμενα δε θα καταπονειται περισσοτερο το σασι;
Όπως καλά τα είπε και ο KONGV παραπάνω πρέπει να αποφασίσεις τι θες πραγματικά να κάνεις . Μέχρι 4 πόντους ύψος θα χρειαστείς μόνο αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια. Οι αξιόπιστες δοκιμές που έχουν δημοσιευτεί στο foroυm είναι mad ελατήρια με ome αμορτισέρ ή το σετ της ome ελατήρια-αμορτισέρ. Επίσης έδαφος αρχίζει να κερδίζει κυρίως λόγο κόστους μιας και δεν έχει προλάβει να περάσει αρκετός χρόνος για να πούμε ξεκάθαρα ότι ναι είναι και αυτή μια καλή λύση ( χωρίς να έχει ακουστεί κάτι αρνητικό) είναι τα χειροποίητα ελατήρια του Μυρωνίδη στα οποία μπορείς να βάλεις τα αμορτισέρ της ome ( μιλάμε για ύψος πάντα μέχρι τους 3 με 4 πόντους ) ή τα χειροποίητα αμορτισέρ της bimors που είναι πλήρως επισκευάσιμα και κόβονται και ράβονται στα μέτρα σου
Τα mad ελατήρια είναι πιο σκληρά στο χώμα ενώ το σετ της OME προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές .
Από εκεί και έπειτα αν θες να ανέβεις περισσότερους πόντους θα πρέπει να πας στην calmini. Το θέμα είναι ότι η calmini στοιχίζει πολλά και το αυτοκίνητο σου θα είναι πολύ σκληρό (θα χοροπηδά σαν κατσίκι) . Επίσης τα αμορτισέρ έχει ακουστή ότι τα παίζουν πολύ σύντομα . Σε περίπτωση που πας σε calmini θα χρειαστείς και αποστάτες στους τροχούς για να έρθει το όχημα στα σωστά πατήματα.
Αν επιλέξεις την δεύτερη περίπτωση θα σου πρότεινα ΦΕΤΑΑΑΑ (κοινός υπομονή ) 1. Ψάχνεις για μεταχειρισμένα ψαλίδια 2. Αγοράζεις αποστάτη διαφορικού για να κατέβει και να πάρει τα ίσια του 3. Κόβεις τα πίσω μπράτσα και την πάναρ και τα κάνεις ρυθμιζόμενα για να μακρύνουν και να έρθουν και αυτά στα ίσια τους 4. Ελατήρια mad με αποστάτες ή του Μυρωνίδη και ίσε οκ 5. Παραγγελιά στην bimors 4 αμορτισέρια και θα νομίζεις ότι θα είσαι οκ αμ δε σύντομα θα ανακαλύψεις ότι το ύψος δεν αρκεί τότε έχουμε και λέμε Α. παραγγελιά στον αμοριανό μπλοκέ διαφορικό Β. Αλλαγή κορώνα - πηνείο και βουρ για μεγαλύτερα ελαστικά Γ. παραγγελιά στην calimini γραναζάκι για να κοντύνεις τα κοντά σου ( προαιρετικό αλλά καλό ) Δ. Για μεγαλύτερη βελτίωση μπορείς να αλλάξεις και το εμπρός καβούκι να το κάνεις μπλοκέ και να τοποθετήσεις και έναν εργάτη
Τώρα αν θες ακόμα περισσότερα πας ουφ δεν περιγράφω άλλο τέλος
Μιχαλη δε σου κρυβω οτι το μπλοκε κ ο εργατης φερνουν σβουρεσ στο μυαλο μου κ δε μπορω να ησυχασω, αλλα ολα μαζι δε γινονται.οσο για τουσ ποντουσ που θελω να το σηκωσω δε μπορω να κατασταλαξω. το πρωτο πραγμα που εκανα οταν πηρα το αμαξι ηταν να το χωσω να δω που κολλαει κ πιστεψε με δεν αργησα να τα καταφερω κ απο τοτε αρχισε ολη αυτη η φαγουρα
Φίλε Γιώργο ο Μιχάλης σου περιέγραψε όσο γινόταν καλύτερα, τι λύσεις υπάρχουν.Προσωπική μου γνώμη,γιά τη χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητό σου,μακριά από calmini.Είναι ότι καλύτερο υπάρχει για να σηκωθεί πολύ το αυτοκίνητο,αλλά πάρα πολύ σκληρά τα ελατήρια.Και εγώ αυτήν έχω αλλά αναγκάστηκα να αλλάξω τα ελατήρια με αυτά από το Μυρωνίδη (+6cm)και απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου πλέον.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16 Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Giorgos P έγραψε:με τα ελαστικα που περιεγραψα παραπανω κ πχ το σετ της ομε δε θα φτασει γυρω στουσ 5 ποντουσ;δε θα κανει κ για λιγο,ενα τσακ χωσιματακι;
για 215/75/15 μια χαρά θα είσαι με σετ mad-ομε η ομε -ομε. και τα χρήματα που θα έσκαγες για calmini ΄δώσε τα σε ποδια και πίσω μπλοκέ...εκεί θα δεις διαφορά σε χωσίδια..κακά τα ψέματα το ψαλίδι και ο άξονας χωρίς μπλοκέ όταν κρεμάσουν η τεμπέλα ροπή αφανίζεται και εσυ τρελένεσαι... κοινώς με μαμά αναρτηση και πίσω μπλοκέ πας πιο καλά εκτός απο όποια αναρτηση έχει ειπωθεί παραπάνω. τώρα αν στο μέλλον σου πεσουν ψαλιδάκια μεταχειρισμένα τοτε αγόρασε τα και κάνεις αλλο παιχνίδι. και μπορείς αργότερα να βρεις μεταχειρισμένα ψαλίδια απο 2λιτρο η 2λιτρο v6 που είναι μακρύτερα και πάλι να ψηλώσεις σα να ειχες calmini....αρκει να χώσεις τις καταλληλες βάσεις στο καβουκι σου.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."