από 4troxos » Παρ Μαρ 19, 2010 5:32 pm
Η λύση στο προβλημα σου ειναι στις βαλβολινες του κιβωτιου ταχυτητων.1)να βαλεις 2,0 Kgr λαδι castrol 75/90 TAF-X
ή
2)να βαλεις 1,750 gr λαδι
castrol 75/90 TAF-X και 250gr TD ADDITTIVE (15 ευρω).
CASTROL TAF-X
100% συνθετικό λιπαντικό οδοντωτών τροχών SAE 75W-90, για χρήση σε μηχανικά κιβώτια και συστήματα μετάδοσης όπου τα ορυκτέλαια δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λίπανσης. Υπερκαλύπτει τις εξειδικευμένες απαιτήσεις λίπανσης σε σύστημα μετάδοσης και υποείδη διαφορικά χαμηλού offset, και εξασφαλίζει σωστή λίπανση στα μηχανικά κιβώτια με «συγχρόνιζε».
Προδιαγραφές
SAE 75W-90; API GL-4; VW 501.50
Αξιζει να τονισουμε οτι συμφωνα με τον κατασκευαστη το λαδι του κιβωτιου πρεπει να ειναι 75/W90 GL-4 γιατι τα GL5 ή τα GL4/5 ειναι πιο "επιθετικα" και μπορει να κανουν ζημια στο συχρονιζε.

- Castrol TAF-X 75w/90 synthetic Transmission Fluid
- wolthuis.aspx.jpg (20.98 KiB) 19573 προβολές

- T-&-D-additive.jpg (62.53 KiB) 19591 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Τετ Μαρ 24, 2010 12:06 pm, έχει επεξεργασθεί 23 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.