μαλλον φταίει ο "eyro 4"κινητηρας που έχουμε*...μου έκανε τα ίδια(είτε εσβυνε είτε δουλευε στις 2500)....πάρε σπρέυ καθαρισμού καρπυρατερ...λύσε το κολάρο αέρα που πάει στην πολλαπλή εισαγωγής.θα δεις την πεταλουδα(ανοιξε την απαλα με κατσαβιδι...και ψέκασε μέσα.....μόνο από κάτω βάλε μια πετσέτα γιατί θα βγάλει τρελή μάκα....να μην πέσει στο ψυγείο και στο μοτερ.
επίσης....μετά άνοιξε το φιλτροκούτι αέρα βάλε μπροστά και βάλε κάποιον να ανεβάζει τις στροφες είτε από την πεταλούδα είτε από μέσα...και καθως μαρσάρει ψέκασε καθαριστικό να περάσει μεσα απο το φιλτροκούτι(πάνω μέρος)...και φρόντισε να μην υπάρχει κανείς πίσω από την εξάτμιση....αυτό για 3-4 καλά μαρσαρίσματα και ψέκασμα συνάμα(όχι περισσότερο)

και επειδή θα με ρωτήσεις πως είναι δυνατόν η αν πειράζει να μαρσάρει το μοτερ χωρις το φίλτρο αέρα και να ψεκάζεις συνάμα στο φιλτροκούτι καθαριστκό καρπυρατερ σου απαντω......."Μονο οι άβραστες φακες πειράζουν στο στομάχι.

"

απλα΄την όλη διαδικασία να την κάνεις σε γκαραζ η καποιο κλειστό χώρο όσο αυτό είναι εφικτό.
*που ανακυκλώνοντας τα καυσαέρια στην πολλαπλή εισαγωγής αφήνει τρελή μάκα και στην πεταλούδα και στο ποτενσιόμετρο που βρισκεται απεναντί της και στον αισθητηρα για το παραφλου στο βάθος.
επίσης ο καθαρισμος της πολλαπλής εισαγωγής αέρα πρέπει να γίνεται σε κάθε σερβις σχεδόν...αλλα μερικά μαστόρια θέλει το αυτί τους τράβηγμα....
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."