ΤΑΚΗΣ SPORTAGE έγραψε:Παιδια συγνωμη που επεμβαινω σε αυτα που λετε αλλα δεν φταινε ουτε τα αμαξια ουτε τα λαστιχα αλλο ειναι απλα λειπουν 5 ποντακια υψος ακομα απο τα καιμενα
10 ποντοι ψηλωμα σε αμαξι με ψαλιδια δεν υπάρχει, εκτος και εαν αρχησεις το κοψε-ραψε, στο παλιο GV μονο η 2,5" της Calmini δινει πειρπου 7 ποντους, στο NGV οι 5 ποντοι ειναι το οριο, μετα το αμαξι θα γινει βαρκα.
Τα αυτοκινητά μας ειναι φτιαγμενα εκδρομικα, για να προσεγγισουμε το χωμα πολλες φορες χρειαζεται να ταξιδέψουμε και 300χλμ, και αλλα τοσα επιστροφή, θα πρεπει το αμαξι να ειναι σε θεση να μας μεταφερει με σχετικη ασφάλεια, ειναι θεμα της βελτιστης λυσης και τιποτα αλλο, τα περισσότερα αυτοκινητα εδωμεσα κοστιζουν πανω απο 25.000€ ενω με 5000 - 6000 φτιαχνεις ενα Σαμι για trail, η ακομα καλυτερα με 4.000 αγοράζεις ενα ετοιμο, για πηγαινε με αυτο στο Καλλιδρομο, στο Μαιναλο, στον Γραμμο, στον Ταϋγετο, απο την Αθηνα βεβαια, οι αγωνιζώμενοι τις περισσοτερες φορες τα πανε με τρειλερ εκτος Αθηνας, αρα δεν ειναι θεμα χρηματων.
Το σημαντικότερο απ'ολα ειναι να μαθεις τα ορια του αυτοκινήτου σου και να τα τηρείς με ευλάβια φιλε Τακη, αυτο προσπαθούμε να κανουμε, και φυσικα θα το ξαναγραψω χρειαζεται εξοπλισμός.
Βεβαια η ολη ιστορια με τις μετατροπές εχει και μια παγιδα, οσο περισσοτερο αυξανεις τις δυνατοτητες του ατυτοκινήτου σου τοσο πιο πολυ θα αυξηθούν και οι απαιτήσεις σου απο αυτό, και μπαινεις σε φαυλο κυκλο, ποτε τιποτα δεν ειναι αρκετό, το μονο που μενει να σε συγκρατήσει ειναι ο εαυτός σου.
Εχω περασει τις καλυτερες στιγμες τις ζωής μου στην φυση με ενα μαμα Vitara του 95, περα απο ΑΤ 50/50 δεν του εβαλα ποτε τιποτα, και πηγα παντου με ολους τους καιρούς, τωρα εχω ενα σχετικα φτιαγμενο GV και δεν μου φτάνει με τιποτα.
