Καλούμαι για άλλη μια φορά να ζητήσω τη γνώμη των πιο έμπειρων σε ένα θέμα που γνωρίζω εξ αρχής οτι οι απόψεις διίστανται και πως ήδη έχει ειπωθεί αρκετές φορές..
Δεν είναι άλλο απο το κάτα πόσο αξίζει η εγκατάσταση υγραερίου. Το όχημά μου είναι το 2.4 NGV μοντ.2009 με 88000 χλμ. Το πήρα πριν 4 μήνες και γενικώς είμαι απίστευτα ευχαριστημένος με την αγορα΄μου σε θέματα επιδόσεών εκτός δρόμου(το εντός δεν με νοιάζει - παραείμαι ήρεμος οδηγός για την ηλικία μου) και γενικώς σαν αυτοκίνητο. Πραγματικά επειδή στο χώρο του είναι και λίγο είδος προς εξαφάνιση - πραγματική τετρακίνηση , κοντό κιβώτιο κλπ κλπ- δεν θα ήθελα με τίποτα να το αποχωριστώ(εκτός και αν μου χάριζαν ένα Land Cruiser και μου πλήρωναν και τα πάγια..!
Τα όσα έχω ακούσει ή διαβάσει γύρω απ το θέμα πραγματικά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα..(με τάση αρνητική θα έλεγα..) Αλλοι δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για αστείο κάτι τέτοιο και με πραγματική επιχειρηματολογία με αποτρέπουν(πχ 1)Τα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν για βενζίνη έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές και όλα τα άλλα είναι πατέντες αναμφίβολης αξιοπιστίας , 2) Ιστορίες για κινητήρες που εκρήγνυνται ή μετά απο κάποια χιλιόμετρα παθαίνουν χοντρές ζημιές και βγαίνουν άχρηστοι κλπ κλπ.) Υπάρχουν και απόψεις που σου λένε οτι είναι καθαρά στο χέρι του μάστορα ή πως είναι και θέμα μεγέθους - ανθεκτικότητας κινητήρα και πως αξίζει γιατι δεν καις τίποτα κλπ κλπ) Κι εδώ φίλοι , είναι που θέλω τη γνώμη σας μιας και έχουμε το ίδιο όχημα.. Βάση των όσων σας είπα πιστεύετε οτι αξίζει να μπω σε μια τέτοια διαδικασία?? Θα υπάρχει διαφορά στα καύσιμα που να αξίζει να βάλω(αν όντως βάζω) τον κινητήρα σε κίνδυνο??Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!










? Updates every