Ωραία ! Σήμερα το απόγευμα έκανα τα εξής :
Με την μηχανή κρύα και τον επιλογέα του καλοριφέρ στο ζεστό , άνοιξα την τάπα του ψυγείου και έβαλα τον κινητήρα σε λειτουργία . Μετά από λίγο άρχισαν να βγαίνουν μικρές φυσαλίδες που μάλλον ήταν από τον εγκλωβισμένο στο κύκλωμα αέρα .
Δούλεψε έτσι για 10 περίπου λεπτά , ώσπου πήραν τα βεντιλατερ. Μόλις πήραν τα βεντιλατερ , η στάθμη του υγρού στο ψυγείο έπεσε απότομα !
Τα βεντιλατερ σταμάτησαν μετά από 20 δευτερόλεπτα λειτουργίας .
Αυτό επαναλήφθηκε για 2 ακόμα φορές , ώσπου σταμάτησαν να βγαίνουν φυσαλίδες !
Τότε άνοιξα τον διακόπτη του ανεμιστήρα του καλοριφέρ στο μέγιστο των στροφών ! Το νερό στο ψυγείο άρχισε πάλι να υποχωρεί , αλλά με πιο αργό ρυθμό από ότι όταν έπερνε το βεντιλατερ. Αυτό σημαίνει αν καταλαβαίνω καλά , ότι ο ανεμιστήρας ψύχει το νερό του ψυγείου του καλοριφερ , οπότε και μικραίνει ο όγκος του , για αυτό και παίφτει η στάθμη του .
Αμέσως λοιπόν με την έναρξη του ανεμιστήρα του καλοριφερ , άρχισαν να βγαίνουν μεγάλες αυτή τη φορά φυσαλίδες !!! Και λέω εγώ τώρα ...
Μήπως με την κυκλοφορία του νερού λόγω διαφοράς θερμοκρασίας που δημιούργησε ο ανεμιστήρας ψύχοντας το νερό του ψυγείου του καλοριφερ , ο εγκλωβισμένος αέρας του καλοριφερ άρχισε να βγαίνει από το ψυγείο ...?
Στο τέλος , αφού σταμάτησαν και αυτές οι φυσαλίδες με το καλοριφερ πάντα στη μέγιστη λειτουργία του , γέμισα μέχρι πάνω το ψυγείο και το έκλεισα και γέμισα και αρκετά το παγούρι για να μπορεί να αναπληρώσει όταν η μηχανή κρυώσει και το νερό στο κύκλωμα συσταλεί !
Αποτέλεσμα ... θα σας πω το πρωί αν ξανακούσω τον θόρυβο μέσα στο ταμπλό ! Αν όχι , πέτυχα να ξεφορτωθώ τον αέρα ....
