μυρισε ο δισκος

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Σεπ 14, 2009 2:43 pm

markospa έγραψε:Συμφωνώ ότι έχει πολύ δύναμη και ανεβαίνει με άνεση το Diesel μια απότομη ανηφόρα, αν το έχεις ξεκινήσει με 1η από την βάση της ανηφόρας, αλλά εγώ μιλάω για την περίπτωση που σταματήσεις στην απότομη ανηφόρα και πρέπει να ξεκινήσεις. Συγκεκριμένα κάθε μέρα αναγκαστικά πρέπει να ανέβω από μία πολύ απότομη ανηφόρα 2-3 φορές την ημέρα. Ο δρόμος αυτός είναι από τσιμέντο πολύ τραχύ και κακής ποιότητας με πολλές λακκούβες και έχει πολύ μεγάλη κλήση. Σε μερικά σημεία είναι και περίπου 45 μοίρες. Για να καταλάβεις τι ανηφόρα είναι, μέσα σε 120 περίπου μέτρα ανεβαίνει 35-40 μέτρα ύψος με S όχι ευθεία. Αυτός ο δρόμος λοιπόν είναι και στενός και τυχαίνει φορές να κατεβαίνει άλλο αμάξι και να χρειαστεί να σταματήσω. 2 φορές που έτυχε να σταματήσω, την πρώτη φορά το δοκίμαζα και χρειάστηκε αρκετό γκάζι και συμπλεκτάρισμα για να ξεκινήσει. Οπότε την δεύτερη φορά για να μην το ζορίσω (ένα μήνα το έχω, καινούριο) απλά το άφησα να κυλήσει λίγο πίσω για να πάω στην βάση την ανηφόρας που δεν είναι μεγάλη η κλήση. Προτιμότερο τι είναι να κάνω αν τύχει και σταματήσω σε αυτήν την ανηφόρα; Να βάζω το 4L Lock και να ξεκινήσω ή να το αφήνω όπως έχει χωρίς αργά και να το ζορίζω λίγο;
Για τους εξής λόγους:
1. Ανηφόρα με S στροφές και τραχιά άσφαλτο/τσιμέντο = Απαγορευτικό για το 4L Lock
2. Δυσκολία στο ανέβασμα "με τη μία" λόγω μη ορατότητας αν έρχεται κάποιος άλλος από πάνω προς τα κάτω
3. Ανάγκη για πέρασμα από αυτό το &$^%$σημείο 2-3 φορές την μέρα,

σου συνιστώ:

Α. Βάλτε φανάρια!
Β. Κορνάρετε (αν δεν είναι μεσημέρι και δεν σας ρίξουν καμιά παντόφλα :lol: )
Γ. Ή ρθε η ώρα να μετακομίσεις! :lol: :lol:

Πλάκα, πλάκα, το (Α) το βλέπω πιο σωστό :wink:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Δημοσίευσηαπό vaxevana » Τρί Σεπ 15, 2009 9:27 am

markospa έγραψε:.........
Προτιμότερο τι είναι να κάνω αν τύχει και σταματήσω σε αυτήν την ανηφόρα; Να βάζω το 4L Lock και να ξεκινήσω ή να το αφήνω όπως έχει χωρίς αργά και να το ζορίζω λίγο;


Η ταπεινή μου γνώμη είναι να τραβάς χειρόφρενο, και μετά να αφήνεις σιγά σιγά συμπλέκτη μέχρι να καταλάβεις ότι έπιασε - με σταθερό γκάζι γύρω στις 2000 στροφές (θα το καταλάβεις καθώς θα πέσουν λίγο οι στροφές), λύνεις το χειρόφρενο και φεύγεις (δηλ. προτιμώ την ταλαιπωρία του συμπλέκτη από την ταλαιπωρία του διαφορικού).
Αν βέβαια είσαι κοντά σε ίσιωμα, άστο να τσουλήσει και ξεκίνα από εκεί.
Όντως ακούγεται δύσκολη περίπτωση πάντως
Nissan Qashqai +2, 1.6 dci,
vaxevana
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό vaxevana » Τρί Σεπ 15, 2009 10:23 am

kaliakouda έγραψε:
εγώ βγάζω το ESP γιατί νομίζω βοηθάει στο γκάζι (το ESP πνίγει το κινητήρα).

Άλλη δουλειά κάνει το ESP και όχι αυτή :wink:


Φίλε kaliakouda αν διαβάσεις τα παρακάτω μηνύματα, θα δεις ότι και στα δύο αναφέρεται ότι το ESP προσπαθώντας να κάνει τη "δουλειά" του μπορεί να πνίξει τον κινητήρα. Σε αυτήν του την "παρενέργεια" αναφέρομαι:
http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?p=337#337 ( ..."γιατί το ESP δεν θα έκοβε τον κινητηρα παρα " ...)
http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?p=680#680 ( ..."Αρα ξαναλεμε η δοκιμη επρεπε να γινει με το esp στην θεση off, γιατι πολυ πιθανον να λειτουργησε ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΑ αφου ενδεχομενα μπορει να εκοψε την μηχανη" ...)
Nissan Qashqai +2, 1.6 dci,
vaxevana
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Michelin Latitude Cr
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Σεπ 15, 2009 11:27 am

Φίλε μου εγώ μίλησα για την απόλυτη ευθεία και όχι όταν παίζουμε με το τιμόνι,ίσως να μην το εξέφρασα σωστά!
Σίγουρα θα μπεί όταν καταλάβει ο εγκέφαλος ότι το χρειάζεται,άλλωστε για αυτό υπάρχει
Το κακό είναι ότι ξαναμπαίνει γρήγορα μετά την απενεργοποίησή του
Εγώ πάντως συνιστώ να το αφήσετε στην ησυχία του,ακόμη και στο χώμα ενεργοποιήθηκε και το αμάξι μου επανήλθε σωτήρια :wink:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό ------ » Τρί Σεπ 15, 2009 5:50 pm

Αν ειναι μεγαλη η κλιση της ανηφορας και χρειαστει να σταματησεις σβησε τον κινητηρα(με ταχυτητα μεσα) και μαζι φρενο.Για να ξεκινησεις μετα βγαλε ταχυτητα,ξεκινα των κινητηρα και κατεβα με αργο και ΟΠΙΣΘΕΝ γιατι η ασφαλεια μας πανω απ'ολα (και του αμαξιου εννοειται)! Παρε εκ'νεου φορα με αργο και 2α και οι στροφες του κινητηρα στις ροπες και ....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!! Προσοχη οταν κατεβαινουμε με οπισθεν και αργο το τιμονι οσο το δυνατον ΕΥΘΕΙΑ!!!!! :D :D :D :D :D
------
 

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Τετ Σεπ 16, 2009 12:21 am

markospa έγραψε:Συμφωνώ ότι έχει πολύ δύναμη και ανεβαίνει με άνεση το Diesel μια απότομη ανηφόρα, αν το έχεις ξεκινήσει με 1η από την βάση της ανηφόρας, αλλά εγώ μιλάω για την περίπτωση που σταματήσεις στην απότομη ανηφόρα και πρέπει να ξεκινήσεις. Συγκεκριμένα κάθε μέρα αναγκαστικά πρέπει να ανέβω από μία πολύ απότομη ανηφόρα 2-3 φορές την ημέρα. Ο δρόμος αυτός είναι από τσιμέντο πολύ τραχύ και κακής ποιότητας με πολλές λακκούβες και έχει πολύ μεγάλη κλήση. Σε μερικά σημεία είναι και περίπου 45 μοίρες. Για να καταλάβεις τι ανηφόρα είναι, μέσα σε 120 περίπου μέτρα ανεβαίνει 35-40 μέτρα ύψος με S όχι ευθεία. Αυτός ο δρόμος λοιπόν είναι και στενός και τυχαίνει φορές να κατεβαίνει άλλο αμάξι και να χρειαστεί να σταματήσω. 2 φορές που έτυχε να σταματήσω, την πρώτη φορά το δοκίμαζα και χρειάστηκε αρκετό γκάζι και συμπλεκτάρισμα για να ξεκινήσει. Οπότε την δεύτερη φορά για να μην το ζορίσω (ένα μήνα το έχω, καινούριο) απλά το άφησα να κυλήσει λίγο πίσω για να πάω στην βάση την ανηφόρας που δεν είναι μεγάλη η κλήση. Προτιμότερο τι είναι να κάνω αν τύχει και σταματήσω σε αυτήν την ανηφόρα; Να βάζω το 4L Lock και να ξεκινήσω ή να το αφήνω όπως έχει χωρίς αργά και να το ζορίζω λίγο;

Καλησπέρα καταρχάς σε όλα τα παιδιά,
Η κατάσταση που περιγράφεις δεν είναι κάτι ιδιαίτερο για το βιτάρα(την έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν πολλές φορές).Κατά την γνώμη μου, η σωστή επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις είναι 1)για βενζινοκίνητο βιτάρα μέχρι 2.0 κυβικά...Επιλογή κοντών σχέσεων γιατί δυστυχώς ΟΛΑ τα βιτάρα έχουν αδύναμο συμπλέκτη(τα πιο καινούργια λόγω και οικολογικών υλικών).Το τραχύ τσιμέντο και τα S ΔΕΝ απαγορεύουν τις κοντές σχέσεις με την προυπόθεση να μην έχεις τις στροφές στον θεό(τότε παθαίνεις ζημιά με τα κοντά) και να μην ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟΤΟΜΑ.2) Για ντίζελ,κυρίως λόγω ροπής,η πρώτη μακριά,φτάνει και περισσεύει......
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Λάστιχα: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Τετ Σεπ 16, 2009 12:23 am

takis sx4 έγραψε:Αν ειναι μεγαλη η κλιση της ανηφορας και χρειαστει να σταματησεις σβησε τον κινητηρα(με ταχυτητα μεσα) και μαζι φρενο.Για να ξεκινησεις μετα βγαλε ταχυτητα,ξεκινα των κινητηρα και κατεβα με αργο και ΟΠΙΣΘΕΝ γιατι η ασφαλεια μας πανω απ'ολα (και του αμαξιου εννοειται)! Παρε εκ'νεου φορα με αργο και 2α και οι στροφες του κινητηρα στις ροπες και ....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!! Προσοχη οταν κατεβαινουμε με οπισθεν και αργο το τιμονι οσο το δυνατον ΕΥΘΕΙΑ!!!!! :D :D :D :D :D

Φίλε Τάκη η συμβουλή αυτή είναι σωστή σε γενικές γραμμές-απευθύνεται όμως σε ανθρώπους που το κατέχουν καλά το άθλημα...Και από ο,τι διαβάζω ο φίλος μας είναι καινούργιος στο χώρο της τετρακίνησης.... :wink:
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Λάστιχα: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Τετ Σεπ 23, 2009 11:46 pm

μετα τις συμβουλες που μου δωσατε για τα αργα που πρεπει να χρησιμοποιω, παρατηρησα πως ο λεβιες ταχυτητων κουνιετε τρελα μολις πεσει κατω απο καποιες στροφες!ν ανησυχω??
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4694
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Σεπ 24, 2009 4:49 pm

Οχι :wink:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες