antonios giolias έγραψε:φιλοι μου εγω εχω το 2.4 απο μοτερ χαμηλα μετρια κατασταση ψηλα πολυ καλα.αλλα ρε παιδια απο ποιοτητα κατασκευης [δεν ξερω για τα αλλα τις κατηγοριας]χιλια κουσουρια΄΄τζαμια τριζουν ταμπλο τριζει,καθισματα το ιδιο πλαστικα στο σαλονι σκληρα πολυ ευπαθη σε γδαρσιματα.εταζερα πικρη ιστορια,ζαμφορ,ολα αυτα τα μετραω και απο την αλλη στη ζυγαρια μπαινουν η αξιοπιστια τα αργα το ονομα.εχω απογοητευτει αρκετα.
Που να δεις άλλα στην κατηφορία... Ολα μέσα είναι μια απο τα ίδια! Πλαστικούρες! Σε εκθεσιακό LR δεν μπορούσαμε να κλείσουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού! Πολύ γέλιο.
Στα μείον θα έβαζα :
* Ελλειψη δύναμης πριν τις 1500 στροφές.
* Κραδασμοί κινητήρα στις 1500-2000 στροφές
* Παταράκι εισόδου στον χώρο αποσκευών
* Πόρτπαγκάζ που ανήγει προς το μέρος του πεζοδρομίου... πολύ άβολο.
* Μειωμένη ορατοτητα πίσω
* Πλαδαρί ανάρτηση. Βάρκα όταν ειναι πλήρως φορτωμένο (5+αποσκευές)
* Ελαστικά καλά για εντός δρόμου.
* "απαγορεύεται" το kick-down. Αποφεύγουμε τις κόκκινες γραμμές στο στροφόμετρο. Ξεκάθαρα δεν είναι για σπορ οδήγηση.
* Ελλειψη εκτης ταχύτητας. Την χρειάζεται χαλαρα........
* Αρκετά θορυβώδες (απέξω μόνο - αν και εμένα ο θόρυβός του πολύ μου αρέσει

)
* Για ταξίδια χρειάζεσαι οπωσδήποτε μπαγκαζιέρα.
* Το kenwood αδικείται απο τα ηχεία. Θέλουν οπωσδήποτε άλλαγμα.
* Τα controls στο τιμόνι είναι λίγο άχρηστα.... Ειδικά το seek
Στα συν
* Πολύ ωραία και κοντή πρώτη
* Αργα
* Μόνιμη τετρακίνηση, φοβερό κράτημα
* Πολύ καλό ρεπριζ. Με πέμπτη κινήσε άνετα απο 80 σε 140,
* Οικονομικός κινητήρας
* Πολύ καλή ηχομόνωση.
* Πολύ καλό κλιματιστικό (πατάς το auto και τέλος)
* Ροπή απο χαμηλά: κινήσε με 2000-2500 στροφές άνετα.
* Ανεση και για τους πίσω.
* Garmin GPS + Bluetooth handfree, πάρα πολυ χρήσιμα.
[edit]
Να συμπληρώσω ότι μέχρι τώρα απο την γενική εικόνα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Μ'αρεσει πάρα πολύ να το οδηγώ και το μόνο που μένει είναι να αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.