Κατ'αρχην το θέμα μου αφορουσε την συντομη και περιεκτικη παρουσίαση των SAS vitara του club για εμας τους ταπεινους ψαλιδατους με σκοπο μια γρηγορη εικονα για το τι μετατροπες εχουν "φαει" αυτα τα αυτοκινητα και τι δυνατοτητες εχουν μετα απο αυτες.. κατι σαν αρθρο περιοδικου ας πουμε.. αλλα παρεκλινε της πορειας του και καλώς νομιζω!!
Για να ειμαι ειλικρηνης κ κυριως να μην παρεξηγηθω θαυμαζω τα αξονατα και κυριως το ταλεντο, το μερακι, την υπομονη και την μελετη των ανθρωπων που τα κατασκευαζουν.
Τα βιτσια,τα γουστα κ οτι αλλο τελοσπαντων που λιγο πολυ ολοι εχουμε για να μας ομορφαινουν την ζωη και δεν προκειτε να τα κανουμε ΠΟΤΕ αποσβεση τα γνωριζω(..καλα

) και τα σεβομαι.. Θα με ενδιεφερε ομως,οπως προειπα απλα ο λογος που κανει κάποιος το Vitara του με αξονα και δεν τροποποιει ενα Jimny ή πιο καλα(απο θεμα κοστους κτησης) ενα Samurai που τον εχει ηδη τοποθετημενο.. ειναι δηλαδη θεμα κατοχης του οχηματος; ειναι θεμα A/C; ειναι θέμα του συνοδηγου (πχ. δε θελω να βρισκουν οι ωμοι μας;) ειναι θέμα μεταξονιου; ειναι θέμα χωρων(5d);ειναι θέμα γενικης εμφανισης στην βολτα της Τσιμισκη; Για ποιους λογους o καθενας εκανε το δικο του αξονατο; Με λιγα λογια σε ποια κατηγορια απο αυτες που αναφερει ο Φωτης βρισκετε κάθε οχημα;
Αξονατα για μετατροπες νομιζω υπαρχουν αρκετα οπως τα αδερφακια κατω των 2000cc Samurai & Jimny, τα γνωστα κ πανφθηνα πλεον Wrangler με τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας και φυσικα (το ονειρο μου) Defender με προσιτες θα ελεγα τιμες.. (πχ βλεπω ενα Defender στο car.gr V8 με 4000ευρω,αυτο δεν κανει για αγωνιστικη χρήση; χωρις πυνακιδες ας πουμε; )
κ επειδη προφανως θα αναφερετε τα τελη κυκλοφοριας μη ξεχνατε οτι μιλαμε για βιτσια.. κακα τα ψεματα, αλλο το Defender, το Wrangler ή το Cheeroke ή το L.C.(για ταξιδιαριδες) και αλλο το Vitara ή το G.V!! ..δυστυχως
