terios με μπλοκε;;;χαχαχα

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Τρί Δεκ 08, 2009 11:29 am

SIAL έγραψε:ΥΓ καλο ειναι πρωτα να μπενουμε πισω απο το τιμονι η συνοδηγοι σε ενα οχημα και μετα να εκφραζουμε γνωμες!!!!!!! :wink:


νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο...... :lol:
αν αυτο το αμαξι ειχε αργα...θα κλαιγαμε πολλα vitara....
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό Εx-Member » Τρί Δεκ 08, 2009 12:06 pm

v@gelis έγραψε:
SIAL έγραψε:ΥΓ καλο ειναι πρωτα να μπενουμε πισω απο το τιμονι η συνοδηγοι σε ενα οχημα και μετα να εκφραζουμε γνωμες!!!!!!! :wink:


νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο...... :lol:
αν αυτο το αμαξι ειχε αργα...θα κλαιγαμε πολλα vitara....

Ωπα!ωπα! επειδη ξεφευγει λιγο το θεμα...και αργα να ειχε δεν μπορει ενα terios να φτασει την ιστορια και την αξιοπιστια ολης της γκαμας της suzuki στα 4χ4... το οτι η suzuki εβγαλε ενα 3πορτο 1.6 αρι χωρις κλειδωμα κεντρικου και αργα, που για μενα χρεωνεται μια αρκετα μεγαλη αποτυχια στον χωρο του λιγο πιο extreme off road δεν σημαινει,οτι το αυτοκινητο ειναι για πεταμα,καθως οι πωλησεις μιλουν σαν νουμερα και απο θεμα αξιοπιστιας στην suzuki δεν νομιζω να τιθεται... εχουν περασει απο τα χερια μου σαν κατοχη, samurai, vitara 1,6 μοντ 2001 (ισπανικο),swift 1,6, και το 2,0 μοντ 2000 (για κανα χρονο αυτο),jimny 1.3 2003 και σε οτι αφορα την εταιρια ειμαι ευχαριστημενος τα μαλα...σε οτι αφορα μονο τα Βιταρα,τα λογια για να πω τι δυνατοτητες εχουν ειναι περιτα, to terios εχω οδηγησει μονο το προηγουμενο μοντελο και δεν με τρελανε αν και ειχε αρκετες δυνατοτητες,σαν συνολο βεβαια δεν ηταν και οτι καλυτερο... οποτε για να φτασει μια εταιρια οπως η daihatsu να κανει τον κοσμο να "κλαιει" τα Βιταρα του θα πρεπει να δειξει μεγαλα δειγματα γραφης! Τι θελω να πω.... Δεν κατηγορω το new terios σε καμια περιπτωση,αλλωστε εχει δειξει οτι αντεχει και κανει αρκετα πραγματα...αλλα ειναι καθαρα θεμα του τι απαιτει καθεις απο το αμαξι του, προσωπικα πηρα το νεο 3θυρο βιταρα γιατι με λιγο λασποχιονο με βγαζει κυριο!αλλα εχω για πιο σκληρα πραγματα στο γκαραζ και το πανετοιμο μαχιμο samurai, στον τομεα ανεσης ασφαλειας αξιοπιστιας χωρων και value for money γενικοτερα το suzuki δειχνει να ειναι πολυ δυνατο! οποτε δεν νομιζω να κλαψω ποτε μια επιλογη μου οταν ξερω για ποιο λογο εκανα την αγορα μου,αν ηθελα κατι καλυτερο θα επαιρνα αλλο αυτοκινητο...ετσι απλα...και πιστεψε με δεν θα ηταν terios αλλα κατι πολυ δυνατοτερο με τα λεφτα που στοιχιζει και κατι παραπανω! Αυτα και συγνωμη αν κουρασα! :wink: :roll:
Εx-Member
 

Δημοσίευσηαπό dpol » Τρί Δεκ 08, 2009 12:13 pm

SIAL έγραψε:Προσωπικα εχω συνοδηγησει σε Τεριος 1500 αυτοματο και δεν μπορω παρα μονο καλα λογια να πω! Σε πολυ λασπη με πατημενα τα κουμπακια βγηκε παληκαρι! Σε αποτομη παρατεταμενη μεγαλη ανωφερεια με χωμα να γλυστραει ορκιζομοουν οτι δεν βγενει και ομως βγηκε!!! Το δε αυτοματο κιβωτιο οταν μπηκαμε σε πολυ βραχωδη ανηφορικο κοματι απο μονο του και με απολυτα ομαλη εμπλοκη νομιζες οτι εβαλε αργα!!! :shock: :shock: :shock: Σιγουρα δεν εχει την δυναμη των αργων αλλα κανεις να μην υποτιμα το συγκεκριμενο οχημα κυριως σε αυτοματο και 1500 διοτι θα εκπλαγει δυσαρεστα!!! :wink:

ΥΓ καλο ειναι πρωτα να μπενουμε πισω απο το τιμονι η συνοδηγοι σε ενα οχημα και μετα να εκφραζουμε γνωμες!!!!!!! :wink:


Αλεξανδρε η συζήτηση είναι για το τρόπο που παρουσιάζεται στην διαφήμιση το νέο Terios, σχολιάσαμε το γεγονός ότι το LSD παρουσιάζεται σαν μπλοκε ενώ δεν έχει καμία σχέση.

Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, έχει τις ιδανικές διαστάσεις για τα Ελληνικά βουνά, κοντούς προβόλους που του δίνουν μεγάλες γωνίες, ιδανικό μεταξόνιο,πολύ καλή τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό που σημαίνει αντοχή στη σκληρη χρήση, 50/50 κλείδωμα, άξονα πίσω με LSD, και ταξιδεύει σαν ασφάλτινο στην εθνική, εάν είχε κοντά θα ήταν μονοπώλιο.


Μοναδικό μειονέκτημα για τους απαιτητικούς ότι δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες after market λύσεις για βελτίωση, αλλα δεν είναι αυτός ο προορισμός του, με ένα χωμάτινο λάστιχο κάνει σχεδόν τα πάντα, τερματίζει και στον 24 ώρες 4x4 εκεί που πολλά σκληροτράχηλα εγκαταλείπουν.
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Τρί Δεκ 08, 2009 12:13 pm

Τώρα του έκανες την ψυχή περιβόλη :lol: :lol:
Και ήταν ψημένος να το πάρει ο Βαγγέλης :lol: :lol: Νομίζεις έτσι άστοχα έβαλε το θέμα?Είναι αυτός ένας :twisted: :twisted:
MAVERICK
 

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Τρί Δεκ 08, 2009 12:22 pm

dpol έγραψε:
Αλεξανδρε η συζήτηση είναι για το τρόπο που παρουσιάζεται στην διαφήμιση το νέο Terios, σχολιάσαμε το γεγονός ότι το LSD παρουσιάζεται σαν μπλοκε ενώ δεν έχει καμία σχέση.

Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, έχει τις ιδανικές διαστάσεις για τα Ελληνικά βουνά, κοντούς προβόλους που του δίνουν μεγάλες γωνίες, ιδανικό μεταξόνιο,πολύ καλή τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό που σημαίνει αντοχή στη σκληρη χρήση, 50/50 κλείδωμα, άξονα πίσω με LSD, και ταξιδεύει σαν ασφάλτινο στην εθνική, εάν είχε κοντά θα ήταν μονοπώλιο.


Μοναδικό μειονέκτημα για τους απαιτητικούς ότι δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες after market λύσεις για βελτίωση, αλλα δεν είναι αυτός ο προορισμός του, με ένα χωμάτινο λάστιχο κάνει σχεδόν τα πάντα, τερματίζει και στον 24 ώρες 4x4 εκεί που πολλά σκληροτράχηλα εγκαταλείπουν.


δεν εχω να πω κατι...δημητρη εχεις καταλαβει απολυτα το θεμα....αλλα αν το προσεξουν και αλλοι θα δουν οτι εχω βαλει ’’χα χα χα’’ στο τελος...
Δεν μπορει να συγκριθει το terios με το vitara γιατι οπως ξερουμε και στα μαθηματικα η συγκριση γινεται μεταξυ ομοιων πραγματων...και εδω δεν το εχουμε...
Εγω απλα αναφερομαι στο VALUE FOR MONEY που νομιζω το εχει πετυχει καλυτερα η daihatsu απο την suzuki...σε οτι αφορα εξοπλισμο τετρακινησης και ηλεκτρονικων...ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα νομιζω...
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό vitara philosophy » Πέμ Δεκ 10, 2009 1:35 am

dpol έγραψε:Χα Χα Χα Πανο δεν τον φωνάζω γιατί θα το πάρει τα πανω του που έχει LSD και θα μου τι λεει ολη μερα στο γραφείο :D :D :D :D

Και το link που εβαλες τα ιδια λεει αλλα σε 3 σελίδες, εγω απλα ήθελα να είμαι σύντομος.

Η κουβεντα ειναι μεγάλη για το LSD.

Σιγουρα εινα καλύτερο απο το τιποτα αλλά δεν ειναι η λύση για εκτός δρόμου, εχει φτιαχτεί για ολισθηρα εδάφη και οχι για off road, δεν ειναι τυχαίο που όλα τα αξιοπρεπή τετρακινητα έχουν μπλοκε, οπως επίσης και ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστές after market (ARB, Lockrigth) φτιάχνουν μπλοκε. :wink:

Φίλε D Pol εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου..Το λαντ ροβερ ντεφεντερ που δεν έχει μπλοκε δεν είναι αξιοπρεπές τετρακίνητο?.το τζιμνυ?το ρανγκλερ το απλό?.Παιδιά,η ιστορία με τα μπλοκε δεν είναι τόσο απλή όσο νομίζετε...Το μπλοκε διαφορικό ΑΝ ξέρεις να το χειρίζεσαι είναι φανταστικό εργαλείο-βοήθημα για οφφ ροουντ..Αν όμως ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΣΩΣΤΑ τότε μόνο προβλήματα θα σου δημιουργήσει...Και όχι μόνο στην τσέπη σου...Αυτά όχι από εμένα ,αλλά από άνθρωπο(εκπαιδευτής στην λαντ ροβερ) που είχε συμμετασχει σε τρία CAMEL TROPHY..Νομίζω σας είχα πει και το σκηνικό.όταν είχαμε συναντηθεί στον Μπακα.. :)
Take nothing but memories.........
Leave nothing but footprints........
Γιαννης, 33 ετων,Αθήνα,Γρανίτσα Ευρυτανίας
vitara philosophy
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 11:38 pm
Λάστιχα: Continental Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό SIAL » Πέμ Δεκ 10, 2009 10:31 am

Πω! πω! πω! Τι γινεται ρε παιδι μου ετσι και ακουστει το παραμικρο κατα βιταρα!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Συμφωνω και εγω με τα ολα ποιο πανω σχολια!!! Αλλα εχω να πω οτι το Βιταρα υστερει ελαφρως σε σχεση με το Τεριος! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Καλα ντε! πλακα κανω!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
SIAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7260
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 14, 2008 11:28 am
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: JIMNYBITS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Βουνοκαμμένος
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Πέμ Δεκ 10, 2009 10:32 am

θα συμφωνησω..το μπλοκε διαφορικοι θελει σωστο τροπο για να δουλεψει...ξερω οτι για να κουμπωσει χρειαζεται σταθερη ταχυτητα και οχι αυξομοιωση του γκαζιου....
εγω στο δικο μου vitara...που δεν εχω tcs παντα δοκιμαζω ετσι...αργα και σταθερο γκαζι....και αν δω οτι δεν περναει τοτε με φορα...
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » Παρ Δεκ 11, 2009 2:26 am

SIAL έγραψε:Πω! πω! πω! Τι γινεται ρε παιδι μου ετσι και ακουστει το παραμικρο κατα βιταρα!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Συμφωνω και εγω με τα ολα ποιο πανω σχολια!!! Αλλα εχω να πω οτι το Βιταρα υστερει ελαφρως σε σχεση με το Τεριος! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Καλα ντε! πλακα κανω!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Δέν εκφέρω γνώμη. (ήμουν ο πρωτος που τ' άκουσα εδώ και πολύ καιρό) :roll: :roll: :roll:
Το TERIOS όμως είναι κορυφή. :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 9:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: YOKOHAMA GO 12 A/T
Suspension: ΕΧΕΙ
cb: Ναι
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό dimitErios » Τρί Δεκ 15, 2009 1:18 pm

Οτι και να λέτε, το Terios πάει παντού Μαμά!!!! :lol: :lol: :lol:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=EmD-u9dgXNk&feature=player_embedded[/video]
Daihatsu Terios 1.5 Special, BF AT, LPG Landirenzo

Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ και βαθιά σ' ευχαριστώ, γιατί μ' έμαθες και ξέρω
ν' ανασαίνω όπου βρεθώ, να πεθαίνω όπου πατώ και να μην σε υποφέρω !!!
Άβαταρ μέλους
dimitErios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 5:56 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Αλιμος
Λάστιχα: BF Goodrich AT
cb: Ναι
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Τρί Δεκ 15, 2009 1:24 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλά Δημήτρη έγραψες :lol: :lol: :lol:
Αυτό το κόλπο με το jump το έχει και το δικό σου?Πολύ χρήσιμο ρε φίλε. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MAVERICK
 

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Δεκ 15, 2009 3:18 pm

Καλόοο :lol:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τρί Δεκ 15, 2009 4:29 pm

Ουαχαχαχαχα!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πολύ καλό , Δημήτρη :!:
ZΗΡΕΙΑ
 

Δημοσίευσηαπό SpirosThiva » Τετ Δεκ 16, 2009 1:03 am

Μπλόκε διαφορικό μεγάλη συζήτηση…
Lsd-torsen-lokers και τα και τα διάφορα συναφή είναι ενιαιες παρεξηγημένες
Το lsd είναι διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το ποσοστό εμπλοκής αλλάζω ανάλογα με την εταιρία συνήθως είναι 25-45% και δουλέυουν με δισκάκια (χάνετε το ποσοστό εμπλοκής τους με τον καιρό λόγο φθοράς δίσκων )
Τα διαφορικά torsen έχουν την ιδία λειτουργιά μόνο αντί για δισκάκια είναι μηχανικά (πλανητικά γρανάζια) το ποσοστό εμπλοκής είναι από 45-75% περίπου
Και τέλος τα lockers είναι ανοικτα διαφορικά χωρίς ποσοστό εμπλοκής που όταν ο οδηγός το επιθυμεί με μποτών μπλοκάρω 100%το διαφορικό η ηλεκτρικά η με αέρα(air looker)η φυγοκεντρικά αυτόματα looker.
SpirosThiva
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 14, 2009 8:18 pm
Τοποθεσία: Thiva

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες