Το τι ακριβώς κάνουν οι μπάρες θόλων, νομίζω ότι το έχουμε καλύψει επαρκώς.
Η βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε κάθε τερραίν, είναι αδιαμφισβήτητη!
Σε ότι αφορά το γιατί δεν την βάζει το εργοστάσιο, η απάντηση είναι ίδια με το γιατί το εργοστάσιο δεν βάζει καλά λάστιχα, καλά ελατήρια, καλά αμορτισέρ κ.ο.κ.
Κόστος, κύριοι!
Την βάζει μόνο όταν το πρόβλημα είναι έντονο χωρίς αυτήν (ιπποδύναμη, βάρος μοτέρ, σκληρές αναρτήσεις)!
Για το ενδεχόμενο να μεταφέρει η μπάρα τις παραμορφώσεις από το τρακάρισμα στην απέναντι μεριά, έχω την εξής άποψη:
Ένα πλευρικό τρακάρισμα που θα παραμορφώσει τον ένα θόλο, θα είναι τόσο μεγάλο, που η ζημιά θα μεταφερθεί (πιθανότατα) και στον άλλο θόλο μέσω του κινητήρα, ακόμα κι αν δεν υπάρχει μπάρα!
Ο κινητήρας είναι άκαμπτος, ενώ οι μπάρες θόλων (λόγω του υλικού κατασκευής τους & των καμπυλών τους) είναι εύκαμπτες!
Σε κάθε περίπτωση πάντως, προτιμώ να βελτιώσω την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου μου!
Το θέμα του μεγέθους της ζημιάς σε ένα ενδεχόμενο γερό πλευρικό τρακάρισμα, περνάει σε δεύτερη μοίρα.
