chris έγραψε:Το GV διαθέτει (αργά – μόνιμη & έξυπνη τετρακίνηση) μπορεί να λειτουργεί μόνο με μπροστινή κίνηση ώστε να γίνεται οικονομία καυσίμου?
Δεν νομίζω εκτός και αν κάνεις τον Μπόμπ τον Μάστορα και το φτιάξεις μόνος σου.
Ο μόνος τρόπος για να γλυτώσεις από κατανάλωση είναι να ελαφρύνεις το πόδι σου και στις κατηφόρες να κινείσαι πάντα με γεμάτο κιβώτιο χωρίς να πατάς γκάζι. Έτσι είσαι και πιο ασφαλής και δεν καις βενζίνη. Με νεκρά και καις περισσότερο στις κατηφόρες και το όχημα είναι εκτός ελέγχου.
chris έγραψε:Και κάτι ακόμα ποίες είναι οι συνθήκες που επιλέγετε μία από τις παραπάνω μεταδόσεις κίνησης στο GV?
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες για να επιλέξεις διαφορετικές μορφές μετάδοσης.
Κοινώς όπου βρεις ζόρια ή όπου πιστεύεις οτι θα βρεις ζόρια τότε επιλέγεις τα αργά και τα κλειδώματα.
Π.χ. εδώ έχει ένα αρθρό για
OΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ! αλλά και πάλι ποτέ δεν πας by the book. Γιατί πολύ απλά το terrain και οι συνθήκες είναι πάντα , παντού , διαφορετικές.
Παίζουνε πάρα πολλά πράγματα ρόλο, το terrain, τι λάστιχα έχεις, τι βάρος έχει το αμάξι, πόσο και πού φορτομένο είναι, τι ροπές έχει, τι υποδύναμη έχει.
π.χ. ένας με ένα diesel vitara δεν οδηγάει με τον ίδιο τρόπο με κάποιον που έχει το 2litro βενζίνη.
Σιγά σιγά με διάφορες εξορμήσεις θα μάθεις το αμάξι σου πως συμπεριφέρεται και θα κρίνεις ανάλογα για το τι πρέπει να κάνεις.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα βοηθήσουν πάρα πολύ ένα καλό ζευγάρι AT λάστιχα. Επίσης έξτρας όπως ιμάντες, πτυσσόμενα φτυαράκια μπορεί να φανούν πολύ απαραίτητα μερικές φορές.
Έχει πολλά άρθρα για οδήγηση εκτός δρόμου, και εδώ και γενικότερα σε περιοδικά και στο ίντερνετ.