Εσείς με τα νέα gv έχετε εντελώς διαφορετικό σύστημα με ψαλίδια από τα προηγούμενα μοντέλα.Αυτό το διαφορετικό σύστημα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω σύστημα των ψαλιδιών είναι ανεξάρτητο από το σασσί-καμπίνα και δεμένο πανω του με 8η10 συνολικά βίδες-συνεμπλοκ.τα μόνα που πατάνε πάνω στο σασσί σε βάσεις είναι τα ελατήρια.
Χωρίς καμία προσθήκη στα ψαλίδια΄και το εμπρός και το πίσω σύστημα μπορούνε να κατέβουνε πιο κάτω (πχ 4εκ) με μεταλλικούς αποστάτες και στα ελατήρια αν δεν βρεθούνε πιο μακριά τότε και εκεί να γίνουν κατάλληλοι αποστάτες.(το ίδιο προτζεκτ έκανε και το παλίκάρι με το 1,6 με τα κοντά επίσης.

έπιπλέον θα χρειαστεί και πίσω και εμπρός αποστάτης για τα διαφορικά και αποστάτες τροχών 5εκ για να είναι σταθερό το όχημα.
Αν το παραπάνω συνδιαστεί με mad ελατήρια&αποστάτες για εμένα θα είναι η καλύτερη λύση,χωρίς να υπάρχουν προβλήματα με ημιαξόνια μπιλιοφορους κλπ.
όποιο μέλος τακάρει το όχημα του για σερβις ας βγάλει φώτο κοντινές και μακρυνες από το όλο συστημα ψαλιδιων(ξεχωριστά το εμπρός και χεξωριστά το πίσω).

να τονίσω ότι για κάθε 2-3 εκ ύψους πρεπει να βγαίνουν οι τροχοί 1 εκ πιο έξω οπότε με τα 5 εκ αποστάτες το όχημα θα καθήσει μια χάρα.