tzivi_tzon έγραψε:Αρχιλόχα μου.... εξελίσσεσαι σε δεύτερο Κόντζιβα!!![]()
Τα σέβη μου!!
ZΗΡΕΙΑ έγραψε:tzivi_tzon έγραψε:Αρχιλόχα μου.... εξελίσσεσαι σε δεύτερο Κόντζιβα!!![]()
Τα σέβη μου!!
Συμφωνώ απόλυτα ! Πολύ καλός Γιώργο !
Mastergunner έγραψε:Η αλλαγή στη φλάτζα κεφαλής είναι μια δύσκολη εργασία και απαιτεί πείρα,αν έχεις τις στοιχειώδεις γνώσεις καλύτερα να το αποφύγεις.Θα χρειαστείς και εργαλεία όπως δυναμόκλειδο και τέτοια.Αφού βγάλεις το καπάκι θα πρέπει να το πάς σε πλάνη για καθάρισμα (γνώμη μου) ωστε να δείς αν έχει αρπάξει,κάποιοι αφου ανοίξουν τέτοιες δουλείες κάνουν και άλλες εργασίες όπως ξεκάπνισμα εμβόλων,τρίψιμο βαλβίδων κτλ,αν δεις ράγισμα στο καπάκι εσωτερικά συνήθως στους αυλούς του νερού ίσως ακούσεις στο μηχανουργείο τη λέξη ¨να στο γεμίσω με τα μισά χρήματα¨ να ξέρεις οτι δεν θα κρατήσει.Να ξέρεις οτι η φλάτζα τοποθετήται με συγκεκριμένο τρόπο (έχει ενδείξεις frond και top),επίσης το καπάκι σφίγγεται σταυρωτα με συγκεκριμένη σειρά και δύναμη (δυναμόκλειδο) κάλο είναι να αλλάζονται και τα μπουζόνια,καινούριο σετ φλατζών κρίνεται απαραίτητο.Αν το αποφασισεις συγκέντρωσε όλα τα υλικά και εργαλεία,οπλίσου με υπομονή και καφέ και ξεκίνα,εμείς εδώ είμαστε για οτι θελήσεις![]()
chris7gtir έγραψε:ναι παιδια καλα που εχω και εσας και γελαω λιγακι γιατι ακομα δεν το πηρα και αρχισε τις ζημιες μου την εχει καρφωσει καπως αλλα δεν μπορω να κανω και αλιως.Mastergunner έγραψε:Η αλλαγή στη φλάτζα κεφαλής είναι μια δύσκολη εργασία και απαιτεί πείρα,αν έχεις τις στοιχειώδεις γνώσεις καλύτερα να το αποφύγεις.Θα χρειαστείς και εργαλεία όπως δυναμόκλειδο και τέτοια.Αφού βγάλεις το καπάκι θα πρέπει να το πάς σε πλάνη για καθάρισμα (γνώμη μου) ωστε να δείς αν έχει αρπάξει,κάποιοι αφου ανοίξουν τέτοιες δουλείες κάνουν και άλλες εργασίες όπως ξεκάπνισμα εμβόλων,τρίψιμο βαλβίδων κτλ,αν δεις ράγισμα στο καπάκι εσωτερικά συνήθως στους αυλούς του νερού ίσως ακούσεις στο μηχανουργείο τη λέξη ¨να στο γεμίσω με τα μισά χρήματα¨ να ξέρεις οτι δεν θα κρατήσει.Να ξέρεις οτι η φλάτζα τοποθετήται με συγκεκριμένο τρόπο (έχει ενδείξεις frond και top),επίσης το καπάκι σφίγγεται σταυρωτα με συγκεκριμένη σειρά και δύναμη (δυναμόκλειδο) κάλο είναι να αλλάζονται και τα μπουζόνια,καινούριο σετ φλατζών κρίνεται απαραίτητο.Αν το αποφασισεις συγκέντρωσε όλα τα υλικά και εργαλεία,οπλίσου με υπομονή και καφέ και ξεκίνα,εμείς εδώ είμαστε για οτι θελήσεις![]()
την γνωριζω φιλε μου την παραπανω εργασια και σε ευχαριστω.επειδη εχω τελειωσει ηλεκτρολογος αυτοκινητων και το εχω καπως το θεμα βεβαια εχω σταματησει να ασχολουμαι πολλα χρονια αλλα δεν ειναι κατι δυσκολο για μενα παρα φασαρια.αν εχουν που λογικα θα εχουν σημαδια οι τροχαλιες για να το χρονισω παμε καλα αλιως φιλαρακι μηχανικο και ειμαστε κομπλε.σιγουρα θα παει ρεκτιφιε το καπακι και σκεφτομαι να τριψω βαλβιδες μιας και θα ειναι εξω
dpol έγραψε:Ψαξε καλα να δεις τις ζημια εχεις, πρωτα τις κυψελες του ψυγειου, εαν ειναι βουλομενο θελει αλλαγη, και φυσικα το καπακι που δεν επισκευάζεται, να εχεις υποψη σου οτι και ενταξει να ειναι τωρα θα πρεπει να το αλλαξεις οπωδηποτε, και μονο με καινουργιο.
Mastergunner έγραψε:
Επιδή έχουμε το ίδιο τουτού αν βρείς τις ροπές και το σταύρωμα των βιδών απ΄ το καπάκι,αν δε σου κάνει κόπο ανάρτησέτες ή στείλτες μου,δεν ξέρεις καμιά φορά τη γίνεται.Οι τροχαλίες σίγουρα έχουν σημάδια αν όχι κάνε το εξείς:
α) Βαλε τα βοηθιτικά στο Νεκρό και αφαίρεσε το ψευδοκάπακο
β) Αφαίρεσε τα μπουζί
γ) Βάλε ένα κατσαβίδι μέσα στη θέση του μπουζί στον 1ο κύλινδρο
δ) Περίστρεψε το κινητήρα με ένα καρυδάκι απο τη τροχαλία στροφάλου δεξιόστροφα
ε) Όταν δείς το κατσαβίδι να σηκώνεται και να φτάνει τέρμα πάνω συμαίνει οτι ο 1ος κύλινδρος είναι στο παλάτζο και στη συμπίεση (βαλβίδες κλειστές)
στ) Βάλε τα αργά στο βοηθιτικό και 1η στο κιβώτιο ωστε να μπλοκάρεις τη μηχανή.
ζ) Κόιτα ξανά αν όντως ο 1ος είναι στη συμπίεση ή κουνήθηκε
η) Πάρε σφυρί και πόντα και χτύπά δικά σου σημάδια σε τροχαλίες στροφάλου,βαλβίδων και στον κορμό και καπάκι αντίστοιχα (κοίτα να είναι εμφανή)
θ) Φτιάξε καφέ πάρε τσιγάρα οπλίσου με υπομονή και ξεκίνα το ξεντέριασμα.
(Αυτό ισχύει ΜΟΝΟ αν τη βγάλεις φθηνά και αλλάξεις μόνο φλάτζα και όχι καπάκι)
(1ος κύλινδρος είναι αυτός που είναι δίπλα απο τον καθρέπτη (πίσω απο τη φτερωτή)
(Για λόγους ασφαλείας ΑΦΑΙΡΕΣΕ τη γείωση απο τη μπαταρία)
Είμαστε εδώ για κάθε πληροφορία,γνώμη και βοήθεια καλή επιτυχία !!!
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
arahova | Τρί Αύγ 12, 2025 10:37 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Αύγ 12, 2025 7:03 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Αύγ 11, 2025 10:07 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
KonKalamata | Δευτ Αύγ 11, 2025 7:06 am | Καλημέρα και καλή εβδομάδα! |
antonis1627 | Δευτ Αύγ 11, 2025 6:46 am | Καλημέρα σας καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Αύγ 10, 2025 6:34 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Κυρ Αύγ 10, 2025 6:46 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Σάβ Αύγ 09, 2025 10:13 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Αύγ 09, 2025 7:15 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
arahova | Παρ Αύγ 08, 2025 10:11 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Αύγ 08, 2025 7:14 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Πέμ Αύγ 07, 2025 11:15 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Αύγ 07, 2025 7:20 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Αύγ 06, 2025 11:03 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Αύγ 06, 2025 6:50 am | Καλημέρα σας |
Nikola Tenv | Τρί Αύγ 05, 2025 7:00 pm | Καλησπέρα από Θάσο |
arahova | Τρί Αύγ 05, 2025 11:01 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Αύγ 05, 2025 6:34 am | Καλημέρα σας |
arahova | Δευτ Αύγ 04, 2025 10:18 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Αύγ 04, 2025 6:07 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Αύγ 03, 2025 2:06 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Κυρ Αύγ 03, 2025 7:46 am | Καλημέρα σας. |
costas66 | Σάβ Αύγ 02, 2025 7:13 am | Καλημέρα σας. |
makis_V | Παρ Αύγ 01, 2025 8:57 pm | Καλησπέρα , καλό μήνα και καλή Παναγιά |
arahova | Παρ Αύγ 01, 2025 10:15 am | Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες