Κάτι που είχα γράψει και στην προηγούμενη θητεία μου και χάθηκε απο το bug......

Όσον αφορά τα φλατζοκάπακα των vitara , το AUTODATA 3.18 που συμβουλεύομαι πολύ συχνά για συντήρηση - επισκευή αυτοκινήτων , αναφέρει οτι κάθε 40.000 χλμ χρειάζονται ξανασφύξιμο τα μπουλόνια της κυλινδροκεφαλής (cylinder head bolts re-torque).

Είναι μία λεπτομέρεια που κανείς μηχανικός δεν μου έχει πεί ποτέ και εγώ το ανακάλυψα τώρα τελευταία....!!!

Και ρωτάω εγω τώρα.....μήπως η αιτία για τα συχνά προβλήματα φλάτζας-καπακιού αποδίδεται σε αυτή την παράλειψη εκ μέρους μας...???

Αυτό ισχύει μόνο για τα vitara (με κινητήρες G16A , G16B) και OXI για τα Grand Vitara.