AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Ένα φιλαράκι ανέβασε σε ένα άλλο forum την εξής πατέντα:
επειδή μάλλον γίνεται και στα Vitara (δεν ξέρω τι παίζει εκεί με το κεντρικό διαφορικό) το γράφω...
Λειτουργία τετρακίνησης στο Jimny είτε με τον λεβιέ είτε με τα κουμπάκια:
Σε θέση 2Η είναι εμπλεγμένες οι πλύμνες του πίσω διαφορικού.
Σε θέση 4Η εμπλέκονται και οι πλύμνες του μπροστά διαφορικού.
Σε θέση 4L εμπλέκονται τα γρανάζια στο transfer (κοντά).
Πάνω στο transfer έχει ένα βυσματάκι. Αυτό δίνει την εντολή για την εμπλοκή των πλυμνών στο μπροστά διαφορικό. Αυτό το βισματάκι έχει 2 καλώδια. Αν έχετε αμφιβολία για το αν είναι το σωστό βισματάκι, βάλτε σε λειτουργία τον κινητήρα, βάλτε 4Η και ξεκουμπώστε το βισματάκι. Αμέσως θα ακούσετε ένα κλανκ που σημαίνει ότι απομπλέκονται οι μπροστά πλύμνες. Κόβεται το ένα καλώδιο από τα 2 καλώδια στο βύσμα και παρεμβάλετε το κύκλωμα με ένα δικό σας καλώδιο. Το ανεβάζετε από την τρύπα που υπάρχει για το χειρόφρενο στην καμπίνα και προσαρμόζεται έναν διακόπτη. Μεταφέρεται τον διακόπτη όπου σας βολεύει, μονώνετε από κάτω και έτοιμο. Ο διακόπτης μόνιμα σε θέση ΟΝ ώστε όλα να λειτουργούν όπως στην αρχή. Η διαδικασία παραμένει ίδια ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΠΟΤΕ δεν σπινιάρουν οι τροχοί και ΠΑΝΤΑ το τιμόνι στην ευθεία!!!! Βάζουμε 4Η μέχρι 80ΚΜ (ο διακόπτης πάντα στη θέση ΟΝ). ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ για να πάμε σε 4L. Μετά βάζουμε τον διακόπτη σε θέση OFF και είμαστε κοντά μόνο πίσω και βλέπουμε και το λαμπάκι της τετρακίνησης να σβήνει!!!! Τον διακόπτη εφόσον είμαστε σε 4L μπορούμε να τον πειράζουμε και εν κινήση αρκεί να τειρούμε του κανόνες που ισχύουν για 4Η. Πάντα όμως σταματάμε τελείως για να βγούμε από τα κοντά είτε ο διακόπτης είναι σε ΟΝ ή σε OFF. Στα Jimny με τα κουμπάκια και επειδή υπάρχει κάποιος ηλεκτρονικός έλεγχος, πριν βγάλετε τα κοντά ξαναβάλτε τον διακόπτη στο ΟΝ γιατί κάνει ένα πολύ σπαστικό μπιμπ!!!!!
Τι λέτε για αυτό μπορεί να γίνει?
Ο τυπος το εχει κανει στο δικο του Suzuki Jimny: κοντές σχέσεις και μόνο πισωκίνητος...Το όφελος είναι οτί μπορεί να έχει με την δύναμη των κοντών σχέσεων (τόσο στο να τραβάει όσο στο να φρενάρει) χωρίς να έχει κουρδίσματα στον μπροστινό άξονα, μιας και δεν έχει εμπλακεί η τετρακίνηση. Κόστος πατέντας: 1 μέτρο καλώδιο, ένας διακόπτης και 15 λεπτά προσωπική εργασία. Η πατέντα δεν είναι δικής του επινόησης, ενώ φημολογείται πως ανακαλύφθηκε από Αυστραλούς, οι οποίοι έλκουν τροχόσπιτα και προβήκαν στο παραπάνω για τους λόγους που εξήγησα...