ΑΝΕΤΗΣ έγραψε:Οσον αφορα την καταναλωση του αυτοκινητου εγω παντα το αφηνω να αναψει λαμπακι και παντα το φουλαρο, μου βγαζει μεσα στην πολη 650,670 χλμ . μηπως το προ φιλτρο βρισκεται στο πισω και κατω μερος του αυτοκινητου εκει που ειναι και η αντλια πετρελαιου; Μηπως αυτο το λογισμικο μπορουμε να το δουμε και εμεις λεω εγω τωρα. Παιδια αυτη η υδατοπαγιδα που βρισκετε και το φιλτρο πετρελαιου μεσα τι μαπα που ειναι, με την ψυχη στο στομα το αλλαζουμε μαζι με τον μαστορα. δεν μπορουσαν να το κανουν λιγο ποιο σιγουρο, ποιο καλο ρε παιδι μου;
1. Αυτό για το λαμπάκι που λες, πρέπει να είναι ρητορικό.. λαμπάκι δεν υπάρχει στο εν λόγω μοντέλο
2. Η κατανάλωση που αναφέρεις είναι πάρα πολύ μεγάλη.. εμείς με γεμάτο ρεζερβουάρ χωρίς να περιμένουμε να "ανάψει λαμπάκι" βγάζει περίπου 800-850 χλμ και φαντάσου ότι το αυτοκίνητο εκτός από τη σκηνή οροφής που κόβει τρελά, είναι φορτωμένο κοντά 2.400 κιλά.. αν βάλεις και τα λάστιχα που δεν είναι ασφάλτινα, ακόμα χειρότερα.. για ψήλωμα δε θα μιλήσω γιατί απλά το αυτοκίνητο είναι καθισμένο με τόσο βάρος..
3. Η "φιλτροθήκη" ενώ σαν λειτουργία είναι μια χαρά αφού λειτουργεί και ως υδατοπαγίδα, όντως για να αλλάξεις το φίλτρο σου βγαίνει η παναγία.. εμείς για να καταλάβεις αν δε βρούμε μέγγενη, δεν μπορούμε να το ανοίξουμε.. και όταν καταφέρνουμε να το ανοίξουμε, μας βγαίνει ξανά η παναγία να το κλείσουμε..
4. Ίσως το λογισμικό που αναφέρει ο Μάκης, θεωρεί ως προφίλτρο το κυρίως χάρτινο φίλτρο και ως φίλτρο όλο το πακέτο δλδ αυτό που αποκαλούμε φιλτροθήκη.
Θα βάλω φώτος αύριο για να το καταλάβουν και τα υπόλοιπα παιδιά που παρακολουθούν την κουβέντα μας..