A7PILOT έγραψε:Καλησπέρα και καλή χρονιά
Κι εγώ ψάχνομαι .....γιατι μέχρι τώρα είχα μόνο VITARA...., κοντά, μακριά. 1600αρια ή δίλιτρα, όλα έβλεπαν το ίδιο....και εγώ ως απόλυτα νομοταγής (τρομάρα μου!!!!),πίστευα ότι έτσι πρέπει να είναι για λογους κυκλοφοριακής νομιμότητας και ασφάλειας..... Μέχρι που ανέβηκε το Pandaκι της συζύγου Χαλκιδική....και σε συνθήκες απόλυτου σκότους είδα την διαφορά και δεν πίστευα στα μάτια μου.....και φυσικά αναγκαστηκα να το παραδεχτώ..!!! Συγνώμη αλλά είμαστε εντελώς τυφλοί..... Ντρέπομαι που τα τελευταία 18 χρόνια αναγκαζομαι όταν μπαίνω στο χωματόδρομο για το σπιτι μου να έχω συνεχώς αναμένα και τα φώτα ομίχλης πλέον των προβολέων για να βλέπω σωστά τις ελιές και τα ρείθρα του δρόμου..(δείθεν να είμαι έτοιμος για κανα ...λαγό....). Και να πείς ότι δεν βλέπω..???? 20 στα 20 μέρα ή νύχτα καρατσεκαρισμένο καθε χρόνο...
Τελικά παλικάρια πού καταλήξατε ???? Εγώ δεν κατάλαβα... Μόνο λάμπες ή και ενισχυτή ??? Δεν θέλω να αφήσω τον ηλεκτρολόγο να αποφασίσει... Θέλω να του πω 1, 2, 3,....
Νάστε όλοι καλά
Γιώργος
Για εμενα φιλε βαλε μια καλη επωνυμη λαμπα.
Εγω εχω αυτη Osram Night Breaker Plus.
Αφου τις βαλεις στο αμαξι σου αν κατεχεις λιγο μετρα με αναμενα φωτα ποσα volt εχεις στην φυσα να δεις την διαφορα.
Αλλη λυση ειναι αν δεν εχεις οργανο να μετρησεις βρες το ρευμα της μεσαιας σκαλας στη φυσα και ξεγυμνωσε λιγο το καλωδιο(μην το κοψεις).
Αφου εχεις βαλει την φυσα παλι κανονικα στην λαμπα παρε ενα καλωδιο και δωσε ρευμα στο καλωδιο που ξεγυμνωσες κατευθειαν απο την μπαταρια με το αμαξι αναμενο και τα φωτα αναμενα.
Αν δεις την ωρα που δινεις ρευμα απο μπαταρια με το καλωδιο οτι φωτανε λιγο περισσοτερο τοτε εχεις πτωση τασης και αυτο το λυνεις με τον ενισχυτη φωτων.
Αν δεν δεις διαφορα δεν βαζεις ενισχυτη και αφηνεις τις λαμπες οπως ειναι μονωνεις το καλωδιο που ξεγυμνωσες και τελειωσες.
Ο ενισχυτης αυτο που κανει για να καταλαβεις ειναι οτι κανει και ενα ρελε.Απλα του δινεις ρευμα απο την μπαταρια και το οδηγει αμεσως στις λαμπες.