Τελείωσα σημερα την εγκατασταση του σερβοφρενου και της αντλιας και πηγα στον μηχανικο για εξαερωση, αλλαγη υγρων φρενων και εναν ελεγχο και ολα φαινονται οκ.
Επιτρεψτε να επαναλαβω μερικα συμπερασματα βασει αυτης της εμπειριας, που ισως φανουν χρησιμα σε ομοιοπαθουντες: 1) Καινουργιο σερβοφρενο και αντλια για αριστεροτιμονα δεν εχει διαθεσιμα, ουτε η αντιπροσωπεια της SUZUKI και για να παραγγειλετε συνηθως εχει αναμονη το ελαχιστο 20 ημερες , σε τιμες που ξερετε οι περισσοτεροι. 2) Προσωπικα βρηκα καινουργιο σερβοφρενο aisin, (aisin ειναι και το μαμισιο), για δεξιοτιμονα , στα 110 ευρω με την εφαρμογη στο κινητο, οπου εχουν χαμηλοτερη τιμη και επιπλεον εκπτωση συνηθως ημερα Δευτερα και δωρεαν μεταφορικα για πανω απο 140 ευρω. Τα παρηγγειλα Δευτερα και τα παρελαβα σε 7 μερες, ημερα Δευτερα. Συνηθως κανει 10 μερες η αποστολη. Επειδη το σερβοφρενο ειναι για δεξιοτιμονα χρειαστηκε μια προσθηκη 10cm στο λαστιχο, που το συνδεει με την πολλαπλη , φαινεται και στην φωτογραφια.
Ακολουθουν και αλλα συμπερασματα, που θα τα παραθεσω σε νεο μηνυμα, μολις με αφησει το φορουμ, καθως ολο μαζι δεν με αφηνει να τα ανεβασω, πιθανον πολλα link2. Αν φταιει κατι αλλο, παρακαλω τον admin, να κανει τις διορθωσεις και τα δυο μηνυματα ενα. Ευχαριστω.
Τελευταία επεξεργασία από gba και Τετ Σεπ 10, 2025 1:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
3) Προσωπικα βρηκα στοκ την μαμισια αντλια aisin στα 200 ευρω με παζαρια. Εναλλακτικα παιρνετε την aisin για αριστεροτιμονα απο , που βγαινει πιο ακριβη 285ευρω, οποτε συμφερει οικονομικα η aisin για δεξιοτιμονα απο πολυ πιο οικονομικη στα 118 ευρω περιπου, αλλα θα χρειαστει να αλλαξετε ενα σωληνα φρενων περιπου 12cm με εναν πιο μακρυ περιπου 22cm, για να συνδεσετε απο την αριστερη πλευρα, που βολευει και στο βιδωμα. Εχει ομως διαθεσιμες οικονομικες αντλιες για αριστεροτιμονα αντλιες αλλων εταιριων 4)Το μεταχειρισμενο σετ, ειναι πολυ πιο οικονομικο, αλλα πριν το αγορασετε ξεβιδωσετε την αντλια φρενων απο το σερβοφρενο και αν το σερβοφρενο ειναι καθαρο και δεν εχει υγρα, τοτε αναμενεται να ειναι πληρως λειτουργικο, αν δεν εχει σχισμενη μεμβρανη. 5) ΠΡΟΣΟΧΗ, οι αντλιες για οχηματα με ABS ειναι διαφορετικες απο αυτες χωρις ABS, που ειναι και πιο οικονομικες. 6) Για να ρυθμισουμε το πενταλ φρενου στην σωστη θεση, ξαβιδωνουμε με κλειδι 14, το παξιμαδι πισω απο το διχαλο, που κουμπωνει στο πενταλ και περιστρεφουμε τον αξονα -μοχλο της αντλιας με τη βοηθεια ενος μυτοτσιμπιδου πιανοντας το καρε πισω απο το παξιμαδι. Στο δικο μου ηταν ρυθμισμενο 2,5 με 3 βολτες κενες, πισω απο το παξιμαδι μεχρι το καρε, που τερματιζει το παραπανω παξιμαδι. Οποιος επιθυμει, ας μοιραστεί στα παραπανω εμπειρίες και διορθώσεις.