costantts έγραψε:Αν το αποτέλεσμα της αλλαγής των αυτόματων που φοράω, σε χειροκίνητες είναι ελαφρύτερο τιμόνι, καλύτερη αίσθηση, ευκολία στις μανούβρες και χαμηλότερη κατανάλωση, εντάξει έχω πειστεί.
Αυτά τα έχεις και με τις αυτόματες, όμως, με τις χειροκίνητες έχεις:
- Αργά μόνο πίσω
- Άμεση και ασφαλή εμπλοκή - απεμπλοκή των μπροστά ημιαξονίων.
( Οι αυτόματες θέλουν κάποια μέτρα μπρος ή πίσω για να εμπλακούν - απεμπλακούν, πράγμα που δεν είναι πάντα εφικτό).
costantts έγραψε:- Ποια μάρκα προτείνετε (AVM - AISIN - MM);
- Ποιος τύπος κάνει για το GV 2.0 SQ420/2004;
- Από που και πως τις αγοράζουμε;
- Ποια τιμή θεωρείται καλή;
- Οι συσκευασίες συνήθως περιλαμβάνουν και τα παρελκόμενα (βίδες, φλάντζα, κόλλα, γράσο);
- Και οι τρεις καλές και δοκιμασμένες, η AVM έχει 2 τύπους, απλές και heavy duty.
- Με το μοντέλο του αυτοκινήτου θα βρεις τις κατάλληλες στα καταστήματα που πουλάνε τα αντίστοιχα είδη.
- Διάφορα μαγαζιά με είδη για 4Χ4 ή ανταλλακτικά, φυσικά ή διαδικτιακά.
Κοίτα και στις προσφορές του club .
Ανάλογα τον τύπο και πιθανές προσφορές από 140 - 200€
- Γράσο και κόλλα σπειρωμάτων θα χρειαστείς, τα υπόλοιπα συνήθως περιλαμβάνονται.
costantts έγραψε:- Που απευθύνομαι για τοποθέτηση;
Αυτά τα ολίγα...! (για να μην σας "πρήζω" αύριο στον καφέ).
Η τοποθέτηση είναι απλή, μπορεί να γίνει και σε απλό συνεργείο αλλά και μόνος σου μπορείς με αν έχεις στοιχειώδεις γνώσεις και εργαλεία.
Μην ανησυχείς, αντέχουμε.
Θα τα πούμε αύριο στον καφέ.