AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλημέρα,,
Θα ήθελα να ρωτήσω το club μας , αν υπάρχει κάποια εμπειρία απο χρήση κυττάρου παραγωγής υδρογόνου.
Για την περίπτωση που δεν το γνωρίζουμε να διευκρινίσω :
Είναι μια συσκευή , σαν δοχείο διαφόρων σχημάτων και μεγεθους (ανάλογα τον τύπο του αυτοκινήτου και τον κυβισμό)
Συνήθως , έχει κυλινδρικό ή ορθογώνιο παραλληλεπίδο σχήμα , με ποίκιλες διαστάσεις
Μέσα στο δοχείο αυτό λοπόν, υπάρχουν αλληλοκαλυπτόμενες εναλλάξ πλάκες (διάφορες επιλογές μετάλλων-ανάλογα αποτελέσματα) που είναι στην πραγματικότητα ηλεκτρόδια.
Το δοχείο περιέχει νεράκι (απεσταγμένο/απιονισμένο) και ποσότητα ηλεκτρολύτη.
Συνδέεται με την μπαταρία του αυτοκινήτου μέσω ενος διακόπτη-ασφάλειας-λαμπακι-ρελέ
Η ηλεκτρόλυση του νερού ως γνωστόν παράγει Υδρογόνο και Οξυγόνο.
H χρήση διαφορετικών υλικών και σχεδιασμού, όπως πχ πλακών τιτανίου, λειτουργεί καταλυτικά , με αποτέλεσμα πλέον, την αισθητά μικρότερη (απο παλαιότερες εκδόσεις της συσκευής) κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Ένας διαχωριστής αναλαμβάνει να διαχωρίσει τα αέρια και απορίπτει στο περιβάλλον το οξυγόνο και οδηγεί (μόνο) το Υδρογόνο μέσω ενός φίλτρου καθαρισμού του αερίου και σταγονιδίων/υδατοπαγίδας > στο στόμιο αναρρόφησης /εισαγωγής αέρα του αυτοκινήτου.
Παλαιότερες γενιές συναφών συσκευών δεν έκαναν διαχωρισμό αερίων με αποτέλεσμα την οδήγηση ΗΟ-κροτούν αερίου στον κινητήρα.
Μεταξύ άλλων προβλημάτων, απο την χρήση του ΗΟ , υπήρχε και το πρόβλημα με τον αισθητ'ηρα "λ"
Το επιπλέον οξυγόνο ξεγελούσε τον αισθητήρα λ , ο οποίος θεωρώντας ότι το μίγμα είναι φτωχό έδινε δεδομένα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σύμφωνα με τα οποία
ψεκαζόταν περισσότερη βενζίνη (ή diesel - γιστί η συσκευή δουλευει και σε diesel) με αποτέλεσμα την απώλεια της αναμενόμενης και πολυπόθητης οικονομίας.
Η συσκευή δηλ. αυτοακυρωνόταν απο μόνη της.
Το αυτοκίνητο όπως ρουφάει αέρα απο το στόμιο αναρρόφησης, ρουφάει μαζί και υδρογόνο το οποίο καιόμενο μειώνει την ανάγκη για βενζίνη (για τις ίδιες στροφές και συνθήκες οδήγησης) και μας δίνει σαν bonus σημαντική αύξηση ροπής κυρίως στις χαμηλές & μεσαίες στροφές. Επιπλέον οι ρύποι πεφτουν δραματικά λόγω πολύ καθαρότερης καύσης πλέον.
Επίσης, υπάρχουν , για τους μερακλήδες, επιπρόσθετα εξαρτήματα , όπως παλμοτροφοδοτικά DC , τροφοδοτικά με συχνότητες, switching τροφοδοτικά με μεταβολής της τάσεως (και ανεβάζουν - και κατεβάζουν την τάση τροφοδοσίας της συσκευής) . Πλήρως ρυθμιζόμενα , ωστε να βρεί ο καθένας την δική του ρύθμιση.
Η συσκευή δεν μένει στο αυτοκίνητο (οπως το υγραέριο) αν το πουλήσεις (μεταφέρεται πολύ εύκολα όπου θέλει ο καθένας), ούτε απαιτεί μεταβολή στην άδεια του οχήματος
Η εκτιμόμενη οικονομία είναι της τάξεως του 25% με 35% (ανάλογα τα εξαρτήματα και το μέγεθος της συσκευής)
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς , ότι το κόστος χρήσης είναι απλά μηδενικό
Επίσης η καθαρότερη πλέον καύση , καθαρίζει τον κινητήρα εσωτερικά κσι τον διατηρεί έτσι (και ρύπους καυσαερίων πολύ μειωμένους)
****Το αυτοκίνητο συνεχίζει και καίει βενζίνη όπως πρίν, δεν αλλάζει τίποτε στον τρόπο λειτουργίας του.
Την συσκευή την ενεργοποιούμε όποτε θέλουμε (παραγωγή υδροόνου on-demand). Η μηχανή λειτουργεί πιο άνετα, λόγω περισσότερης ροπής, σε χαμηλότερες θερμακροσίες λόγω καλύτερης ψύξης (η καύση του υδρογόνου παράγει μόρια νερού τα οποία εξατμιζόμενα ψύχουν τον χώρο καύσης) και δεν υπάρχουν προβλήματα σε βαλβίδες και έδρες κλπ
Αν κάποιοι το έχουν δοκιμάσει θα ήθελα να ακούσω την εμπειρία τους