Αντώνη στην πρώτη φωτογραφία δείχνω την εφαρμογή "Google", που υπάρχει σε όλα τα android τηλέφωνα ανεξαρτήτως έκδοσης λογισμικού. Δες μέσα στο "συρτάρι" εφαρμογών του τηλεφώνου σου για να τη βρεις.
Tony Louk έγραψε:Αυτό που δείχνει ο sambouar, εγώ δεν το βλέπω...
Δεν βλέπεις την εφαρμογή με το όνομα: "Google" (Browser Google) ή δεν βλέπεις τις Ρυθμίσεις που έχει μέσα η εφαρμογή (πρόγραμμα) "Google" Στα Samsung κινητά η εν λόγο εφαρμογή (app) είναι μέσα σε φάκελο μαζί με άλλες εφαρμογές της Google. Θα βρούμε την λύση που θα πάει...
Το πρόβλημα λύθηκε Η εφαρμογή google δεν υπήρχε γιατί κάπως είχε απενεργοποιηθεί. Την ενεργοποίησα και όλα ΟΚ. Δεν πάτησα το Χρήση χωρίς λογαριασμό... Δεν χρειάστηκε!
Για την καλύτερη συμβίωση με Android Auto (Ανδριάνα)
Κάποιοι συμφορουμίτες ας το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Στα περισσότερα κινητά δεν ανοίγει η εφαρμογή Android Auto, αν δεν το καλωδιώσουμε με το Bosch, δεν έχει app. Υπάρχει μια (Android Auto for phone screens 1.1) που δημιουργεί app στο κινητό μας και μπορούμε να ανοίξουμε το Android Auto μόνο στο κινητό. (πρέπει να την κατεβάσουμε) Έτσι πρώτον μπορούμε να κάνουμε τις όποιες ρυθμίσεις, δοκιμές και να σιγουρευτούμε ότι δουλεύει σωστά το Android Auto, χωρίς να τρέχουμε να το καλωδιώσουμε με τον Bosch. Δεύτερον αν βρεθούμε σε αυτοκίνητο χωρίς οθόνη, να μπορούμε να έχουμε πλοήγηση με Android Auto από το κινητό μας. Ακόμα με ποδήλατο και πατίνι.
Σας εχω ερωτημα που προσωπικα μου προκαλει μεγαλη εντυπωση και απορια... Εχω εναν φακο κεφαλης, με φορτιστη για αναπτήρα αυτοκινητου... Οταν λοιπον τον βαζω να φορτισει και σβησω την μηχανη (βγαζω και το κλειδι δλδ), το bosch μενει αναμμενο! Πρεπει να το κλεισω απο το power button.... Υπο κανονικες συνθηκες, το bosch κλεινει με το που σβησω την μηχανη... Δεν εχω δοκιμασει τι γινεται οταν βαζω τον φακο στον "αναπτηρα" πισω στο πορτ μπαγκαζ.....
Κοίτα Ξεκινάω: "Συμφορουμίτες τα φώτα σας..." κοίταξε την κουβέντα στην επόμενη σελίδα. Πρέπει να υπάρχει "ερωτική" σχέση μεταξύ USB θύρας, του Bosch και της παραδίπλα 12 V πρίζας. Το κουφό είναι πως αν κλείσουμε τον διακόπτη μίζας σταματάει να έχει ρεύμα η πρίζα 12 V Αυτή την στιγμή παίρνω μόνο δεδομένα από την USB θύρα του Bosch και ρεύμα 5 V στα 2 Α από την πρίζα παραδίπλα μέσον φορτιστή. Τα στέλνω σε θηλυκό USB και από εκεί με κλασικό καλώδιο στο κινητό. Το ρεύμα από τον φορτιστή δεν πάει στην USB θύρα του Bosch. Με τον φορτιστή στην πρίζα 12 V δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα
stelios8ess έγραψε:Κοίτα Ξεκινάω: "Συμφορουμίτες τα φώτα σας..." κοίταξε την κουβέντα στην επόμενη σελίδα. Πρέπει να υπάρχει "ερωτική" σχέση μεταξύ USB θύρας, του Bosch και της παραδίπλα 12 V πρίζας. Το κουφό είναι πως αν κλείσουμε τον διακόπτη μίζας σταματάει να έχει ρεύμα η πρίζα 12 V Αυτή την στιγμή παίρνω μόνο δεδομένα από την USB θύρα του Bosch και ρεύμα 5 V στα 2 Α από την πρίζα παραδίπλα μέσον φορτιστή. Τα στέλνω σε θηλυκό USB και από εκεί με κλασικό καλώδιο στο κινητό. Το ρεύμα από τον φορτιστή δεν πάει στην USB θύρα του Bosch. Με τον φορτιστή στην πρίζα 12 V δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα
Στελιο με μπερδεψες για να ειναι ειλικρινης...δεν εχω στην συνιστωσα την θυρα usb... Ουτε επηρεαζει το αυτόματο κλείσιμο του bosch, η υπαρξη συνδεδεμενης συσκευής στην θυρα usb .. επιπλέον δεν επηρεαζει το αυτο κλεισιμο του bosch ουτε η υπαρξη συνδεδεμενης συσκευης κινητου μεσω ανταπτορα στην "θυρα" αναπτηρα... Μονο το καλωδιο φορτισης αυτου του φακου κεφαλης που αναφερω, δεν αφηνει το bosch να σβησει οταν σβηνω την μηχανη....
Στέφανε το Power- bank/ booster, που φορτίζω στην πρίζα του πορτ- μπαγκάζ ή στην μπροστινή, δεν το κάνει αυτό. Σε κάθε περίπτωση όμως, αν αφήσω το διακόπτη ανοιχτό, για να έχει ρεύμα ο αναπτήρας, σβήνουν όλα ( και η πλαφονιέρα και το ράδιο, αν είναι αναμένα), μετά από 10 λεπτά περίπου.
Κάτι παρόμοιο πάθαινα όταν έπαιρναν ρεύμα από την πρίζα μέσον φορτιστή για το κινητό. Κάτι που υπέθεσα, μήπως γυρίζει ρεύμα πίσω από κάποιους φορτιστές και δεν αφήνει να κλείσει το bosch. Τώρα θα μου πεις τι δουλειά έχει η πρίζα με το bosch Με τον φορτιστή του net book και τον φορτιστή από κάποιο παιδικό παιχνίδι δεν είχα τέτοια θέματα.
Υ.Γ. Αυτό το καλό (ή κακό) έχει το NV κλείνει ότι ξεχάσεις ανοιχτό
Μια επισημανση....ο φορτιστης του φακου αυτου, εχει λαμπακι πανω .. Το λαμπακι αναβει ακομα και οταν τον συνδεεις στον φακο, χωρις να χεις βαλει τον φορτιστη στην μπριζα, αρα οντως το ρευμα "παει" και "αναποδα" θα λεγαμε μπακαλιστικα... Τωρα οντως πως διαολο μπερδευει το bosch και το κραταει ανοιχτο.... Μηπως δοκιμασες εσυ την "μπριζα" πισω στο πορτ μπαγκαζ? Αυριο θα το κανω...
Στο δικό μου, που είναι αυτόματο, αν σβήσω τη μηχανή με το μοχλό ταχυτήτων στο Ρ, το Bosch σβήνει. Αν όμως ο μοχλός είναι σε άλλη θέση, δεν σβήνει ( σβήνει μετά από 10 λεπτά).
Το αυτό και σε εμένα. Οπως επίσης να προσθέσω πως οι 12 V πρίζες (και στο πορτ μπαγκαζ) έχουν ρεύμα. Ομως δεν νομίζω να σβύνει σε 10 min. Σήμερα για παράδειγμα ακουγα ραδιόφωνο πάνω από 45 min περιμένοντας.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Εχουν ρευμα με τον μοχλο στο P εννοεις?... Εγω δεν ειμαι αυτοματος, οποτε δε γνωριζω τι γίνεται....Σιγουρα σε εμενα με σβηστη μηχανη ρευμα δεν εχω ουτε στον αναπτηρα, ουτε στον αναπτηρα του πορτ μπαγκαζ