Θα αρχίσω offtopic μιας και οι περισσότερες αναρτήσεις τέτοιες είναι.
Αν θες VFM που τα κάνει όλα και συμφέρει, πάρε forester diesel. Τέλη (πιθανώς και συντήρηση) μικρότερα από το Vitara, οδικές ικανότητες (εντός κι εκτός δρόμου) και κατανάλωση καλύτερα και από το NV, χώροι σαν NGV 5Θ, νόμιμο στην Αθήνα και τιμή που είναι πιο κοντά σε Βιτάρα παρά σε νέο Βιτάρα. Αλλά τα παραπάνω είναι εκτός θέματος οπότε τα ξεχνάμε...
Στην ερώτηση του φίλου τώρα:
Και τα δύο της υπογραφής μου είναι σχετικά από τα τελευταία 3Θ Βιτάρα (1997-98), αμφότερα 1600 16ν. Και τα δύο είναι "μαμά". Σημείωσε πως το 1600 8ν έχει πιο κοντή 5η, οπότε σε ταξίδι θα είναι ακόμα χειρότερο. Δύσκολο να βρεις νεότερα από τα δικά μου... Από χιλιόμετρα το ένα είναι στα 135.000 και το άλλο 167.000, πάλι ελάχιστα για 20ετίας αμάξια.
Το μπορντώ (κάμπριο) το αγόρασα 10 ετών με 135.000 χμ από την Ελβετία. Ταξίδεψα από και προς εκεί 3-4 φορές. Είτε με την μαλακή οροφή, είτε αργότερα με το hard top έκανε πολλή φασαρία μετά τα 80. Παρότι έχω πιάσει με αυτό 165 στο κοντέρ, ποτέ δεν το πήγαινα πάνω από 100-110 γιατί το λυπόμουν να σκούζει έτσι τόσες ώρες. Ακόμα και Κόρινθο με 100 πήγαινα, συνήθως έπιανα πίσω από κανένα φορτηγό να μην με ζαλίζουν...
Αξιοπιστία κινητήρα; Δε χάλασε τίποτα στα 6 χρόνια / 30,000 χμ που το είχα σε κυκλοφορία. Το ακινητοποιήσαμε όμως (ένα αμάξι σε τέλεια κατάσταση), γιατί έφτασε η ώρα του ΚΤΕΟ και δεν αντέχαμε ούτε καν την ιδέα να πάμε με αυτό Ελβετία πάλι... Και ήμασταν ακόμα <35 ετών...
5 χρόνια μετά δεν άντεχα άλλο και ήθελα πάλι το Βιτάρα! Οπότε αγόρασα το λευκό, γιατί δεν είχα καμία αντοχή ή διάθεση να το πάω ταξίδι για το ΚΤΕΟ... Το λευκό είναι 3Θ κλειστό. Είναι αρκετά καλύτερο σε θέμα θορύβου. Βοηθάει σίγουρα πως με το που το πήρα έβγαλα τη μοκέτα και έβαλα μονωτικό 1 εκατοστό... Σε ενοχλεί με 100 όσο το άλλο με 80. Κόρινθο πάω και με 130 αν βιάζομαι, απλά για να τελειώσει η ταλαιπωρία 5' νωρίτερα. Δεν έτυχε να πάω βόλτες με το φόρουμ, μόνο και μόνο γιατί δεν άντεχα το πήγαινε έλα (άσε που θα έπρεπε να φύγω νωρίτερα από τους άλλους γιατί και πάλι 100-110 θα πήγαινα αν ήταν να κρατήσει πάνω από 30 λεπτά...)
Λόγω κορωνοιού κατέθεσα τις πινακίδες και έβγαλα τη μπαταρία (να την βάλω σε άλλο αμάξι που του χάλασε!
) Με μία χαλασμένη μπαταρία 10ετίας και έναν εκκινητή 300 γραμμαρίων από το Λίντλ παίρνει μπροστά το θηρίο με την πρώτη!
Είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ αμάξι, αρκεί να μην το βγάλεις εθνική οδό!!! Δε με πειράζουν τα κακά φρένα, η αργή επιτάχυνση, δεν με νοιάζει η ανάρτηση βάρκας, δε παραπονιέμαι στα 25ετίας καθίσματα, αλλά με τόση βαβούρα στο ταξίδι το μόνο που θες είναι να... τσακωθείς!!!
Υ.Γ. μην ακούσω για μουσική στο αμάξι! Και Αυτοκίνηση να το κάνεις, πάλι θα μουγκρίζει!