Υπάρχουν τόσοι αισθητήρες που ελέγχουν θερμοκρασία καυσίμου, θερμοκρασία αέρα και ανάλογα ρυθμίζουν το μείγμα, που το μόνο που κάνουμε με την προθέρμανση είναι να ξοδεύουμε καύσιμα, ρύπους και αχρείαστες επιπλέον τριβές στη μηχανή.
Βέβαια οι περισσότεροι που έχουν ερωτηθεί σε γκάλοπ σχετικά με το θέμα, δηλώνουν ότι στα τέτοια μας οι ρύποι και η (μηδαμινή ομολογουμένως) επιπλέον κατανάλωση. Το κάνουμε για την άνεση και την ασφάλεια ξεπαγώνοντας τα τζάμια, τους καθαριστήρες, τα υδραυλικά ενδεχομένως κλπ κλπ.
Νομίζω ότι όλες οι πλευρές έχουν δίκιο και δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Ειδικά όταν ακούω να μας ενθαρρύνουν σε πρακτικές μείωσης των ρύπων (όπως πχ η μεγαλύτερη μούφα του αιώνα το START/STOP) έχω την τάση να θέλω να κάνω το ανάποδο.
Εδώ στην Αθήνα δεν έχω πολλές εμπειρίες παγωμένης εκκίνησης, αλλά όποτε έχω βρεθεί σε βουνό με έξω μπιλοζήρια (που λέγανε και οι ελληνοαμερικάνοι) περιμένω πάντα 1-2 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί το κωλαρ... κοκαλάκι μου και μετά ξεκινάω.
