Tony Louk έγραψε:Νίκο, μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά το πάμε πολύ θεωρητικά, και έτσι δεν βγάζουμε άκρη γιατί έχουμε πολλούς αγνώστους ....![]()
Το ρεζουμέ είναι ότι υπάρχει κάτι σαν "αναλογικός κόφτης" στο αυτοκίνητο!
Και λέγοντας αναλογικός εννοώ ότι δεν κόβει την ισχύ απότομα, μόλις φτάσει π.χ. στο 80% αλλά προοδευτικά, μειώνοντας το ρυθμό ανόδου, 'όπως λες και συ.
Αντώνη έτσι ακριβώς. Τελικά το ίδιο πράγμα εννοούμε. Το είχα δει πρώτη φορά στην alfa romeo mito με τους 155hp του κουμπάρου μου που έχει επιλογή sport και snow και άλλαζε τη χαρτογράφηση του κινητήρα και την εμπλοκή του esp. Σε εμάς η διαφορά είναι ότι εμπλέκεται και η τετρακίνηση όπου περιπλέκει λίγο την κατάσταση.
Θεωρώ ότι το allgrip είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις τετρακίνησης που έχουν εμφανιστεί, κάτι που διαπιστώνεις και στα video με τα roller test που κυκλοφορούν στο YouTube.