Τεχνολογία Suzuki allgrip

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό sambouar » Κυρ Νοέμ 10, 2019 9:43 pm

Tony Louk έγραψε:Νίκο, μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά το πάμε πολύ θεωρητικά, και έτσι δεν βγάζουμε άκρη γιατί έχουμε πολλούς αγνώστους .... :D

Το ρεζουμέ είναι ότι υπάρχει κάτι σαν "αναλογικός κόφτης" στο αυτοκίνητο!

Και λέγοντας αναλογικός εννοώ ότι δεν κόβει την ισχύ απότομα, μόλις φτάσει π.χ. στο 80% αλλά προοδευτικά, μειώνοντας το ρυθμό ανόδου, 'όπως λες και συ. :D

Αντώνη έτσι ακριβώς. Τελικά το ίδιο πράγμα εννοούμε. Το είχα δει πρώτη φορά στην alfa romeo mito με τους 155hp του κουμπάρου μου που έχει επιλογή sport και snow και άλλαζε τη χαρτογράφηση του κινητήρα και την εμπλοκή του esp. Σε εμάς η διαφορά είναι ότι εμπλέκεται και η τετρακίνηση όπου περιπλέκει λίγο την κατάσταση.
Θεωρώ ότι το allgrip είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις τετρακίνησης που έχουν εμφανιστεί, κάτι που διαπιστώνεις και στα video με τα roller test που κυκλοφορούν στο YouTube.
Άβαταρ μέλους
sambouar
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 05, 2019 12:46 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Eibach Pro Lift
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Nikos

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Κυρ Νοέμ 10, 2019 9:49 pm

stelios8ess έγραψε:Μιχάλη
Δεν ξέρω τι παίζει με το δικό σου αυτόματο σασμάν, στο δικό χειροκίνητο αν πάει να κρεμάσει μια ταχύτητα
και το γυρίσω στο SPORT το αυτοκινητο εκτινάσσεται, κάτι σαν να κατεβάζω από τρίτη σε δευτέρα και σανιδώνω το γκάζι.
Ανηφόρες στροφές πάντα πάω με SPORT ανεβαίνει πιο ξεκούραστα και χρειάζεται λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων.

Επειδή στην κουβέντα είναι οδηγοί με Diesel και βενζινοκίνητα.
Από δοκιμές που έκανα, η συμπεριφορά είναι διαφορετική, σίγουρα σε όλα οι αίσθηση βάζοντας το SPORT
είναι σαν να πατάς επιπλέον το γκάζι ενώ το πόδι σου είναι σταθερό.

Στελιο, τα ιδια λεμε ΣΧΕΔΟΝ.
Κανε το εξης: Ταξιδευεις σε ενα ισιωμα με 6 και Χ χιλιομετρα. Εισαι στο AUTO. Μαρκαρισε ΠΟΥ ειναι η στιγμιαια καταναλωση.
Κρατα το γκαζι σταθερο
Γυρνα στο SPORT, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΟΥ.
Ξανακοιτα την καταναλωση. Ειναι η ιδια με πριν.
Ιδιο καυσιμο, για να παραξει το ιδιο εργο.
Αν κανεις την αλλαγη σε επιταχυανση, τοτε ΝΑΙ, η επιταχυνση αλλαζει, διοτι 1ον ενδεχεται να κατεβασει κι ολας μονο του για να καλυψει την απαιτηαη σου, διοτι οπως ειπαμε και πιο πανω, "κραταει" περισσοτερο τις ταχυτητες μεχρι την αλλαγη και 2ον αλλαζει τον χρονισμο του και ΙΣΩΣ την πιεση του TURBO (χαρτογραφηση)
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Νοέμ 10, 2019 10:11 pm

batfalcon έγραψε:Γυρνα στο SPORT, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΟΥ.
Ξανακοιτα την καταναλωση. Ειναι η ιδια με πριν.


Μιχάλη με σταθερό γκάζι θα επιταχύνει, άρα αλλάζει κατανάλωση.

Αν διατηρήσεις σταθερή ταχύτητα, αφήνωντας λίγο γκάζι, τότε ναι. Σταθερή ταχύτητα = σταθερή κατανάλωση.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Νοέμ 10, 2019 11:00 pm

Για την διαφορετική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο SPORT γράφω
την κατανάλωση ποτέ δεν την πρόσεξα. :D
Το πως το αυτοκίνητο γίνεται πιο "δυναμικό" κυκλοφορούν διάφορες θεωρίες.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Κυρ Νοέμ 10, 2019 11:19 pm

:happy-bouncyredfire: :happy-bouncyredfire: :happy-bouncyredfire: :happy-bouncyredfire: :happy-bouncyredfire:

Tι έγινε ρε παιδιά 5 σελίδες σε λίγες ώρες το topic


#Συνεχίστε το :headbang: :headbang:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Κυρ Νοέμ 10, 2019 11:56 pm

Στο χειροκίνητο η μπάρα κατανάλωσης ανεβαίνει όταν γυρίζουμε σε sport mode. Το παρατηρώ πάντα
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Δευτ Νοέμ 11, 2019 10:08 am

Στο πετρέλαιο πάντως με cruise control ενεργοποιημένο στην εθνική στα 130 χλμ πχ
αλλάζοντας από auto σε sport και το αντίθετο η στιγμιαία κατανάλωση παραμένει
αμετάβλητη.
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Νοέμ 11, 2019 10:13 am

Λογικό!

Σταθερή ταχύτητα = σταθερή κατανάλωση!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό giwrgosarta » Δευτ Νοέμ 11, 2019 10:26 am

Το σταθερή ταχύτητα = σταθερή κατανάλωση ίσως δεν ισχύει πάντα.
Γτ μόλις πιάσει ζόρι το αυτοκίνητο όπως ξεκίνημα αναφοράς ο υπολογιστής κατανάλωσης αρχίζει κ προσθέτει μετά από λίγο καθώς κ για να διατηρηθεί η ίδια ταχύτητα δίνουμε περισσότερο γκάζι. Ακόμη κ με τον αυτόματο αν τον απενεργοποιήσουμε εκείνη την στιγμή κ έχουμε το βλέμμα στο καντράν, θα δούμε στιγμιαία ότι η μπάρα κατανάλωσης είναι πολύ πιο πάνω από ότι ήταν στην ευθεία..
New vitara 2019--GL+ 4x4
Άβαταρ μέλους
giwrgosarta
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Δεκ 05, 2018 4:40 pm
Τοποθεσία: Άρτα - Κοζάνη
Λάστιχα: Conti eco
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Ημιακαμπτος
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Νοέμ 11, 2019 10:42 am

Γιώργο εννοείται ότι όλες οι υπόλοιπες συνθήκες είναι ίδιες ( φόρτωμα, ανηφόρα, άνεμος, ηλεκτρικές καταναλώσεις κλπ).

Αυτόσυμβαίνει σε αυτό που λέει ο Ηλίας, δηλαδή όταν σε μια δεδομένη στιγμή αλλάξουμε από auto σε sport.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Νοέμ 11, 2019 11:59 am

Με το cruise control στην Εγνατία μετά τη Βέροια στις ανηφόρες η στιγμιαία κατανάλωση ανέβαινε στα 10 λίτρα από τα 5-6 που ήταν στις ευθείες.
οπότε σαφώς και η σταθερή ταχύτητα δεν συνάδει και με απόλυτη σταθερή κατανάλωση.
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Νοέμ 11, 2019 12:20 pm

Tony Louk έγραψε:Γιώργο εννοείται ότι όλες οι υπόλοιπες συνθήκες είναι ίδιες ( φόρτωμα, ανηφόρα, άνεμος, ηλεκτρικές καταναλώσεις κλπ).


Το είπαμε Νικ!

(και η λίστα είναι πολύ μεγάλη......δηλαδή το κλπ καλύπτει πάρα πολλά....μη τα λέμε όλα τώρα γιατί είναι :text-offtopic: ) :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Νοέμ 11, 2019 1:20 pm

Να το μαζέψουμε....
Τα NV έχουν δύο κιβώτια ταχυτήτων
Το "κλασικό" που μπαίνω βγάζουμε τις ταχύτητες, μαζί με τον συμπλέκτη, αυτόματα ή μη.
Το κιβώτιο με το ALLGRIP όπου είναι και μπροστινό διαφορικό. Εδώ γίνεται το "μαγείρεμα" της τετρακίνησης.
Το πως ακριβώς δουλεύει το ALLGRIP προσωπικά θέλω το βιβλίο του κατασκευαστεί και ένα ALLGRIP να το ψαχουλέψω για να μάθω.
Ο καθένας φυσικά μπορεί να κάνεις τις μετρήσεις του, με όποιο τρόπο θέλει και να ανακοινώνει τα αποτελέσματα, ακόμα και σε video. :D

Για την κουβέντα...
Τα σασμάν των Diesel με αυτά της βενζίνης δεν έχουν το ίδιο "βήμα" σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτου μάρκας (εξωτερικά μπορεί να τα βλέπουμε ίδια)
Το ALLGRIP στα NV Diesel με αυτά της βενζίνης μπορεί να μη λειτουργεί το ίδιο. Το σίγουρο είναι πως σε διαφορετικά μοντελα της Suzuki λειτουργεί διαφορετικά
και κατά ομολογία της Suzuki.
Επίσης τα βολάν των Diesel είναι πιο μεγάλα και βαριά από αυτά της βενζίνης.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Νοέμ 11, 2019 1:31 pm

stelios8ess έγραψε:'....Τα σασμάν των Diesel........ δεν έχουν το ίδιο "βήμα...


Μικρή συμπλήρωση.

Τα αυτόματα diesel έχουν πιό αργή 1η από τα manual diesel ;-)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τεχνολογία Suzuki allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Νοέμ 11, 2019 1:39 pm

Μπορεί... δεν ψαχούλεψα δεν ξέρω :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες