Όπα εδώ υπάρχει μια σύγχυση
Στα παλαιότερα dieseλοκινητα πολλές φορές αν χαλούσε η μηχανική μπόμπα (που ήταν συνδεδεμένη κάπου στον κορμό της μηχανής για να παίρνει κίνηση)
έστελνε diesel στο κάρτερ και βλέπαμε να ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού.
Τα μπεκ ψεκάζουν το πετρέλαιο με μορφή ομίχλη (και της βενζίνης) για να μπορεί να αναφλέγεται πολύ πιο εύκολα.
Αν κάποιο μπεκ "κατουράει" και πιο άσχετος οδηγός θα το καταλάβει, ο κινητήρας κακό δουλεύει και καπνίζει.
Να περάσει το πετρέλαιο από τα μπεκ στο χώρο καύση και από εκεί στο κάρτερ δύσκολο έως αδύνατο.
Αν περνάει τόσο εύκολα το πετρέλαιο θα περνούσε και η συμπίεση (αέρας)
Αν για κάποιο λόγο ένα αυτοκινητο ανεβάζει πολλές στροφές από μόνο του (χωρίς μηχανική αντλία) είναι από κακή διαχείριση του όλο συστήματος (όχι από τον οδηγό)
ακόμα κώλυμα του γκαζιού (σε μερικά είναι ηλεκτρικό)
Με το κλείσιμο του διακόπτη σταματάει να δουλεύει διότι τα μπεκ δεν παίρνουν ρεύμα (εντολές)
Αν υπάρχει μηχανική αντλία (παλαιότερα αυτοκίνητα) μπορεί να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας λόγο βλάβης, διοτι η αντλία συνεχίζει να στέλνει πετρέλαιο ενώ ο οδηγός δεν το θέλει.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει με κάποιο τρόπο να "κλείσουμε" το πετρέλαιο ή αν είναι εφικτό να κλείσουμε τον κινητήρα βάζοντας μεγάλη ταχύτητα ενώ είμαστε σταματημένοι.
Το να ανεβάζει ξαφνικά πολλές στροφές ένας κινητήρας δεν είναι "προνόμιο" μόνο των diseloκινητων, έχω δει και βενζινοκινητήρες.
Μια καινούργια Mercedes (βενζίνη) 2 μέρες την "παλεύαμε" για να καταλήξουμε ότι έφταιγε μια χαζό φούσκα.