olspookishmagus έγραψε:Μετά από ρήγμα στο καπάκι της μηχανής μας προτάθηκε η αλλαγή βαλβίδων σε ειδικές βαλβίδες για υγραέριο.
Εδώ ο φίλος μας ξεκινά γράφοντας ότι έχει ρήγμα στο καπάκι. Το καπάκι τι θα γίνει θα κολληθεί


Τα περισσότερα καπάκια που μου κόλλησαν, ξανά ράγισαν. Η γνώμη μου δεν συνιστώ το κώλυμα

Το σωστό είναι όταν αλλάζουμε βαλβίδες να αλλάζουμε και τις έδρες τους, κάτι που αποφεύγετε από το μηχανουργία
διότι είναι αρκετά δύσκολο, επίσης μπορεί να καταστραφεί το καπάκι από κάποιο λάθος.
Σίγουρα υπάρχουν βαλβίδες που αντέχουν πολύ περισσότερο στις θερμοκρασίες, με το ανάλογο κόστος.
Το να βάλουμε βαλβίδες αντοχής στις παλιές υπάρχον έδρες έχουμε κάνει μισή δουλεία.
Να έχετε υπόψιν ότι πολλές φορές καίγεται και η έδρα της βαλβίδας.