Για πείτε και εμένα βρε παιδιά γιατί δεν κατάλαβα
Σηκώνοντας το αυτοκίνητο δεν σηκώνουμε μαζί και τα διαφορικά που είναι βιδωμένα στο σασί
Οι τροχοί έχουν σταθερό ύψος από το έδαφος, πόσο πιο μεγάλα ελαστικά να βάλεις
Άρα σηκώνοντας το αμάξωμα (μαζί με τα διαφορικά) μεγαλώνει η απόσταση μεταξύ τροχών και διαφορικών.
Επίσης τα ημιαξόνια σηκώνοντας τα διαφορικά αναγκάζονται να δημιουργούν πιο κλειστές γωνίες.
Αν σηκώσουμε ένα αυτοκίνητο σε λιφτ συνεργείου, αυτά που το "πιάσιμο" γίνετε κοντά στους μασπιέδες
και κρεμάσουν οι τροχοί θα το διαπιστώσουμε.
Τα αρθρωτά ημιαξόνια (σπαστά) έχουν την δυνατότητα να αυξομειώνουν κάποια χιλιοστά το μήκος τους
για να δουλεύει αβίαστα η ανάρτηση. Στα ΝV δεν γνωρίζω πιες είναι αυτές οι ανοχές.
Γνωρίζω ότι και στα παλαιότερα Vitara αν θέλεις να τα σηκώσεις πολύ, πρέπει να χαμηλώσεις το σασμάν.
Αν κάνω κάπου λάθος επιδιορθώστε μαι

Υ.Γ. Όχι τίποτα άλλο αλλά γελάει και ο νεαρός από πάνω. Επειδή γνωρίζω ότι γνωρίζει μπορεί να μας κοροϊδεύει.
