Σήμερα μια και δεν είχα δουλεία είπα να ασχοληθώ με ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου (NV)
Πήγα σε δύο διαφορετικούς μαστόρους που κάνουν μόνο ευθυγραμμίσεις και τους θεωρώ αξιόπιστους.
Τα αποτελέσματα και στους δύο τα ίδια: 2,4 πόντους θετική Camber
Δηλαδή οι τροχοί (πίσω) όπως πατάνε από την πάνω μεριά γέρνουν περισσότερο προς το αμάξωμα.
Μάλιστα βάζοντας ένα αλφάδι από πάνω προς τα κάτω, φαινόταν η κλήση του τροχού.
Σύγκλιση: 2,8 πόντους
Δηλαδή μετράμε από το μέσον των τροχών όπως πατάνε. Από την μπροστινή μεριά είναι πιο κλειστοί.
Οι αποκλίσεις που υπάρχουν είναι μεγάλες. Φυσικά δεν υπάρχει ρύθμιση.
Πόρισμα και από τους δύο τεχνικούς: Άσχετα τα περιθώρια που δίνει η Suzuki,
τεχνικά θα τρώει τα ελαστικά.Τα ελαστικά με μάτι δεν φαίνονται μονόπατα φθαρμένα, (είναι τα μαμά) έχουν περίπου 9.000 χλμ.
όταν μπήκε όμως μικρόμετρο στο τακούνι του πέλματος, έδειξε μονόπατα φαγωμένο.
Η Suzuki ενώ γνωρίζει το πρόβλημα "κρατά σιγή ιχθύος" 