Εκανα διαφορα πειραματα με τις THULE 4x4 XB-16 No 245 - 225/65/17 με 16 χιλιοστα κρικους τοσο στους μπροστα οσο και στους πισω τροχους κι επικρατησαν οι πισω οπως αλλωστε συστηνει κι ο κατασκευαστης γιατι ενω δεν αντιμετωπιζουν προβλημα πουθενα,συγκρατουν το πισω μερος να μη διπλωσει στις πολυ αποτομες παγωμενες. κατηφορες.
Στο ψηλο αφρατο απατητο χιονι νοιωθεις μια παραπανω τριβη γιατι οπως σπρωχνουν το αμαξι οι πισω τροχοι,οι μπροστα που δεν εχουν αλυσιδες να σκαρφαλωσουν στην επιφανεια, λειτουργουν ελαφρως σαν φρενο συσσωρευοντας μια ποσοτητα χιονιου μπροστα τους.Τιποτα το σπουδαιο ομως.
Οι αλυσιδες αυτες δειξαν τη ποιοτητα τους οταν αναγκαστηκα βραδυ λογω ακραιων πολικων συνθηκων να κανω και καποια χιλιομετρα με πολυ χαμηλη ταχυτητα σε καποια σημεια με καθαρη ασφαλτο κατω λογω μεγαλων και συνεχων αλλαγων υψομετρου.Δεν ειχαν καμμια φθορα κι η εφαρμογη τους ηταν παντα σφιχτη κι εμπιστοσυνης.Αλοιμονο μου αν εσπαγε εκει νυχτα κρικος.
Η τοποθετηση τους δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο κι ευτυχως γιατι χρειαστηκε να τις βαλω και να τις βγαλω πολλες φορες.Φοραγα βεβαια γαντια και τις εβαζα στο πορτμπαγκαζ σε μια μεγαλη σακουλα κι οχι στο κουτι τους για λογους ευκολιας.
Κι εδω ενα βιντεακι απο την αναβαση προς Λαλικα-Ελατοβρυση ορεινης ναυπακτιας με τις THULE στις πισω ροδες.
4wd Low Lock στο κιβωτιο και βουρ στο απατητο χιονι.Οχι μεγαλος βαθμος δυσκολιας αλλα μεγαλη απολαυση.
