Φίλε Γιάννη, ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.
Προφανώς το αυτοκίνητο είναι "μαμά".
Εφόσον είναι έτσι και δεν έχεις σκοπό να το βελτιώσεις, θα πρέπει να κοιτάξεις για λάστιχα που δεν θα καλύψουν τις ανάγκες σου και δεν θα επηρεάσουν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου.
Η διάστασή τους, εφόσον χρησιμοποιήσεις 16άρα ζάντα και ανεβαίνεις και βουνό, θα πρέπει να είναι 215/70χ16 και all terrain τουλάχιστον.
Η διάσταση είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από την εργοστασιακή (215/65χ16) αλλά δεν θα "κόψει" το αυτοκίνητο. Τσεκαρισμένο αυτό!
Θα σου δώσει όμως ένα πόντο παραπάνω απόσταση από το έδαφος.
Όσο για το είδος του λάστιχου, έχει σημασία η χρήση που θα του κάνεις.
Αν δεν έχεις σκοπό να χωθείς σε εξαιρετικά λασπωμένα μέρη, τότε δεν θα χρειαστείς mud ελαστικά.
Τα Α/Τ (all terrain) είναι μιά χαρά.
Και ερχόμαστε στην επιλογή πρωτογενών ή αναγομωμένων ελαστικών.
Εδώ νομίζω ότι η σκέψη για αναγομωμένα, έχει νόημα μόνο εάν πρόκειται να επιλέξεις mud.
Τότε το πλεονέκτημα των αναγομωμένων σε σχέση με τα πρωτογενή (τιμή), τα κάνει μάλλον μονόδρομο.
Στα Α/Τ επιλέγουμε πρωτογενή μόνο.
Για πρωτογενή Α/Τ αλλά και αναγομωμένα mud, θα βρεις πολλές καταγεγραμμένες απόψεις στην αντίστοιχη ενότητα του GV.
Για τιμές, δυστυχώς, δεν ξέρω.