Christos51 έγραψε:Φίλε mitsosna, μόνο πετρέλαιο από εδώ και πέρα.....και δυστυχώς το Jimny.......δεν....στην Ελλάδα, αλλοιώς θα ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μου επιλογή.....αλλά βενζίνη ποτέ ξανά.
Άλλωστε έχω πει ότι σε (αξιοπρεπή) χωματοβουνό πάω......νομίζω ότι και το νέο νέο vitara θα την κανει την δουλειά, έστω ορισακά, απλά, εδώ αναζητώ τις απόψεις των κατεχόντων γιατί και τα χρήματα που θα δώσω (για εμένα) δεν είναι λίγα..........Στο τέλος τέλος μένω με το όνειρο αλλά και το αξιοπρεπέστατο NGV μου.
Σε ευχαριστώ πάντως.
Σημείωση......το ''λουλε'' πήγε χαριτολογώντας, προς Θεού

Εγω βενζινη το εχω παρει και παω Χαλκιδα-Πυλο με 20 ευρω.με 110-130 στον δρομο.τωρα το οριακα εφοσον δεν το οδηγησατε πως το βγαλατε το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω.εγω μπηκα σε ανεμοσουρι με 40-45 ποντους χιονι και με τα ασφαλτινα λαστιχακια μου κολησα εβαλα το lock και βγηκα.αν δεν βρισκεις να το κανεις test drive μπορω να σε παω εγω μια βολτιτσα.αν ειμαστε σχετικα κοντα.
Και για μενα πολλα ηταν τα λεφτα.οπως και για ολους γιατι αλιως θα αγοραζαν αλλο αυτοκινητο.η μπροστα γωνια οντως δεν ειναι καλη αλλα δεν εγινε απο λαθος.εγινε για την αεροδυναμικη και την οικονομια φανταζομαι.οπως και η ολη κατασκευη.
Τωρα οσον αφορα στην επιλογη του μοτερ εχω να σας πω τα εξης εγω διαλεξα το 1600 βενζινη γιατι 1ον δεν κανω χιλιομετρα πολλα,2ον τις πιθανες βλαβες του πετρελαιου δεν θα μπορουσα να τις ανταπεξελθω σαν οικονομικη επιφανεια, και 3ον ηθελα suzuki μοτερ (προσωπικο σκαλωμα).
Δεν πηρα ομως και το S γιατι φανταστηκα οτι θα καιει.Και απ οτι ειδα σε αλλο ποστ καιει το ατιμο.επισης αντικινητρο για το S ηταν και ο αμεσος ψεκασμος.
Βεβαια και εγω θυσιασα λιγες επιδοσεις και ροπη που εκτος δρομου ειναι χρησιμη αλλα οχι και πανακεια.ενας κομπρεσορας θα ηταν καλιτερος.
Καιω απο 5,2 λιτρα σε χαλαρο αυτοκινητοδρομο εως 7,2 σε αναβαση Διρφυ με ζορισμα (οχι καψιμο.).
Εν κατακλειδι ειναι ενα ολοκληρωμενο και συγχρονο αυτοκινητο που εχει ενα καλο συνολο κατα την γνωμη μου.και το λουλε δεν μου αρεσε αλλα δεν θα βαλω και τα κλαματα. θα το προσπεραω και θα το ξεπερασω.
