taxidriver06 έγραψε:Δέν είμαι μηχανικός (μην παρεξηγηθω από τους μηχανικούς μας),αλλά από την μέχρι τώρα εμπειρία μου,δύο είναι οι βασικές αιτίες όταν ρεταρει ο κινητήρας
α.τροφοδοσία (τρόμπα, μπέκ)
β.ηλεκτρικά (μπουζί, πολλαπλασιαστής,εγκέφαλος)
Τώρα βέβαια, με τόσα παρελκόμενα που έχουν οι κινητήρες μας,μπορεί να φταίει από ένα σώμα μέχρι οποιοσδήποτε αισθητήρας.
Μήν απελπίζεται, λίγη υπομονή κ θα λυθεί το πρόβλημα σου.
Σωστά τα 2 πρωτα αλλά και οι βαλβιδες παίζουν ρόλο

engelo έγραψε:Να πω κι εγώ την π@π@ρι@ μου...
Σε ένα subaru που είχα το πήρα με γκάζι... την επόμενη μέρα το έβγαλα.
Κι αυτό γιατί το αυτοκίνητο χαμηλές στροφές δούλευε χάλια... Μου θύμισες όταν προσπαθούσα να ανέβω το υπόγειο παρκινγ κόντευε να σβήσει !!!
Ψηλά δούλευε καλά !!! αλλά ρελαντί μου άναβε που και που check engine και μου έγραφε missfire..
Τελικά το κοστούμι ήταν βαλβίδες - καπελότα και όλα αυτά με κάτω το μοτέρ καθότι boxer (πίκρα) και το κοστούμι με ανταλλακτικά 550€ !!!![]()
![]()
![]()
Και αυτό ήταν αυτορυθμιζόμενες ... αλλά είχαν κλείσει σχεδόν ΕΝΤΕΛΩΣ..
Μπορεί να είνα άσχετο αλλά ένα μήτρημα της συπίεσης θα σου λύσει πολλές απορίες.
Καθόλου π@π@ρι@ φίλε μου και μάλλον είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...
Απλα εμενα ακόμη ίσως

Οι κλειστες βαλβίδες δείνουν και πάλι συμπίεση...
Ετσι μου είπε τουλάχιστον....Μπορει να μην δώσουν πχ 15 που είναι το νορμαλ και να δώσουν 12....Δεν θα δώσουν όμως 3-4....
Τεσπα τα εχω μαζεψει ολα και θα λυθούν οι απορίες απο εβδομάδα...
Κυριάκο Stag με tomasseto πνεύμονα και Valtec μπεκιέρα...
Για φτωχά μειγματα κλπ κλπ δεν χρειαζεται καν να πουμε μιας και στα χαρτιά εκαιγα 12-14 λιτρα lpg